یوبی سافت: “ما بازی که تبدیل به یک فرنچایز نشود را نمی سازیم”

در ۱۳۹۲/۰۴/۲۴ , 20:12:53
default image

با توجه به اظهارات «تونی کی» معاون رئیس بخش فروش و بازاریابی «یوبی سافت» اینطور که معلوم است عنوان «سگ های نگهبان» همانند سری «فرقه قاتلین» به یک فرنچایز بسیار طولانی تبدیل خواهد شد و شرکت یوبی سافت برنامه بلندمدتی برای این سری دارد. همچنین او اعلام کرد شرکت بازی را شروع به ساخت نخواهد کرد مگر این که قابلیت فرنچایز شدن را در اَن ببیند. این نکته مشخص است که شرکت «یوبی سافت» یکی از با برنامه ترین کمپانی های بازی سازی است اما هنوز چندین ماه تا عرضه بازی اصلی مانده است و تقریبا تایید شده که نسخه دوم نیز خواهد امد.

در گفت و گویی با a List Daily از اقای «کی» سوال شد ایا شما می خواهید «سگ های نگهبان» را به عنوان یک سری ببینید, او در پاسخ گفت:

“همه بازی های ما فرنچایز هستند و ادامه دار, ما بازی که این قابلیت را نداشته باشد نخواهیم ساخت چون این کار هزینه بسیاری دارد.”

“ما احساس می کنیم با «سگ های نگهبان» در جایگاه خوبی قرار داریم اما تا جایی که ما بزرگ ترین بازی سال نشویم (سگ های نگهبان) راضی نخواهیم بود.”

“«سگ های نگهبان» برای ما در اصل یک فرنچایز است زیرا ما از چیزی بهره برداری می کنیم که برای مردم اهمیت دارد”

نکته جدید در مورد «سگ های نگهبان» که در این مصاحبه گفته شد این است که ایدن پیرس در بازی از سیستم امنیتی سازمان NSA که PRISM (منشور) نام دارد استفاده می کند و برای هک و نظارت سیستم های گوناگون در بازی از اَن بهره می برد.

چندی پیش نیز «یوبی سافت» اعلام کرد در نسخه نسل حاضر «سگ های نگهبان» هیچ یک از مکانیک های بازی کمرنگ نخواهند شد و هسته اصلی بازی از دست نمی رود بلکه یک سری نکات گرافیکی و انلاین را بازیکنان از دست خواهند داد به طور مثال سیستم گرد و غبار و تعداد مردم در خیابان در نسخه نسل بعدی بسیار بهتر خواهد بود.

لازم به ذکر است سیستم PRISM واقعا در سیستم سازمان NSA امریکا وجود دارد.


78 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

  1. خب..پبه نظرم این یه اشکال بزرگه….فرانچایز شدن حتما چیزه بدی نیست اما نسخه های متوالی خیلی بده….و واقعا متاسفم برا یوبی….چون داره بهترین ایده هاشو به بدترین شکل از بین میبره….دیوید کیج میگه ساختن سری بازی خلاقیت رو از شما میگیره….و واقعا هم به نظرم حرفش درسته…اصلا به همین دلیله که این بازیساز و بازی هاش انقدر خاصن….

    ۰۰
  2. از آنجایی که ایده‌پردازی اولیه برای عناوین جدید خیلی کار طولانی و سختیه …این‌روزها شرکت‌ها برای دوام آوردن توی صنعت باید همین کار رو بکنن… البته این بدین معنا نیست که هی نسخه‌های تکراری بدن دست مردم…
    البته بگم که من کلا با سیاست‌های یوبی‌سافت مشکلی ندارم… با اساسین ۳ هم حال کردم.. :X

    ۰۰
    1. داداش شما الان نقش فضول محل و بازی میکنی؟به شما اصلا ربط داره؟شما برو سر یه غل دو غلت.اینجا برات زوده

      ۰۰
    2. شما چه انتظاری داری؟انتظار داری وقتی اون میاد این همه برای بازیاش خرج میکنه چیزی بر ضد اهدافش بگه؟الان همه همینن….و این از نظر ما غلطه….خوده ما…مگه این همه ضدیت با دشمن تو بازی هامون نیست؟؟خب اون ها هم همین کار رو میکنن…

      ۰۰
    3. اگه میون ماسون ها آشنا داری،واسه ما پارتی جورکن بریم اونجا پادویی کنیم.ماسون بودن خیلی قدرت و امتیاز داره.
      اماچه فایده…

      ۰۰
    1. آقا چه اشکالی داره الان این؟بازی پرطرفداره و همه هم راضی هستن
      یوبی سافت زحمت میکشه سودش رو میبره
      الان کدوم از سری بازیهای یوبی سافت نمره ی متای زیر ۸۰ دارن؟

      ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر