اعضای سابق Big Huge Games به BioWare Montreal پیوستند

m توسط m
در ۱۳۹۲/۰۲/۰۸ , 22:00:07
شرکت بایوور (Bioware)

طبق گزارش Kotaku , کمپانی سازنده سه گانه موفق «اثر جرمی» از اعضای قدیم Big Huge Games نیرو دریافت کرده است که ظاهرا این کار برای ساخت شماره بعدی «اثر جرمی» انجام می شود.

شرکت بایوور (Bioware)شرکت بایوور (Bioware)

 

 

 

 

 

 

 

اعضایی که به BioWare Montreal پیوسته اند اعضای قدیم Big Huge Games و Impossible Studios هستند. همچنین این گزارش ثابت می کند که  Colin Campbell در حال حاضر در راس تیم طراحی مراحل است و Ian Frazier روی طراحی گیم پلی مشغول فعالیت است.

استودیو Big Huge Games خود تشکیل شده از بنیان گذاران Firaxis Games است. مهارت اصلی این استودیو در ساخت عناوین نقش افرینی و استراتژیک می باشد. طراح ارشد این استودیو از سازندگان و طراحان The Elder Scrolls IV: Oblivion و The Elder Scrolls III: Morrowind بوده است. از عناوین ساخته شده توسط این استودیو می توان به Kingdoms of Amalur: Reckoning که در سال ۲۰۱۲ عرضه شد اشاره کرد.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.


23 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

  1. گشت و گذار در کهکشان دوباره باید آزاد گردد و کاملا انتخابی باشد
    نه اجباری
    ( البته نسخه سوم بخاطر اینکه روند سریعتری باید پیدا میکرد تا کمندر شپرد را
    سریعتر به اهدافش برساند و ریپرها هم خیلی نزدیک تر به کمندر شپرد شده بودند
    قابل چشم پوشی است )
    وارد سیاره ای از ( کهکشان سوراخ ) بشوی بعد به گشت گذار بروی آیتم های خاص
    پیدا کنی که فقط در سیاره ایکس در موقعیت ایکس ( کهکشان سوراخ ) قرار گرفته است .
    ( کهکشان سوراخ ) با تعداد زیادی سیاره برای جستجو و البته محیط ها هم تکراری نشه
    دیالوگ ها اینقدر وسیع و زیاد باشه ( فعلا ) تا یکسال خواستم با یک شخصیتی صحبت
    کنم درون بازی ( هر شخصیتی اصلی و غیر اصلی و نخودی ) تا یکسال بدون دیالوگ
    تکراری باهاش سخن بگویم فقط به چهار خط دیالوگ ختم نشود .
    از کنار شخصیتهای نخودی حرکت میکنم برای چند بار یک صفحه دیالوگ را تکرار نکنند .
    ( فعلا همین ها کافی هستش ) :-o
    فقط BioWare توان ساخت این چنین بازی را دارد :X
    البته این خواسته ها احتمالا و شاید در نسل بعدی PS4 یعنی PS5 مشاهده شود !!! :/
    —————————————————————————————————
    SONY make.believe

    ۰۰
    1. دقت کردین بایوویر تو بازی هاش همرو رو عاشق یکی میکنه. :-D
      موندم دخترا چه حسی نسبت به بازی های بایوویر دارن :-D :wink:

      ۰۰
  2. اوه اوه. امیدوارم مس افکت بعدی هر چی باشه. بازم یه داستان حماسی و بزرگ تعریف کنه. نمیخوام مثله عصر اژدها ۲ حماسی بودنش کمرنگ بشه( هرچند قصه عصر اژدها ۲ از نظر نوع روایت عالیی بود)
    ولی من یکی فقط از مس افکت شخصیت و داستان میخوام بقیه چیزاش اصلا باسم مهم نیست

    ۰۰
  3. استودیوی پر ستاره ای هستش و با koa:r نشون دادن که می تونند بازی های بزرگی بسازند هر چند که koa:r می تونست خیلی بهتر باشه و با کمرنگ کردن بخش اکشن و تمرکز بیشتر روی بخش نقش آفرینی بازی به مراتب بهتری بسازه!
    امیدوارم در ساخت بازی جدید از سری مس افکت هم موفق ظاهر بشن :X

    ۰۰
    1. مشکل بازی فقط اکشنش نبود. مشکل بازی این بود که کلاً همه چیزش ایراد داشت. یه کپی کاری مضحک از Planescape: Torment بود.

      ۰۰
    2. کلیت داستانی دقیقاً همون Immortal شدنه و قهرمان بازی می خواد بدونه که چرا Immortal شده.
      طراحی کاراکتر ها و کلاً Lore بازی کپی PS:Tـه.
      کات سین افتتاحیه ی بازی که دیگه رسماً یه توهین بود که توش نقش اول بازی رو روی گاری دارن می برن به طرف مرده شور خونه و بعد روی کوهی از مرده ها به هوش میاد…
      حتی اسم قهرمان داستان هم Nameless Oneـه درست مثل PS:T…
      سازنده های این بازی جسارت این رو نداشتن که یه گنجشک هم با فکر و خلاقیت خودشون طراحی کنن؛ همه چیزش تقلید از PS:T و God of War و بقیه ی بازی ها بود.

      ۰۰
    1. فرمانروایی آمالور رو بهترین نقش آفرینی ساز ها ساخته بودن…بازی زیبایی بود.اعضای این استدیو اتفاقا بعضیاشون خیلی هم آدم های شاخی هستن مث سالواتوره که نویسنده ی داستان ریکانینگ بود…

      ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر