هیدکی کامیا، اگر «بایونتا ۲» موفق شود دوست دارد «بایونتا ۳» را هم بسازد

Rzht توسط Rzht
در ۱۳۹۲/۰۵/۰۷ , 03:44:07
default image

استاد “هیدکی کامیا” کارگردان نابغه و محبوب استدیو Platinum Games فردی ساده و رو راست است! اگر چیزی او را اذیت کند تا جای ممکن پاسخگو می باشد. به هر حال اخیرا که استاد کامیا با توئیت شخصی اش سرگرم بوده توسط فردی از او سوال می شود که اگر «بایونتا ۲» موفق شود آیا او اقدام به خلق «بایونتا ۳» می کند؟

کامیا به سادگی جواب داد:

بله من هم امیدوارم.

I hope so. RT @Patpadi1: if Bayonetta 2 going to be a hit would you think about it to make a third part ?

— 神谷英樹 Hideki Kamiya (@PG_kamiya) July 17, 2013

بایونتا ۲ در حال حاضر توسط استدیو Platinum Games منحصرا برای Wii U در حال ساخت است. کارگردان بازی همانند نسخه اول خود استاد کامیا نیست و آقای Yusuke Hashimoto اینبار این وظیفه را برعهده دارد اما خود استاد کامیا بر ساخت بازی نظارت دارد و مشاور است. آهنگساز بازی استاد Masami Ueda (آهنگساز Resident Evil 1,2,3 و Devil May Cry) است.

بازی نسبت به قبل بسیار سریع و خشن تر شده است، حرکات جدید و تمام کننده ای برای بایونتا تعریف شده و باس فایت هایی بسیار بزرگ تر در بازی حضور دارند. بایونتا ۲ قرار است در سال ۲۰۱۴ عرضه شود.

 

 


58 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

  1. بابا اینا این همه بهش twitt میزنن، میمیرن بخوان از انحصار درآد؟؟ بابا تو اینو واسه X360 هم منتشر کن، ۳ اش بخوره تو سره من. Dmc که به کل نابود شد، Ninja Gaiden هم دیگه بهش امیدی نیست، فقط همین مونده بود که اینم زده انحصار. :(( آخه چرااااااااااااااا؟؟؟؟_؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    ۰۰
    1. قربونه دماغه اون آواتارت، میدونم. همون روز که خبر دادن sega لغوش کرده، هرچی page تو facebook داشت از سر حرص پره فش کردم) البته من تنها کس نبودم و کله page اش و گرفته بودن به باد اعتراض( به خدا بعده یه سالم port بشه من راضیم. فقط بیاد واسه X360 دیگه هیچی نمیخوام

      ۰۰
  2. ۱۰۰% موفق میشه البته باید در زمان مناسب عرضه شه بعدش باید انحصاری باشه نینتندو بیاد از یه عنوان که داره نابود میشه حمایت کنه بعد مولتی پلتفرم بشه؟؟؟با عقل جور در میاد ؟؟!! مثل اینکه سونی بگه beyond: two soul واسه همه پلتفرم ها میاد wii u هم موفق میشه خواهیم دید که موفق میشه :)) :)) :)) من موندم این ها هنوز کنسولاشون عرضه نشده این جوری دارن wii u رو می کوبونن وای به روزی که عرضه شه

    ۰۰
  3. دوست داشتم اونجا بودم بهش میگفتم بدلت صابون نزن… موفق که نمیشه هیچ فروش مناسبی هم خارج از ژاپن نخواهدکرد!!
    مردیکه مزخرف با اون تصمیم مسخره اش… چرا باید این بازی انحصاری میشد، اونم انحصار چه دستگاه بی مصرفی !

    ۰۰
    1. اشتباه قضاوت نکنید!!!

      اول; شما از رو چه مدرکی میگید بازی موفق نمیشه و فروش خوبی نمیکنه!!!
      دوم; تصمیم استاد 神谷英樹 بسیار درست بوده!!!
      کافیه یک سری به مصاحبه های گذشته ایشون بزنید…
      می فهمید که چرا چنین تصمیمی رو گرفته…
      گرچه ما هم در آتش این تصمیم سوخیتم!!!
      اما تصمیم عاقلانه ای گرفت…

      سوم; کی گفته کنسول Wii U بی مصرفه!!!
      مدرک دارید!!!
      در ابتدا هم همه کنسول Wii رو به صخره گرفتند و دیدیم که چه آینده با شکوهی داشت!!!
      شرکتی (Nintendo) که سرپرستش استاد شیگرو میاموتو باشد مگه میشه بهش گفت بی مصرف!!!
      خود استاد میاموتو به تنهایی میتواند نینتندو را نجات دهد…

      امیدوارم همیشه عادلانه قضاوت کنید…
      تشکر…

      ۰۰
    2. درسته که Wii خیلی موفق شد ولی متاسفانه Wii U نه!
      Nintendo با عرضه یه کنسول میان نسلی سیاست اشتباهی رو پیش گرفت و نتیجه ش رو هم دید (فروش ناامید کننده Wii U) و همینطور خیلی از Developer های خیلی خفن هم گفتن که از Wii U پشتیبانی نمی کنند
      ((Epic Games(unreal engine 4) , Dice(frostbite 3 , etc) البته نظر شخصی من اینه که به این کنسول کم لطفی شد و این کنسول پتانسیل بالایی برای رقابت داشت ( مخصوصا با کنترلرش) ولی متاسفانه در زمان نامناسب عرضه شد!
      و در ضمن قیمت بالایی هم داشت!

      ۰۰
    3. مگه قدرت وی چقدر از پلی استیشن دوم بیشتر بود؟ معلومه خیلی کم……وی هم یک کنسول بین نسلی بود از نظر قدرت. خیلی از بازی های بزرگ هم برایش عرضه نشد! اما بهتر است بدانیم نینتندو طرفدار ها و بازی های خودش را دارد! در بدترین حالت خیلی ها هستند که فقط و فقط به خاطر ماریو و زلدا این کنسول رو تهیه کنن….به شخصه اولویتم در خرید کنسول برای نسل بعد نینتندو و وی یو بوده!

      ۰۰
    4. درسته که Wii از لحاظ قدرت انچنان چیزی نبود ولی برای Wii اصلا مسئله ی قدرت سخت افزاری مطرح نبود و بیشتر یا حتی میشه گفت تمام علت موفقیت Wii این بود که در زمینه کنترل و امکانات کنترلی چیز جدید و نوآورانه ای ارائه میداد که کار کردن باهاش بسیار بسیار لذت بخش بود و به عبارت دیگه خیلی فاز میداد :D

      ۰۰
    5. عزیزم من نمی گم فاز نمیده ؛دارم میگم اولا جماعت هاردکور که نمی تونه وقتی هیچ تهیه کننده ای از شرکت حمایت نمی کنه بره سمتش ( حداقل کاهش که داره )

      بخش اعظم سود این شرکت ( و این صنعت ) هم که مال افراد کم سن و ساله و به نظر سونی چشمشو بد جوری روش بسته و داره PS3 رو به جون نینتندو می ندازه و پر و واضحه که نینتندو باید حداقل چند سال بازی بسازه تا بتونه از PS3 جلو بزنه
      .
      .
      شما هم لطف کن این کنسول رو با وی مقایسه نکن ، چون رقبا بدجوری چشمشون به او ۹۰ میلیونه و این وی یو هم که دیگه اون کنسول سوپر خاص وی نیست

      ۰۰
    6. در بدترین حالت ممکن خدای نکرده ممکن هست WiiU تبدیل بشه به Game cube ! که دیدیم نینتندو ورشکست نشد باهاش! باز هم ادامه داد.
      اطلاعاتت رو هم بروز کن!
      اپیک گفت آنریل انجین۴ از WiiU پشتیبانی میکنه!
      EA هم که خودش اعتراف کرد فعلا بخاطر فروشش براش بازی نمیزنن!
      که اینم با بازیهای انحصاری وی یو که در پیش هست انشالله بیشتر میشه

      ۰۰
    7. project Sirenبه احترام عکس پروفایلت باهات بحث نمیکنم… طبیعی هست که شما از طرفدارانشون هستید ولی من هم از بازی خوشم اومده که اینقدر از دستش واسه مولتی پلتفرم نشدنش عصبی هستم.

      ۰۰
    8. انحصارشو که باهات موافقم. ولی آخه ناقص اصلا میدونی نسخه اول چی بود که همین طوری نظر میدی. نمره زیر ۸ نداشت، famitsu بهش ۴۰/۴۰ داد و بهترین گیم پلی تاریخ و داشت.

      ۰۰
    9. مردیکه مزخرف با اون تصمیم مسخره‌اش یعنی‌ چی‌؟ چه ربطی‌ داره. هزینه ساخت گیم رو نینتندو داره میده.

      ۰۰
    10. داش احترامتو نگه دار …
      هر کاری کرده درست کرده. این قدر به این صنعت زحمت کشیده که حداقل بشه باهاش درست صبحت کنی.

      ۰۰
    11. حداقل باهاش درست صحبت کنم؟!! خوب حتما بایونتا ۱ برای من بازی خوبی بوده که اینقدر از دستش عصبانی شدم دیگه… البته از طرفی هم داره به صنعت بازی کشور خودش کمک میکنه… امیدوارم بازی پورت بشه!

      ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر