بتزدا از احتمال ساخت شماره های جدیدی برای «خشم» و «سرافکنده» می گوید

m توسط m
در ۱۳۹۲/۰۴/۱۵ , 20:40:52
Rage, بازی Dishonored

ساخت بازی های «سرافکنده ۲» (Dishonored 2) و «خشم ۲» (Rage ) ممکن است در ابتدا برای بسیاری اجتناب پذیر باشد.پیت هاینز از بتسدا از امکان ساخت دنباله هایی برای هر دو بازی در یک مصاحبه سخن گفت.

Rage, بازی Dishonored

در مصاحبه ای با IGN معاون بخش مارکتینگ، زمانی که از او درباره ی ادامه ی Dishonored سوال شد، پاسخ داد:

“در ابتدا ما باید حواسمان باشد که در هیچ موردی عجله نکنیم. میزان موفقیت بازی و میزان افتخاری که برای Arkane آورد دقیقا چیزی است که همه ی استودیو ها به دنبال آن هستند و در حال حاضر ما در حال تهیه ی ایده هستیم و احساس میکنیم که این بازی میتواند به یک فرنچایز تبدیل شود.”

“این منحصر به Arkane است که آنها چکار میکنند و هیچ تاثیری بر کار استودیوهای دیگرمان مثل id، Tango و یا Machine Studios ندارد. هرکدام ایده ی خود را دنبال میکنند. مهم نیست استودیوی دیگر روی چه بازی کار میکند؟ چه نقاط قوتی را دنبال میکند؟ در آینده روی چه پروژه هایی کار خواهد کرد. آنها کار خودشان را خواهند کرد. به همین سادگی.”

او درباره ی Rage 2 نیز گفت: “برای فعلا باید ببینیم که چه می شود. فعلا id Software روی پروژه ی دیگری در حال کار هستند. تمام استودیوشان در حال کار بر روی آن هستند. چیزی که جدیدا از آن دیدم، برایش بسیار بسیار خوشحالم. فعلا میخواهیم آنها کار خودشان را ادامه دهند تا زمانی که آماده باشیم درباره اش حرف بزنیم. پس فعلا صبر کنید تا به آن مرحله برسیم.”

هاینز اعلام کرد که فعلا کار بر روی ادامه ی Rage کنسل شده و پروژه روی هوا است.

نظر شما چیست؟


66 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

  1. خشم دوم : آره خوبه ولی باید بیشتر از نسخه اولش رویش کار شود
    مخصوصا پایان درپیتیش
    —————————————————————————————
    دیسآنرد دوم : آه نسخه قبلیاین بازی ! هنر را در یک کلام دگرگون کرد :lol:
    فعلا هم باید منتظر ولفنشتاین باشیم تا خشم

    ۰۰
    1. یعنی سعید خان هز چقدر فکر می کنم این کورووی بدبخت کجاش رو از اسنیک کبیر کپی برداری کردم به هیچ نتبجه ای نمی رسم ! این که شما در ژانر مخفی کاری به جز اسنیک, کچل ۴۷ رو هم قبول دارین جزو عجایب هشت گانست ! :-|

      ۰۰
  2. بهترین بازی ۲۰۱۲ ! یعنی این بازی اگه گرافیک داشت (که کلا بتزدا به گرافیک کاری نداره و اینو میشه توی همه بازی هاش دید ! :-| ) اسپایک رو نیومده می برد.شخصیت پردازی کوروو رو واقعا دوست داشتم یعنی با این که حرف نمی زد بازم عالی بود.مثلا آرتیوم هم توی لست لایت اصلا توی خود بازی حرف نمی زنه ولی توی لودینگ ها خاطراتش رو روایت می کنه ولی کوروو همین هم نداشت ولی با این حال عالی بود.یعنی تجربه ی واقعی تموم کردن یک مرحله بدون کشتن حتی یک نفر.داستان جذاب و گیم پلی ای که همه چیش تک بود از هوش مصنوعی گرفته تا سلاح ها و موسیقی که وقتی یه دشمن می دیدت خودتو خیس می کردی :|

    ۰۰
    1. مسعود Dishonored رو هم من خیلی دوست داشتم و به نظرم بازی کاملی بود
      اما در مورد گرافیکش یادت نرفته که با همون گرافیکش نامزد گرافیک سال از اسپایک شد :!: :-|
      ———————————
      SONY make.believe

      ۰۰
    2. پرنس حمید ! لامصب یه جوری بازی می کرد این دیس آنرد رو من که تو کفش مونده بودم ! یعنی جان خودم این بازی مولتی داشت این می رفت بازی می کرد اول تا سوم می شد ! :D یه بار با تیر کمون زده بود کله ی طرف هم همراه با تیر پرت شده بود چسبیده بود به دیوار :D دهن ما رو تا یه هفته گذاشته بود که اینو باور کنم منم گفتم عکس بگیر اونم عکس گرفت اورد ! دهنش :-|
      Marlon Brando@
      آره پیام گراف هنری بیداد می کرد اگه نمی گرفت جای تعجب داشت.

      ۰۰
    1. مستر استاد گیمر اون گزینه پاسخ دادن دکور نبست به خدا! بعد تو پیغام خصوصی بپرس لطفا اسپوبل می کنی داستان رو!

      ۰۰
    1. نه :mrgreen:
      .
      .
      .
      جدا از شوخی یعنی یه بازی ای که سعی داره خودش رو مفهومی و هنری جلوه بده ! دوس داره بگه من کلی ارجاعات و پیام ها در خودم دارم ولی به داغون ترین شکل ممکن این ارجاعات و پیام ها رو منتقل میکنه ! نه خبری از منتقلب شدن بازیکن هست (بایوشاک) و نه خبری از هنری بودن این پیام ها (بازم بایوشاک).
      خبری از دیالوگ های هنری و شاهکار نیست ! خبری از موسیقی شاهکار و تاثیر گذار نیست ! خبری از گیم پلی استاندارد و سرگرم کننده نیست ! خبری از مخفی کاری استاندارد نیست ! مخفی کاری پترن مانند رو بیشتر من قبول دارم ! مثلا بازی مثل Deus Ex مخفی کاری پترنیش داره ! یعنی برای رد کردن یک مرحله هزاران راه وجود داره ! که هر کدوم طرح خاص خودشون رو دارن ! اما دیس آنرد اینجوری نیست ! از هیچ پترن یا طرح خاصی برخوردار نیست ! شما رو وسط یک محیط ول میکنه و چون طرحی هم وجود نداره بازیکن میگه اههههه چقدر راه برای برد کردن این مرحله وجود داره ! در صورتی که وقتی قدرت سازنده مشخص میشه که خودش اسکیپ روت ها رو طراحی کنه و در جای جای محیط بچینه ! نه با دادن چهار تا قدرت ماورایی بازیکن رو در وسط محیط بحال خودش رها کنه !

      ۱۰
    2. داداش خیلی شکافتیش گشاد شد :-D
      نه بی شوخی ولی سره مخفی کاری و گیم پلیش میشه بحث کرد. که جاش اینجا نیست. ولی بقیه رو باهات هستم :wink:

      ۰۰
    3. خب این حرف شما که میگی “چهار تا قدرت ماورایی بازیکن رو در وسط محیط بحال خودش رها کنه !” رو میشه یه نقطه ی قوت حساب کرد. بازی ها باید به سمتی برند که بازیکن خودش تصمیم بگیره چگونه بازی کنه. نه اینکه بازی ساز چند تا انتخاب بذاره و بازیکن هم فقط به همین انتخاب ها محدود شه.

      ۰۰
    4. جناب Leon S.K
      هنر در گیم پلی دیس آنرد اینه که ، ابزار زیادی به شما داده و دستتون رو باز گذاشته که هر طوری که دوست دارین پیش برین ، تازه در این بازی به قول شما اسکیپ رووت های زیادی وجود داره و همشون هم طراحی شدن ، فقط باید پیداشون کنین.
      مطلب دوم اینکه چرا میگید بازی ادعا میکنه که هنریه یا مفهومیه؟ شاید چون این شرکت در طراحی هنری بایوشاک ۲ به ۲K کمک کرده میگید سعی داره؟
      بازی مفهومی نیست و از پیچشهای داستانی در اون خبری نیست و از همون فصل اولیه بازی که بسیار سریع و ساده اصل داستان رو بیان میکنه معلومه که سازنده ها قصد مفهومی کردن اون رو ندارن.
      در مورد طراحی هنری هم باید بگم که Arkane از شرکت هایی که به طراحی های خاص و هنری علاقه منده و نمونه ی کارهاش رو میتونین در بازی قبلی که این شرکت ساخته یا در اونها شرکت داشته مشاهده کنید ، مثل بایوشاک ۲ یا Dark Messiah که هر دو تاشون از لحاظ طراهی هنری از سطح بسیار بالایی بر خوردار هستن.

      ۱۰
    5. قبل از انتشار این بازی خود من یکی از کشته مرده هاش بودم و منتظ ر بودم زودتر بیاد . ولی وقتی تموم شد فهمیدم الکی دلمو به این عنوان خوش کرده بودم و اصلا نتونست منو درگیر خودش کنه . البته نمیگم بازی ضعیفی بود چون بی انصافیه ولی اونطور هم که ازش تعریف میکردن نبود . به شخصه برای خودم مهمترین عامل داستان هست و خیلی به سایر مواردش کاری ندارم . برام خیلی مهم نیست گرافیک فنی این بازی خوب نبود یا چیز دیگه . ولی من از این بازی انتظار داستان گیرا و شخصیت پردازی داشتم . اکثر شخصیت ها شخصیتپردازی ضعیفی داشتن که مهم ترین اونا ملکه بود که قرار بود کشته شدنش انگیزهء ادامه بازی باشه ولی شما چطور میتونید از مرگ شخصیتی که در حد چند دقیقه میشناسینش متاثر و خشمگین بشید . البته اینجا بار این انگیزه میفته رو دوش نجات امیلی .

      ۰۰
    1. بابا چرا اینقدر به گرافیکش فکر می کنین خب این یه بازی گیم پلی محور بود و گرافیکشم تا حدی بود که می شد تحملش کرد
      صدا گزاریش که اصلا حرفی واسه گفتن نزاشته
      گیم پلی که خداییش محشر بود :|

      ۰۰
    2. خوب اونجا امیلی پیر زن بود . اگرم کروو زنده بود باید با ویلچیر حرکت میکرد.
      اگه قهرمانو عوض نکنن مطمعنا داستان مال جونیای کروو نه موقعی که همه پیر شدن

      ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر