امتیاز آخرین بازی انجام شده توسط شما

در ۱۳۹۲/۰۳/۳۱ , 20:30:04

در یک روز مانده به تابستان گرم سال ۹۲ با شما هستیم تا در قسمت امتیاز اخرین بازی انجام شده توسط شما”  بازی هایی را که در این هفته انجام داده اید را مرور کنیم.

از شما  می خواهیم آخرین بازی که انجام داده‌اید را معرفی کنید. نام کامل بازی به همراه نام سازنده و ناشر آن و پلتفرمی که شما بازی‌ کرده‌اید را حتما ذکر کنید. بعد از این می‌توانید اطلاعاتی در مورد روند داستانی بازی بنویسید و بازی را خیلی خلاصه نقد کنید. بحث کردن در مورد بازی‌ها هم بلامانع است.


171 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

  1. Metro:Last Light
    PC
    انتظارم از این بازی بیشتر از این بود.البته هنوز تموم نکردم.ولی تا اینجایه کار:
    گرافیکش عالی بود.صداگذاریشم عالی بود.مخصوصا وقتی روس ها انگلیسی رو با لهجه حرف میزنن خیلی حال میده.
    موسیقیش هم خوب.ولی داستانش زیاد جالب نیست.نمیدونم چرا!ولی به من اصلا حال نمیده داستانش.البته شاید در پایان بازی بهتر شد .وخوشم آمد. :)
    =======================
    میلاد از $PC

    ۰۰
    1. این یادم رفت:
      Subway Surfers. :D
      PC
      بازی سرگرم کننده ای هست.
      کلا بهش ۱۰ میدم.چون وقای حوصلم سر میره خیلی سرگرمم میکنه. :D

      ۰۰
    2. میلاد تو هم Subway Surfers رو بازی کردی…
      بازیه جالبیه.کمی از کمبود مکان جدید رنج میبره ولی وقعا برایه وقتی که حاله هیچ کاریو نداری فوق العادست.
      یه موزیک بزاری بشینی پایه بازی و فقط سکه بخوریو بخوری…
      ولی خداییش ۱۰ زیادشه.به نظره من ۸ خوبه براش ;)

      ۰۰
    3. اتفاقا پایان بازی بدترین قسمتشه!
      ————-
      حالا خودم هم بگم!هفته ای کپکامی داشتم.
      RE:Revelations
      Capcom
      PC
      خوب چی بگم؟!من هیچ وقت طرفدار این سری نبودم که بخواد واسم نوستالژی و اینجورچیزا ایجاد کنه!درحد یک بازی ۳ds عالی بود ولی برای کامپیوتر اصلا!گرافیک اچ دی شده خوب بود و انصافا انتظاری ازش نمیرفت.گیم پلی بازی کاملا ابتدایی بود و درهمون حد کنسول دستی!نحوه ی ری اکت دشمنان در حد چند سال پیش بود.هوش مصنوعی یار هم که اصلا ولش کن!
      داستان بازی یک داستان متوسط رو به خوب بود و تا حد زیادی قابل پیش بینی.ولی در کل خوب بود.صداگذاری و موسیقی هم مشکل خاصی نداشت ولی wow هم نبود.
      در کل از خیلی جهات و باتوجه به اینکه مال کنسول دستی بوده و بازگشتی به اصول اویلی داشت از اویل ۶ واسم لذت بخش تر بود.(یه جورایی احساس میکنم به اویل ۶ زیادی نمره داده بودم.)
      گرافیک=۷
      گیم پلی=۷
      داستان=۷
      صداگذاری=۸
      نمره ی کل=۷.۲۵
      ارزش کلی بازی=در این اوضاع داغون اویل۸.۵
      —————————–
      Remember Me
      برخلاف دوستان من به شخصه از بازی بدم نیومد و تا حدی لذت هم بردم.شروع بازی که اصلا جذابیت نداشت و اگر تحمل نکنید همون ۱ ساعت اول عطاش رو به لقاش می بخشید.ولی از نیمه به بعد بازی کمی جون گرفت خصوصا از حیث داستانی.داستان بازی قابل قبول بود هرچندپیچیدگی نداشت.سورپرایز اصلی داستان پدر و مادر نیلین بود و شخصیت واقعی اج.البته کاملا مطمئن بودم که اج باس فایت آخر بازیه ولی حدس درمورد هویتش سخت بود.گیم پلی بازی میتونست خیلی بهتر باشه.سیستم تغییر حافظش ایده ی خیلی جالبی بود و با وجود مکانیزم سادش طرح بهتری ازش به ذهنم نمیرسه ولی خیلی کم مورد استفاده قرار گرفت متاسفانه.مبارزات بازی هم که کاملا میلی بودن.سیستم کومبوش ایده ی جالبی داشت ولی بیش ازحد نپرداخته بود.باس فایت ها بد نبودن.در کل گیم پلی چیز دهان سوزی نبود.گرافیک خیلی از چیزی که انتظار داشتم کمتر بود.تکسچرها واقعا ضعیف بودن.نورپردازی هم حرفی واسه گفتن نداشت.در گرافیک هنری بازی هم به نظرم بسیار از Mirror’s edge اسکی شده بود.در اون بازی استفاده ی افراطی از قرمز و سیستم خشک ماشینی و دراینجا افراط در نارنجی.(حتی edge هم در بازی استفده شده بود :D )صدا گذاری هم که اصلا خوشم نیومد.صدای نیلین اصلا به نظرم جور نبود با قیافش.موسیقی هم در بعضی جاها بد نبود ولی در فایت ها موسیقی واقعا رو اعصاب بود!
      درکل به نظرم کپکام بزرگترین شانسش برای بازگشت به اوج رو از دست داد.با یک بازی نه چندان پرداخته شده یک ایده ی عالی رو حیف کرد.
      گرافیک=۶.۵
      داستان=۸
      گیم پلی=۷.۵
      صداگذاری=۵
      امتیاز کلی=۷
      ارزش کلی بازی=۶ (چیزی نیست که از دستش بدید ولی تجربش هم ضرر نداره.)

      ۰۰
    4. الکی میگه ! رزیدنت ارزش تکرارش دو باره ! یه بار معمولی یه بارم رو حالت سخت !
      مترو هم دو تا پایان داره ایشون حتما پایان بده رو دیده :D

      ۰۰
    5. به هرحال من خیلی با اویل حال نمیکنم همون یه بار هفت پشتم رو بس بود! :D
      پایان خوبه رو هم میدونم چیه اونم چـرتـه!

      ۰۰
  2. remember me 9
    فوق العاده بود، شما می خواید تو نیم ساعت بازی شمارو جذب کنه؟ اون موقع به بایوشاک چند میدی زمانی که یه ربع اولش فقط راه رفتن بود بعدش توپ شد! تو ۲ بخش اول توجنگیدن مشکلی نداری اما بعدش فوق العاده میشه،گرافیک خوب، کنترل خوب، گیم پلی عالی، داستان بی نظیر با ایده های توپ، این بازی رو به همه توصیه می کنم، محیط هاش بی نظیر بودن

    ۰۰
  3. من یه بازی قدیمی رو بازی کردم
    زندگی جدید امپراتور
    محصول سال ۲۰۰۰
    یه بازی جالب سرگرم کننده .
    موسیقی : ۵/۱۰ (موسیقی هاش تعدادش کمه یهنی یه موسیقی داره همه جا میزنه)
    گرافیک : ۸/۱۰ (گرافیک کارتونی داره)
    گیم پلی : ۱۰/۱۰
    نمره کلی : ۹/۱۰

    ۰۰
    1. آخ آخ چه شاهکاری بود این بازی :X من با پسرخالم بازی می کردیم بهش می گفتیم شتر بازی :| این بازی و هرکول جزو به یاد ماندنی ترین بازی های عمرم هستند.

      ۰۰
    2. این همان بازیه هستش که پسره امپراطوره تبدیل به شتر می شه و به همراه دوست چاغش می خواد به قصرش بر گرده؟اگر همانه من با این بازی و هرکول و پلنگ صورتی و پسر جنگل خیلی زیاد خاطره دارم :X

      ۰۰
    3. بله دقیقا همون بازیه اسم اون چاقه “پاچا” هست و اسم امپراطور “کوسکو” بجز بازیش من هزار بار کارتونشو دیدم (شماره یکش “زندگی جدید امپراطور” شماره دوش “زندگی جدید کرانک”)
      —————————————————————————————-
      با تک تک این بازی هایی که شما نام بردی من خاطر دارم یاد اون روزا بخیر .
      :X

      ۰۰
    4. یادم امد منم کارتوناش را زیاد دیدم در شماره اول می خوان خانه پا چا را خراب کنند و به جایش استخر بزنند ولی در همان روز زن پیره یک دارو اشتباهی به کوسکو می ده و او شتر می شه و می خواد برگرده به قصر خودش
      در شماره دوم هم کرانک می خواهد پدرش به او افرین بده و ان پیر زنه هم محلول جوانی بفروشه و ان تفریحات تابستانی و کیک کشمشی و…… اصلا یادم نبود اسم بازی را گفتید شک کردم الان اسم شخصیت هایش را هم گفتید همه چی یادم امد
      من هم فیلم هایش را دیدم هم بازیش را ان قدیم ها انجام دادم یادم می اد یک سی دی بود که توش ۵ بازی بود و یکی از بازی هایش همین بود :X
      _________________
      من با پلنگ صورتی و هرکول خیلی خاطره دارم(ان قدیم ها من و برادرم با هم بازی میکردیم)یادمه در پلنگ صورتی چقدر سر غول (همان گیاه بزرگه)گیر می کردم
      در هر کول هم غول های جالبی بود و ان اسکلت های لعنتی من با بازی پوکاهانتس هم خیلی خاطره دارم ولی این بازی چندان طرفدار نداشت با تارزان و پسر جنگل هم خیلی خاطره دارم :X
      البته علاادین و تام و جری هم بود من به بازی the house of the dead هم علاقه داشتم و تمام شماره هایش را تا الان بازی کردم شماره اول را انقدر تمام کرده بود که کل بازی حفظ بودم(اخه سیو نداشت و باید یک سره تا اخر می رفتی) من ان موقع ها بازی happy هم دوست داشتم که یک جورایی مثل ماریو بود :X :X :X :X :X :X
      به star wars هم علاقه داشتم شماره اش را یادم نیست ولی دو بار تا اخر رفتمش بازی اول شخص بود و کلی نیرو داشتی و اسلحه هم بود الان بیش تر مراحلش را یادمه اما ان مرحله ایش که درون زمین یک کرم خاکی بزرگ بود (دربیابان)و نباید روی شن راه می رفتی یکی از بهترین مراحل بود :X :X این بازی ها را انقدر بازی می کردم که انگار هر وقت دوباره شروع اشان می کردم دارم یک بازی جدید می کنم البته ترمیناتور و ماریو و تتریس هم بود که در nes و سگا زیاد انجامشان می دادم
      بازی سمباد هم میشه اضاف کرد و بازی های پود پود را خیلی دوست داشتم و تاکسی دیونه هم برای خودش چیزی بود
      این ها خاطرات من هست

      ۰۰
    5. آقا اون موقع ها بازی ترسناک من the house of the dead بود عجب بازی بود من شماره های ۱و۲ رو تموم کردم غول آخر شماره ۲ (اون سفیده وسطش قلب داشت)
      خیلی سخت بود برام در واقع همیشه میرسیدم به اون و میمردم و دوباره از اول . . .
      :X

      ۰۰
  4. Metro: Last Light
    ۴A Games
    PC
    ———————————-
    داستان:۸.۵
    گرافیک:۸.۵
    صداگزاری:۹
    گیم پلی:۷.۵
    ارزش کلی:۸.۵
    ارزش تکرار:متوسط
    ———————————-
    بالاخره بعد از امتحان ها وقت کردم که این بازی رو تموم کنم ، بازی خوب از کار در اومده انتظار چنین بازی خوبی رو نداشتم ، با این مشکلاتی که این گروه برای ساخت بازی بعد از ورشکستگی THQ داشتن ، نتیجه خوب از کار در اومده. مواردی که در پایین گفتم غالباً نکات ضعف بازی هستن ولی بازی دارای موارد مثبت زیادی هست ولی ذکر این موارد مثبت حجم این کامنت رو خیلی بالا میبره و …… .
    صداگزاری
    – (نظر شخصی) خان نقش یک دانای کل و عاقل رو ایفا میکنه و حضور هرچند کوتاه اون در کنار شما باعث ایجاد یک حس امنیت در شما میشه. ولی یک مشکل کوچیک با خان پیدا میکنید ، اونم این که خان خیلی حرف میزنه و زمانی که با اون هستین کمبود یک صداپیشه برای آرتیوم به شدت احساس میشه.
    گرافیک
    – موتور ۴A گرافیک زیبایی رو به بازی داده و همچنین با سلیقه خوب سازنده های بازی تونسته یک فضاسازی زیبا رو به بازی ببخشه. در عین حال متاسفانه فریم ریت خیلی پایینه ، کافیه آپشن های DX11 رو فعال کنید ، فرم ریتتون به نصف کاهش پیدا می کنه. البته این موضوع با توجه به وضعیت بد اقتصادی این شرکت و همچنین تجربه ی کمه اونها در صنعت بازی سازی قابله درکه.
    – انمیشن حرکات NPC ها نسبت به Metro 2033 ، خیلی نرم تر شده و یک حس واقعی تر رو به خودش گرفته. ولی متاسفانه هنوز حالت و حرکات چهره اکثر کاراکترها کمی خشک و بی حسه.
    گیم پلی
    گیم پلی بازی مشکلات ریز زیادی داره که اکثر اونها در نتیجه هوش مصنوعی ضعیف بازیه.
    بخش پیشروی مخفیانه در این بازی با اینکه نسبت به قبل کمی اصولی تر شده و نقش پررنگتری پیدا کرده ولی متاسفانه ضعیفتر از قبل از کار در اومده:
    – شما میتونید به راحتی از زیر یک منبع نور رد بشید بدون اینکه دشمنان متوجه حضورتون بشن ، در بهترین حالت ، فقط یک افکت صوتی شنیده میشه به این معنا که NPC به یک چیزی شک کرده و بعد از اون همچیز دوباره به حالت Normal برمیگرده و ادامه مخفیکاریتون ، شما به مسیر ادامه میدید و یکی یکی کلک NPC ها رو از پشت میکنید و به مرور که این کار رو در طول بازی ادامه میدید کم کم یک حس خستگی به شما دست میده. در دفعات بعد سعی میکنید تا اونجایی که ممکنه سریع از قسمت مخفیکاری رد بشید یا اصلاً از همون اول راهکار مستقیم رو پیش بگیرید. در اواخر بازی یک بخش مخفیکاری همراه با دوست کوچیکمون داریم که با بقیه یک فرقی داره ، اونم چراغ روی کلاههای NPC هاست که شما نمیتونید اونها رو خاموش کنید ، و این نوید یک مخفیکاری پیچیده و جذاب رو میده ولی متاسفانه حتی در این حالت هم NPC ها نمیتونن در برابر شما که زیر نورچراق کلاهای اونها قرار دارین عکس العمل نشون بدن.
    در حالی که در Metro 2033 یکی از مهمترین قسمت های بازی بخش مخفیکاری بود که به شدت سخت و جذاب طراحی شده بود ، و ساعتها وقت آدم رو میگرفت ، در عوض مخفیکاری در Last Light به شدت ساده شده.
    – تعادل بین بخش مخفیکاری و حمله های مستقیم خیلی مناسب در نیومده و میشه گفت نیمه اول بازی بخش مخفی کاریه بازیه که با توجه به ضعف این بخش صدمه ی بدی به تجربه شما در ساعتهای اولیه بازی میزنه.
    – بازی در کل حتی در درجه سختیه Hardcore کمی ساده یه ، البته نه زیاد ولی خب میتونست کمی بهتر باشه.
    – یکی از مشکلات دیگه بازی در بخش ماسک و حرکت شما در فضای خارج از مترویه. به غیر از اولین باری که با پاول میاین بیرون (نمیدونم اسمش دقیقاً پاول بود یا نه؟) در تمامی قسمت هایی که شما باید از ماسک استفاده کنید مجموع زمانی که در اختیار شما قرار داره خیلی بیشتر از مقدار مورد نیازه (مقدار مورد نیاز: مقداری که نه اونقدر زیاد باشه که شما اصلاً به وجود عنصر اکسیژن اهمیت ندید و نه اونقدر کم باشه که شما را به عجله بندازه و اعصابتون رو خورد کنه) ، طوری که اصلاً لازم نیست نگران تموم شدن اکسیژنتون بشید ، فقط کافیه که دوربرتون رو بگردید و کیلو کیلو فیلتر پیدا میکنید. در مترو ۲۰۳۳ هر موقع که مجبور بودید از ماسک استفاده کنید نگارن تموم شدن اکسیژنتون هم بودید و با یک Challenge جذاب طرف میشدید.
    – اشتباه بد سازنده ها در استفاده بد از سیستم Checkpoint در خارج از محیط مترو. شاید شما خوب دورو برتون رو نگردید یا اینکه وقتتون رو زیادی تلف کنید و اکسیژنتون کم بشه ، بعد از اون چک پوینت ، در حالی که شما دو دقیقه یا کمتر اکسیژن دارید ، در این حال ادامه راه برای شما دقیقاً غیر ممکنه و تنها راهتون اینه که به منوی اصلی برگردید و اون Chapter رو از اول برید. در حالی که این با نقش اصلی Checkpoint در بازیها مطابقت نداره. لازم به ذکره که این مشکل برای خودم وقتی همراه پاول اومدم بیرون ، پیش اومد ، من فقط یک دقیقه اکسیژن داشتم و کلی راه مونده بود که باید میرفتم و حتی یکدونه فیلتر هم پیدا نمی کردم.
    – با پاول فرار میکنیم و وارد اون سیستم زیرزمینی میشیم. دشمنها برق رو قطع میکنم و به هم میگن کارشون تمومه ، در این لحظه یک حس ترس بر شما غلبه میکنه و با خودتون میگید که قراره با چه موجودات شرور و ترسناکی رو به رو بشم ولی بعد از اینکه دو تا از این اسپایدرها رو میکشین و جلوتر میرید ، این حس ترس جای خودش رو با یک حس ناامیدی عوض میکنه. چون در مواجه با این اسپایدرها فقط نور رو تو صورتشون میگیرید تا کله پا بشن و به شکمشون تیراندازی کنید ، در حالت تئوری به همین سادگی و در عمل هم از این ساده تر چون هوش مصنوعی ضعیف بازی هم در مواجه با این اسپایدرها کمکتون میکنه. متاسفانه مبارزه با اسپایدرها ، نا امید کننده بود.
    داستان
    ساخت یک بازی از روی یک رمان ، مثل چیزی که در ویچر هم داریم ، باعث میشه که بازی از یک پایه داستانی محکم برخوردار باشه و تقریباً نصف کار خود به خود انجام میشه ، البته قسمت مهمتره این بخش نحوه ارائه این داستان:
    – Last Light از یک داستان خوب برخورداره و داستان جذابیتهای بالایی داره ولی تنها مشکلی که وجود داره ،نحوه ارائه این داستانه: بازی از لحاظ داستانی و حتی گیم پلی به دو نیمه تقسیم میشه و اون کلیسا نطقه عطف بازی ، در قسمت اول ، بازی ریتمی نسبتاً کند داره چه در داستان چه در گیم پلی ولی بعد از اتفاقاتی که در کلیسا میفته بازی ریتمی سریعتر به خودش میگیره و شما احساس می کنید که گیم پلی بازی هدف دار تر میشه.
    در مجموع Last Light عنوان خیلی خوبیه و شما رو قطعاً با داستان خوب و اتمسفر سنگین و گیرای خودش جذب میکنه و البته این رو هم ثابت میکنه که فقط روسها از پس ساخت مترو برمیان.

    ۰۰
    1. مطلبی رو در مورد ارزش تکرار بازی فراموش کردم که بگم.
      بازی به شدت نیازمند مواردی که بتونه ارزش تکرار اون رو بالا ببره. حالا میتونه ماموریتهای فرعی یا یک سیستم کسب تجربه ، لول آپ یا چیزی شبیه به اینها باشه تا برای بار دوم بتونه حتی شده آپشنهای محدودی رو در اختیار شما بزاره که بتونید از تکرار بازی لذت ببرید.

      ۰۰
    2. در مورد ماسک موافق نیستم.همه هم نظرن که این قسمت یک چالنج واقعیه.تعادل برقراره.یکجا میگین فیلتر نداشتم یکجا میگین فیلتر زیاده!
      در مورد مخفی کاری هم این بازی بر این اصل هست که وقتی توی سایه باشی دیده نمیشی.حالا شاید شما جلوی دشمن بودید و اون نفهمید حس کنید ضعیفه.بنظرم هوش مصنوعی خیلی خوب بود.یک جا من پشت در مخفی بودم سربازه از بین شکاف در متوجه شد!

      “تعادل بین بخش مخفیکاری و حمله های مستقیم خیلی مناسب در نیومده” این حرف هم که کامل نقض میشه. تمام گیمرها به گیم پلی بازی ۱۰ رو دادند.شما میتونید هر مرحله رو اکشن یا مخفی کاری برید.البته این بازی تخصصی مخفی کاری نیست.که مثلا نیم ساعت بشینی حرکت هارو حفظ کنی بعد دو قدم بری جلو.بازی سعی کرده یک حالت واقعی و فوق خشن رو نشون بدن.پس نباید انتظار داشته باشین سربازا شق رق دائم یک مسیرو برنو بیان. جدا شما یک بازی شوتر اول شخص نام سبک بقا نام ببرید که تیراندازی به این لذت داشته باشه.
      با تشکر.

      ۰۰
    3. در مورد ماسک: در قسمت اول که با پاول میام بیرون ، حس کمبود زمان اکسیژن رو احساس میکنید ، ولی در مواقع دیگه مقدار اکسیژنتون بسیار زیاده ، از این غیر منطقی تر که من بعد از کشتن Big Mama آخر بازی هنوز ۴۰ دقیقه اکسیژن داشتم. مقدار زمان اکسیژن حتی به عدد یک ساعت و ۱۱ دقیقه هم رسید. این رقم کوچکترین حس Challenge رو از بین میبره.
      در قسمت اول بازی ، مراحل بیشتر بر اساس حالت مخفیکاری طراحی شده بودن و مبارزه مستقیم یک آپشن فرعی ، ولی در نیمه دوم قسمتهای بیشتری بر اساس مبارزات مستقیم طراحی شدن.
      چاکر تمام گیمرها هم هستم ، خب من نظر خودم رو میگم (البته من تمامی قسمت های مربوط به ماسک ، هوش مصنوعی و … جزو گیم پلی حساب کردم ، فقط به مکانیک های فیزیکی بازی اکتفا نمیکنم).
      هوش مصنوعی بازی چه در مورد انسانها و چه در مورد غیر انسانها ضعیفه و این مورد در باز ی به وضوح به چشم میخوره ، چند تا از اون ( بزار بگم سگهای گنده) که از در و دیوار راست میشن ، میخوان به آرتیوم حمله کنن ، یکیشون همون اول میره بارها دور یک ستون میچرخه ، یکیشون حملی میکنه ، یکیشون به دو متری آرتیوم میرسه برمیگرده … بدترین مورد هم که انسانها هستن که حتی زیر نور چراغ تو رو نمیبینن ، تو میتونی از جلوی چند نفر رد بشی بدونه اینکه متوجه بشن و در نهایت فقط ۳ ثانیه شک میکنن. حتی اگر باز هم حرفهای من رو قبول نداری به چندتا از نقدهای خارجی یک سر بزن ببین که اکثرشون دقیقاً به ضعف هوش مصنوعی بازی اشاره کردن.
      این مسئله شق و رق رو هم متوجه نشدم که به کدوم یکی از حرفهای من ربط داشت؟

      ۰۰
  5. Forza Horizon
    یکی از بچه ها اونقد فورتزا فورتزا کرد آخرسر دوباره رفتم سراغش :X
    یه بازی عالی با گیم پلی روانی مسابقه ها که همه عالین و س تکرار و خستگی به آدم اصلا نمی دن ، طراحی ماشینا بیست ، گرافیک هم که بیست تر فقط تنها مشکل گرافیک توی شبه که خودم احساس می کنم کیفیتش پایین میاد ،صداگذاری خیلی خوبه ، موزیکش هم که نیاز به تعریف نداره خودم رادیوی الکترونیک رو ترجیح می دم :X
    داستان رو هم که اولش خوب میره اما دیگه چیزی ازش نمی مونه :roll:
    گیم پلی :۹
    گرافیک:۹
    داستان:۷
    صداگذاری:۸
    موسیقی:۱۰
    _______
    در کل اگه اسم فورتزا روش نبود و به عنوان یه آی پی جدید معرفی می‌شد نمره هام قطعا بالاتر می رفت چون تو اکثر موارد واسه خودم با فورتزا ۴ مقایسه کردم
    ارزش کل : ۹
    زیاد هم کم نیستا :D
    _______________
    shellshock
    با بچه ها یه مدتیه بازیش می کنیم بازیه سرگرم کننده ایه اما سرورش داغونه :|
    نمره : ۵
    _______________
    عکس پست هم تو حلقم :D
    ____________________
    . . . Breathe your smoke into my lungs
    ____________________
    Copyright © ۲۰۰۹-۲۰۱۳ MEA Co. All rights reserved
    انجمن حقوق بگیران مایکروسافت

    ۰۰
    1. یه بار … فعلا البته. میخواستم مولتیش هم تست کنم ولی این آپدیت جدید نذاشت :|
      پ.ن. اگه منظورت از کامنت اونیه که الان یه لحظه به ذهنم رسید، هم دمت گرم ولی جنبه‌شون رفته بالا!
      پ.ن. اگه منظورت از کامنتت دقیقا بر عکس اونه! سند میخوای؟!‌

      ۰۰
    2. از این :D معلومه منظور کودومه.
      ولی‌ حالا بی‌ شوخی‌، بدون نظر قبلی‌ یک بار دیگه سراغش برو. چون من هیچ جا ندیدم از سر خوردن یا تیونینگ بازی ایراد بگیرن. خود من از اول از nfs mw جدیده متنفر بودم تو کامنت‌های خودت بود که گفتی‌ بازیش کنید به کنترلش عادت کنید تا حال بده، گوش کردم ادامه دادم و از بازی خوشم اومد (البته نه در حد horizon). اصلا چالش و درجه سختی رو بریز دور (هر چند نمیدونم چرا میگی‌ چالش نداره) گشت و گذار، عکاسی، کشف مناظر طبیعی، تو افق محو شدن و … تو این سطح از گرافیک و نور پردازی از نو‌ترین تجربه‌های رانندگی‌ تو این نسل بود. نمیدونم به top gear علاقه داری یا نه، ولی‌ تو این گیم لذتی که اون ۳ تا دلقک از چرخ زدن با ماشین تو جاده‌های بیرون شهری میبرند رو می‌تونی تجربه کنی‌.

      ۰۰
    3. والا ۳۶۰ در دسترس نیست که بتونم دوباره برمش ولی بعیده نظرم ازش برگرده.
      ولی مشکل اصلیم با بازی رو یه بار قبلا تو یه یادداشت گفتم. الان چیز زیادی هم از بازی یادم نیست.

      ۰۰
    4. فیزیک فورزا رو کدوم ریسینگی داره که میگی ماشین سر میخوره ؟ :-| سر میخوره ؟ :-o
      آدم وقتی سرعت گیر رد میکنه دل و رودش قاطی میشه مثل اینکه واقعا داری ماشین میرونی :X تیونینگش هم که مسخره شد :| :roll:
      “نصف چلنج‌های درایور: سان فرانسیسکو به اندازه‌ی شش تا فورتزا هیجان و جذابیت دارن.”
      wtf ؟ :roll:
      یه بار دیگه بازیش کنی بد نیست، نظرت صد درصد عوض میشه و اون ۶ ( :| ) میره بالای ۸.۵ . . . ;)

      ۰۰
    5. راستی‌ سعید گفت چالش یاد خبر خوب برا فن‌های بازی افتادم، چند وقت پیش یه dlc مجانی‌ برا بازی اومد حتما بگیریدش، برا هر ماشین یک سری چالش باز کرده و بهترین بهانه برا بارگشتن به بازی هست، اگه هم پولتون زیادی کرده اکسپنشن رالی رو بگیرید تا یک گوشه از گرافیک نسل بعد رو تجربه کنید چون بر خلاف خود بازی open world نسیت و دیگه تو استفاده از افکت‌ها و حجم نور پردازی و بازتاب زدن شورش رو در آوردن! چشمتون در میگیره انقدر تصویر قشنگه.

      ۰۰
    6. یکی هم بزن تو گوشم :roll: هرچی باشه از اون داریور خیلی بهتره :lol:
      البته فن بودنم بی تاثیر نیست :D
      ____________________
      Copyright © ۲۰۰۹-۲۰۱۳ MEA Co. All rights reserved
      انجمن حقوق بگیران مایکروسافت

      ۰۰
    7. بازی عالی باید نمره عالی بگیر . من یکی که چند سالی بود یه رسینگ مثل این بازی می خواستم و آروز می کنم نسخه دومش هم ساخته بشه

      ۰۰
    8. shellshock رو با بچه های انجمن مایکرو بازی میکنید؟
      ما هم مشتاق بودیم یاد بگیریم و بازیش کنیم یکی دو بار هم با شما و روزبه رفتیم بازی کردیم ولی نمیدونم چی شد نامردی کردین و ما رو از انجمنتون اخراج کردید :-| ای بی مرام ها :D

      ۰۰
    9. فقط بچه های مایکرو که نه بعضی از فنای سونی و پی سی هم میان که خوب لولشون میکنیم :D
      نـــــه ، اخراج نکردیم ما :-? فرستادیم مرخصی با حقوق ;;)

      ۰۰
    10. برو سید برو مارو از مدرک نترسون برو از خدا بترس :D
      یادت رفته شیش دور پشت سر هم یه تنه کلتون رو نابود کردم ؟ :-?
      از خدا بترس ، ناسلامتی سیدی ها :roll: :D
      ____________________
      . . . Breathe your smoke into my lungs
      ____________________
      Copyright © ۲۰۰۹-۲۰۱۳ MEA Co. All rights reserved
      انجمن حقوق بگیران مایکروسافت

      ۰۰
    11. فورتزا افق بازیش یه طوری بود، طوری که من نمیدونم چطوری بود؟! مشکلش این بود که شما میتونید اونرو با فورتزا ۴ مقایسش کنی چون عملا یه سبک دیگه است اما شبیه ساز هم هست! کلا هم هست هم نیست! هم بود هم نبود ! هم رئال هم بارسا ! هم PS هم XBOX !
      ٩ هم به نظرم زیادشه!
      اخرین بازی ماشین سواری هم که بهم حال داد RUN بود! والا خیلی بازیش خوب بود علارغم اینکه میگن بد بود. و اینکه علارغم اینکه میگن new MW خوب بود والا بازیش بد بود ! با اون دستلینگه افتضاحش و موسیقی عربیش!
      الانم این گرید خیلی داره بهم فاز فیض دار میده ، مخصوصا این ماشینای کلاسیکش .

      ۰۰
    12. بله این زدگی شما هم به خاطر اسم فورتزاست که روشه و باعث میشه که با فورتزا ۴ که شاهکار ریسینگ این نسل بود مقایسه بشه که خوب این مقایسه مثل مقایسه بچه ی فامیل با خودت می مونه :D

      ۰۰
  6. هیچی! قحطی بازیه.
    ولی Remember me رو شروع کردم نیم ساعت بعدش پاک کردم. متاسفانه اصلا شبیه تبلیغاتش نبود و بازی در حد و اندازهای که گفتن نیست. گرافیک و بافتها ضعیف. کنترل بازی خیلی بد. گیم پلی بی ارزش(عملا دو بخش سکو بازی و مبارزه داره. و واقعا هیچ کدومش هم لذت نداره. یعنی در برابر بازیهایی مثل دویل می کرای و…هیچ حرفی نداره.نمره هم چون بازیو کامل نرفتم نمیدم.

    ۰۰
    1. the last of us امتیاز من به این شاهکار ۱۰ هست
      از ناتی داگ بزرگ برای پلتفرم ps3 عزیز
      خط داستانی فوق العاده
      گرافیگ عالی
      موسیقی (زبانم عاجز است)
      صدا گذاری معرکه
      بخش مولتی پلیر که اصلا حرفشو نزن
      وباید بگم که the last of us بازی چالش های عاطفی ست نه بازی انتخاب ها و تصمیم ها
      بار عاطفی این بازی خیلی بالاست …..و ضمنا همذات پنداری با شخصیت ها به طرز وحشتناکی برای player اتفاق می افته
      به شدت منتظر the last of us 2 هستم….و مطمئنم به یه فرنچایز به یادماندنی تبدیل میشه

      ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر