«مسیر عشق: زیر صفر» بازی ماجرایی «رسانا شکوه کویر» در آپریل ۲۰۱۳ به عرضه‌ی جهانی می‌رسد

در ۱۳۹۱/۱۱/۰۴ , 20:33:05

استودیوی «رسانا شکوه کویر» که بازی‌های «قتل در کوچه‌های طهران» و «گربه‌ی قجری» را در کارنامه دارد، در آخرین تلاش خود، مشغول آماده سازی یک بازی ادونچر دو بعدی – دو و نیم بعدی است که در در مورد جنگ ایران و عراق است و قرار است به عرضه‌ی جهانی برسد. «مسیر عشق: زیر صفر» (The Way of Love: Sub Zero) نام این عنوان است.

به گزارش سایت معتبر ادونچرگیمرز؛ این بازی اولین جنگ خلیج بین دو کشور همسایه یعنی ایران و عراق در دهه‌ی ۸۰ میلادی را دست‌مایه‌ی روایت خود قرار داده است و بازی‌کننده را به آن فضا می‌برد. بنا بر این گزارش، این بازی دو قهرمان قابل بازی دارد که یکی از آن‌ها، خلبان نیروی هوایی جمهوری اسلامی است که به او خیانت شده است و در حالی که وظیفه داشته اسناد مهمی را به ستاد برساند، در مخمصه‌ای گیر افتاده است. عاصف توسط نیروهای بعثی دستگیر شده است و در اولین قدم باید این اسناد را در جای امنی پنهان کند. شخصیت بعدی، رسول نام دارد که قرار است او را نجات دهد.

تمامی تصاویر منتشر شده از بازی

این بازی یک بازی ماجرایی سوم شخص با گرافیک ۲.۵ بعدی است که المان‌های سبک ماجراجویی را با بسیاری از مضامین نجات، جاسوسی، جنگ و ملودرام ترکیب کرده است. گفتنی است که مراحل ساخت این بازی تکمیل شده است و در حال حاضر در مرحله‌ی ترجمه و صداگذاری به زبان انگلیسی است تا در ماه آپریل به صورت دیجیتال به بازار عرضه شود.

اطلاعات بازی:

پلتفرم مقصد PC
زاویه دید
Third-Person
کنترل Point-and-click
گیم‌پلی Quest
ژانر Thriller
مضمون Rescue, Spy, War
سبک گرافیکی
Illustrated realism
Presentation ۲D or 2.5D
عرضه به صورت:
Internet download


41 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

  1. اصولا بازی های ادونچر نیازی به سیستم خفن ندارن و در عین حال باید یک گرافیک خفن داشته باشن. چون محیط ها همگی از قبل رندر شده‌اند.
    __________
    حداقل تو این عکس گرافیک محیط از «قتل در..» بهتره. نورپردازی هم خیلی زیباست.این استودیو تو «قتل در..» معلوم بود که رو اتمسفر بازی‌ کار کرده و انصافا هم خوب از آب دراومده بود.
    __________
    خواهشا این دفعه یه فکری به حال معما ها و داستان و صداگذاری بکنید. تو «قتل …» که اصلا این سه بخش خوب نبود.
    __________
    ولی هنوز به این استودیو خیلی امید دارم. به شخصه سبک ادونچر تو ایران آینده روشن‌تری نسبت به سبک‌های دیگه داره. امیدوارم که این استودیو هر چه سریع‌تر پله های پیشرفت رو طی کنه.

    ۰۰
    1. عکسها رو هم دیدم. تو «قتل..» واقعا طراحی شخصیت ها و چهره ها افتضاح بود.مخصوصا کاراگاه افشار که چهره و لباسش در روی جلد و پشت جلد بازی و تو بازی و تو میان‌پرده های بازی همه با هم تفاوت داشت.
      _________
      چهره ها و طراحی شخصیت ها پرجزئیات‌تر از قبل شده. معلومه که این دفعه با وسواس بیشتری شخصیتها رو طراحی کردن.

      ۰۰
  2. یه لحظه فکر کردم عکس فارکرای ر. گذاشتین :lol:
    به حق چیزیای نشنیده دو بعدی -دو و نیم بعدی :)) :))
    ما ایرانیا کلاً خیلی آدمای خلاقی هستیم حتی تو سبک اختراع کردن هم برا خودمون استادیم. آفرین اینجور که بوش میاد باید حتماً برید این سبک رو ثبت اختراع کنید .
    دوبعدی- دو و نیم بعدی :lol: :lol: :lol:

    ۰۰
    1. ببین پسرم شما از بی اطلاعاتی خودت داری مسخره می‌کنی! بازی Little Big Planet رو احیانا بازی کردی؟ یا حتی دیدی؟ این بازی دقیقا گرافیکش ۲-۲.۵ بعدی است. یعنی چی؟ یعنی بازی در دو جهت طول و عرض و یک نیم جهت عمق حرکت داره و اساسا زاویه دیدش Side-Scrolling هست با یک مقدار عمق بخشیدن.

      ۰۰
    2. پدرم اون تعریفی که شما ارائه کردید تعریف ۲.۵ بعدی هست که خودمون می دونیم.
      الان یه سر به همین اطلاعات little big planet تو سایتای مختلف بزنی میبینی نوشته ۲.۵ بعدی
      من بحثم سر اینه دوبعدی-دو و نیم بعدی یعنی چی؟؟؟

      ۰۰
    3. برخی مواقع دو بعدی ، برخی مواقع دو و نیم بعدی حالا افتاد ؟
      این راه تخریب کردن اثری که هموطن ساخته نیست ! دلیل قانع کننده واسه کوبوندن بیار !

      ۰۰
    4. نه … توجه نکردی چی شد. اولا که من خودم دارم توضیح ارائه میدم،‌ شما به فلان سایت حواله می‌دی؟ سایتا مختارند هر چیز می‌خوان بنویسن!
      منظور من رو شما باز هم متوجه نشدی. ۲.۵ بعدی مذکور مربوط به همون زوایای قابل حرکته: طول، عرض و عمق صفحه (البته عمق تا حدودی)
      اما اون ۲ بعدی که در کنارش ذکر میشه مربوط به زاویه دید شماست. زاویه دید شما توی این بازی (LBP) فقط دو بعدیه. اساسا زاویه دید ۲.۵ بعدی نداریم!! یعنی همزمان با حرکت شخصیت بازی در سه جهت ذکر شده دوربین حرکت نمی‌کنه. بلکه فقط همون ۲ بعد رو نشون میده.
      بنابراین شما نیازه که بین دو کلمه‌ی «زاویه‌ی حرکت» با «زاویه‌ی دید» تفاوت قائل بشید که این تفاوت هم با همون ذکر عبارت «دو بعدی- دو و نیم بعدی» توضیح داده میشه. اولی متعلق به زاویه دوربینه، دومی متعلق به زاویه‌ی حرکت.
      توی بازی مسیر عشق، این طور که من متوجه شدم، شما شخصیتی که کنترل می‌کنی رو همواره در صفحه مشاهده می‌کنی (توجیه سوم شخص) در یک فضای ثابت (میزانسن) که دوربین فقط دو بعد طول و عرض رو نشون میده (توجیه دو بعدی) و شخصیت می‌تونه در دو و نیم بعد (طول، عرض، اندکی عمق) حرکت کنه (توجیه دو و نیم بعدی) بازی کنی.
      ساده است!

      ۰۰
    1. من موندم چرا اینا که هی بیخود هار هار هار میکنن کامنتاشون ثبت میشه اونوقت مال من که کلی مفهوم داره ثبت نمیشه؟

      ۰۰
    1. این که جوانان نیست!
      ———
      پ.ن.: موضوع بازی خوبه، سبکش قابل تعمله، عرضه‌ی جهانیش حرکت خوبیه، گرافیکش در بعضی صحنه‌ها تحسین برانگیزه و به عنوان یک بازی «مستقل» (کاملا) عنوان جالبیه. قطعا یکی دیگر از خریدهای من خواهد بود.
      امیدوارم نقد بشه! نه مثل بازی‌های قبلی صرفا تعریف! بعد هم یک نمره‌ی متعادل بدن بره پی کارش! “نقد” یعنی بازی رو با بدبینانه ترین و بی‌رحمانه‌ترین حالت ممکن بررسی کنی و فقط ازش ایراد بگیری. این طوریه که گیم ما پیشرفت می‌کنه. :D

      ۱۰
    2. پیکان جوانان چراغاش گرد هست… دارای دوتا چراغ گرد کنار هم هست…نه چراغ مستطیلی!! …این پیکان مدل معمولی هست…
      بعضی وقت بد نیست قبل از عرض اندام یه کم اطلاعات داشته باشیم

      ۰۰
    3. آفرین بر شوما !
      ضعف صنعت و …..( O:-) )….. ایران به خاطر تملق منتقدین هستش ، البته اگه انتقادی هم بکنن به صورت طبیعی خواهند مرد :roll:

      ۱۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر