سازنده تعقیب داغ روی یک بازی Open World کار می‌کند

در ۱۳۹۰/۰۵/۱۴ , 14:38:39

در لیست مشاغل سایت ویدئوگیمر ذکر شده که استودیوی Criterion، سازنده بازی NFS: Hot Pursuit به یک برنامه‌نویس برای هوش مصنوعی بازی جدید خود احتیاج دارد و این بازی یک عنوان Open World در سبک مسابقه ای خواهد بود.

 

 

در متن این آگهی، استودیوی Criterion این پروژه‌ Open World خود را جاه‌طلبانه خوانده.

الکترونیک آرتز سال گذشته اعلام کرد که تصمیم دارد که هر سال یک شماره‌‌ی کامل و بی نقص از سری نید فور اسپید را منتشر کند و با توجه به این که نید فور اسپید بعدی را استودیوی بلک باکس با نام The Run می‌سازد، به احتمال فراوان شماره‌ی بعد از آن را استودیویی غیر از بلکس باکس می‌سازد که اولین گزینه برای این کار استودیوی Criterion است که با ساخت بازی تعقیب داغ از این سری و ساخت بازی Burnout Paradise که در سبک Open World مسابقه ای بود، سابقه درخشانی دارد.

حالا باید ببینیم که آیا این استودیو نید فور اسپید بعدی را می‌سازد و آیا نید فور اسپید بعدی یک عنوان Open World مسابقه‌ای کامل خواهد بود؟!


38 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

    1. به نظرم تحول نیازه!!نید فور اسپید ۱ نما از توی ماشین بود….بعد همه چی تغییر کرد..بعد ماست وانتد و کربن و پرو استریت و … اومدن….تغییرات اگه خوب باشه که خیلی به برقراری بازی کمک میکنه….

      ۰۰
    2. نید فور اسپید خدای ریسکه. بعضی وقت ها این ریسک ها می گیره و بعضی وقت ها نمی گیره.
      —————-
      MW3 Fighters
      (رئیس موقت)

      ۰۰
    3. باهت موافقم Fan of Microsoft
      اصلا ازاین NFS جدید خوشم نمیاد
      خدا کنه بتونه NFSبه دوران اوجش برسونه با امید یه must wanted دیگه

      ۰۰
    4. Most Wanted رو اشتباه نوشتی. بعدشم من نمی دونم کرایتریون تو HP چی کار می تونست بکنه و نکرده بود!؟ در مورد the Run باید بگم هنوز نمیشه در موردش قضاوت کرد. ولی من یه دموی گیم پلی ازش دیدم خیلی مهیج و جالب بود!
      ————————————–
      MW3 Fighters

      ۰۰
    5. این قرار دادن داستان رو قبول دارم. ولی از طرف دیگه به نظر من داستان و روایت داستان در یه بازی مسابقه ای مثل NFS باید حسابی روش کار بشه تا هم در سطح بازی باشه و به دل بشینه و هم این داستان باعث کند شدن ریتم و سرعت بازی نشه. اونم تو بازی مثل NFS که سرعت حرف اول رو می زنه. دلیل به دل نشستن داستان بازی Most Wanted و Carbon هم همین بود، نکته ای که در Undercover اصلا رعایت نشد. احتمالا استودیوی کرایتریون می ترسیده بلای Undercover سر HP بیاد! همین جا به دوستان RPG باز بگم تو یه بازی مسابقه ای نیاین دنبال یه داستان فلسفی بگردین! منظور ما از داستان، یه چاشنی کوچولوئه برای جذاب تر شدن بازی.
      ———————————————————
      MW3 Fighters

      ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر