«کسلوانیا: اربابان سایه ۲» یک بازی متوسط است؟ مقصر کارگردان می باشد!
عنوان Castlevania: LOS 2 چندی پیش عرضه شد و با نقد هایی متوسط و ضعیف رو به رو شد که برای طرفداران بسیار شوکه کننده می باشد. یکی از اعضا استودیو «مرکوری استیم» جلو اَمده است و این نمرات را قبول می کند و می گوید همه این مشکلات زیر سر کارگردان بازی «انریک اَلوارز» کارگردان استودیو می باشد، کسی که همیشه عصبانی بود و مشکلات جدی را وارد کار کرد.
خبر به دنبال منتشر شدن نقد های نااُمید کننده بازی C:LOS 2 منتشر شد. یکی از کاربران Castlevania Dungeon با نام Kingshango کسی که همه می دانند با استودیو «مرکوری» رابطه مستقیمی دارد دلیل ضعیف بودن بازی جدید را اعلام کرده است.
او توضیح می دهد که کارکنان در طول توسعه los 2 بسیار سختی کشیدند. او می گوید که در نسخه اول هیدئو کوجیما مغز متفکر «متال گیر سالید» بر روی بازی نظارت داشت اما در نسخه جدید یک بار استودیو را ملاقات کرد و چیزی را امضا کرد و همه اش همین بود.
گروه بزرگی از تیم سازنده می دانستند چیزی که میسازند اَشغال به تمام معنا است و هیچ ارتباطی با نسخه اول ندارد و نیمی از ارزش اَن را نیز دارا نمی باشد. هیچ کدام از اعضا تیم سازنده از نمرات بد متعجب نشدند همگی می دانستند چه چیزی ساخته اند.
اگر در این میان کسی باشد که باید او را مقصر بدانیم «انریک اَلوارز» است. او کسی است که هدایتگری یک توسعه شکسته را بر عهده داشت کسی که بازی را بر معیار ضوابط شخصی خود توسعه داد، او کاملا طراحان، برنامه نویسان و سایر سازندگان را از یاد برد و از هیچکدام استفاده ای نکرد. او شخصی عصبانی و **** می باشد، و از زمان موفقیت Lords of Shadows 1 دیگر جواب سلام شما را نمی دهد!
او به هیچ یک از کارمندانش اعتماد ندارد. حتی بعضی اوقات تیم سازنده در اخبار گیمی به ویژگی های بازی جدید پی می بردند.
همچنین گفته می شود ساختار داخلی «مرکوری استیم» بسیار قدیمی است و پایه گذاران استودیو هیچ قابلیتی برای احداث استودیو جدید ندارند. همچنین گفته می شود کارگردانی بخش هنری بازی نامنظم و سربریده انجام شده است.
او توضیح داد که موتورگرافیکی اصلی استودیو به وسیله دو نفر کدنویسی شده است یکی از اَن ها بنیان گذار استودیو و محل تکیه انریک می باشد. دسترسی به برنامه نویسان جدید و کدنویسان ماهر رد شد و همه کار ها به روش ده سال پیش انجام می گیرد.
چنین مشکلاتی، که اصلی ترین اَن ساختار بد استودیو می باشد باعث خلق بازی هایی ماند LOS 2 می شود.
این شخص که یک رابط در استودیو دارد اعلام کرد از زمان توسعه Lords of Shadow 2 نزدیک به ۳۵ نفر از کارمندان اخراج شدند. همچنین اَینده استودیو بسیار مبهم می باشد چرا که کونامی نسبت به این بازی که عملکرد متوسطی داشته است بسیار ناراحت است.اُمیدی برای اَینده این استودیو نداشته باشید.
در اَخر این شخص گفت:
در اَخر باید بگویم همه چیز اینقدر بد نیست تیم اصلی استودیو افرادی اند که معجزه می کنند، اگر این افراد در استودیو ای جداگانه قرار گیرند مانند Jurassic Studio می توانند اَینده ای روشن رقم بزنند. یک نفر می بایست این حرف ها را بزند، اُمیدوارم این افراد این نوشته را بخوانند و اَینده ای روشن داشته باشند.
نظر شما در این باره چیست؟
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
پس انگار حکومت نظامی بوده اونجا!!!!
این کارگردانو باید انداخت توی اتاق ۳۰۲
اما دوستان بازی اونقدر هم که میگن بد نشده!
البته بگم که اگه قید بازیشو بزنین هم چیز خاصی رو از دست نمیدین ولی این که اون شخص گفته ما از اولم میدنستیم با شکست مواجهیم چندان مورد قبول نیست چون به هر حال بازی که در همه چیز شکست نخورده! تازه اینجور که معلومه از این به بعد باید چند درصد احتمال بدیم که از این به بعد هر هایپی که میخونیم نظر کارگردان دروغ بوده باشه!زیرا اکثر هایپایی که از بازی خوندم همش تعریفو اینا بود /:)
من که چندان بدم نیومده از بازی.و تقریبا انتظاراتمو براورده کرده چون خددم از نظر متا انتظار سی چهل داشتم!!!!( تو این یه ماهی که هیچ بازی ای نیومد بخدا این غنیمته!!!! )
کلا رسمه که اگه هر کامنتی بیشتر پنج خط شد باید بره تایید نه؟
من عاشق نسخه قبلی این عنوان بودم ولی ظاهرا در جدیده انتظارات برآورده نشده و حتی جهش گرافیکی و گیم پلی هم نداشته !
اونقدر از مدیرهای عصبانی و از خود راضی متنفرم
من جای کارکنان بودم دسته جمعی یه کتک حسابی میزدیم! :))
دوستان ارزش داره واسه برنرش پول بدم؟
چون خرید بازی یه خورده زیاده ۸ تومن هم ۸ تومنه!!!
هم آره هم نه !
یعنی اینکه اگه نگیری هم چیز خاصی رو از دست ندادی.
۸ تومن؟
من ۴ تومن گرفتم!
نسخه ی بلک باکس هم نیست…
آره ارزش یه بار تموم کردن رو داره
نسخه ایکس باکس برنرش فکر نکنم دیگه جایی تو ایران پیدا بشه که زیر ۸ یا نهایت ۷ بخواهد بده؟
بعضیها تعریف میکنن بعضیها هم بد میگن پس کلا بیخیالش میشم.
بنده خدا چه دل پری داشته… :-D
خب حق با اونه…اگه تو یه استدیو ارامش نباشه قطعا محصول خوبی از اون استدیو در نمیاد…چه به برسه به این که طرف به کارکنان حتی اعتمادم نداشته…واقعا متاسفم که باعث از بین رفتن تمام خاطرات خوبمون از این بازی شد… :-|
استدیویی به اسم Jurassic Studio وجود نداره .
If all those guys who are not allowed to be promoted due to our Jurassic studio leads had the chance to set the course of the company, our future would be so bright
اگر همه ی اون افرادی که به خاطر رهبر های عتیقه ی استدیوی ما ( our Jurassic studio leads) بهشون اجازه ی ارتقا داده نمی شد، این شانس رو داشتند که هدایت استدیو رو بر عهده بگیرند ،آینده ی ما مطمئنا درخشان تر بود .
اگه از اول میدونستم که باید ۴ سال انتظار یه بازی متوسط رو بکشم اصلا با این بازی خداحافظی مبکردم.البته با سری lords o shadow
اما دوستان اوضاع بازی هم اونقدر افتضاح نیست . درسته که کارگردان قشنگ تررر زد بازی اما تررر مالیش نکرده :wink: و بازی ارزش حداقل یک بار تمام کردن رو داره
اما به شخصه فک میکردم بازی حداقل از لحاظ طراحی مراحل و اجرای کمبوها پیشرفت کنه که متاسفانه …
با تشکر
نظر من هم درباره ی این شخص اینه: یک دیوانه !!!
کونامی هم کم کم داره به کپ کم تبدیل می شه باید یه فکر اساسی بکنه تغییر خوبه ولی تا جایی که به اصل موضوع لطمه نزنه.
بازی که از God کشید شد به dmc معماها هم که حذف شد مخفی کاری که اضافه شد دیگه بازی به کل راهش رو گم کرد
این کارگردان رو باید دار زد،همین!
نسخه اولیش خوب بود.دوست داشتم ادامشو بازی کنم مثل اینکه- باید به فکر نون باشم که خربزه ابه- :((