بحث:عناوین شرقی تازه منتشر شده
عناوین شرقی با شیوه ی خاصی که برای خود دارند،در کنار طرفدارانی که دارند منتقدانی هم برای خود دارند و بارها دیده شده است که عناوین شرقی به دلیل عدم علاقه منتقد به این دسته از عناوین با باری از نمرات ضعیف روبرو شده است.
از طرف دیگری،این عناوین بیش تر فروشخود را در کشورهای شرقی مانند ژاپن دارند و در بازار های اروپایی در مقابله با عناوین AAA حرفی برای گفتن ندارن و از نظر فروش حتی به عناوین متوسطی هم چون Dead Island هم نمی رسند اما بارها دیده شده است که عناوینی مانند Metal Gear و Dark souls با صرف هزینه و پرداختن به بخش هایی که مورد علاقه طرفدار غربی می باشد توانسته مورد استقبال بسیاری قرار بگیرد.
از شما می خواهیم که عناوین شرقی که از اسفند ماه تا خرداد ماهمنتشر شده اند(نظیر METAL GEAR SOLID V: GROUND ZEROES و۲ Dark souls ) را به زیر قلم نقدر و بررسی ببرید و دیگران را از نظرات خود بهره مند کنید
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
خیلی از غربی ها عاشق سری فاینال فانتزی
هستند!
پیچیدگی گیم پلی و باج ندادن به گیمر
تحت هیچ شرایطی و سخت بودن بازی های
شرقی
آذربایجانی برای عدم استقبال گیمران مفت خور
راحت طلب غربی هستش
با تشکر
————–
یارو تو فیس بوک میگه دارک سولز اشغاله
بعد میگه اسکایریم از دارک سولز سخت تره
گرافیک بهانه آشغال بودن میدونه
جمعی پوکر فیس بودند :/
منظور
شما همیشه حرف های جالب ومنطقی می زنید زنده باشید
احسنت چه عجب ی نفر دیگه پیدا شد از بازیهای اکشن محور انتقاد کنه.کشتار محض کلا برو جلو :)) :)) :)) :)) :)) :)) :))
به جای کلمه آذربایجانی
دلایلی را بخوانید
با تشکر
ما که متوجه نشدیم واضح تر
کدوم بخش توضیح بدم!!!
عزیزم
خیلی از غربی ها عاشق سری فاینال فانتزی
هستند!
پیچیدگی گیم پلی و باج ندادن به گیمر
تحت هیچ شرایطی و سخت بودن بازی های
شرقی
آذربایجانی (دلایلی) برای عدم استقبال گیمران مفت خور
راحت طلب غربی هستش
با تشکر
————–
یارو تو فیس بوک میگه دارک سولز اشغاله
بعد میگه اسکایریم از دارک سولز سخت تره
گرافیک بهانه آشغال بودن میدونه
جمعی پوکر فیس بودند :/
من میگم بازی مثل COD فروشش استسناییه.چون ریتمش یک نواخته.ساده هم هست.ولی سبکهای دیگه باوجود گیم پلی خوبشون،فروش خوبی دارن.چرا باید ی بازی یک نواخت فروش خوبی داشته باشه؟
سن کم گیمران
اولین دلیلش هست!
خیلی از کسانی که با آتاری ۲۶۰۰ , nes, Sega
بازی میکردند در زمان خودش
الان بازنشسته شده اند!
بازی های امروزی مخصوصا در این نسل
برای فروش بیشتر بصورت کالای مصرفی درآمدن و به گیمران غربی. نوجوان و جوان که تحمل و حوصله ندارند
باج و امتیازات زیادی میدهند
در نتیجه گیمر مصرف گرا و حاضر خور و مفتخر
با دیدن این امتیازات و باج ها روی به خرید
ساده ترین ها می آورد
گیمر جدید! زجری نکشیده با ۹ تا کانتینیو
بازی باید به اتمام برسونه
زیاد آسیب دیدی برو سنگر بگیر تا ریکاوری کنی
Dark souls 2
تا به این جای کار که برای من بهترین بازی ای بوده که در ۲۰۱۴ تجربش کردم.واقعا بازی خوبی از آب در اومده.مبارزات خیلی خوب هستن و اگر قلقش بیباد دستتون می تونید خیلی راحت باس های بازی رو شکست بدید.از طرفی ارزش تکرار بازی به شدت بالاست.فکر کنم کسی که یک بار بازی رو تموم کنه حتما سعی می کنه دوباره این کارو انجام بده.
دلیل سوم فرهنگ زدگی گیمرهای امروزی به مقوله بازیهای اکشن و پول زاییه این سبک به خصوص در نسل هفتم.شباهت بسیاری از بازی ها به هم و تنوع کمتر نسبت به سبک های دیگر
من والا رفتم دارک سولز ۲ رو بخرم وقتی وارد مغزه شدم یاد بلایی که darksiders II به سرم آورد افتادم و پشیمون شدم از خریدنش :lol:
واقعاٌ دیگه حوصله ی اینجور بازی ها رو ندارم.
بازیهایی مثل COD–HALO–KILLZONE فروش بسیار خوبی دارن.با احتساب به این موضوع شرکتهایی مثل CAPCOM :-D :-D :-D به فکر انحصاری کردن محصول یا موجب اکشن زدگی IPهای خود میشوند.دلیل دوم میتواند به سادگی ساخت یک بازی اکشن محور اشاره کرد.البته بازیهایی مثل MGS استثنا هستن.
خب این موضوع مشخص نیست بحث بر سر کل عنواین گذشته و حال هست یا خیر…
اما در کل بعضی که نه بیشتر عناوین ژاپنی به سختی با کاربر خودش ارتباط برقرار میکنه،اما اگر این ارتباط برقرار بشه دیگه دیوونش میشی نمونش (Kaz Miiler)
هنوز وقت نکردم دارک سولز رو بازی کنم
اما Ground Zeroes به زیبایی هر چه تمام تر نیم نگاهی به اون چیزی هست که قراره توی فانتوم پین ببینیم و برای درک بهتر از گیم پلی و داستان تجربه اش واجبه.
به نظر من کلید موفقیت نسبی متال گیر توی کشور های غربی نوع داستان و شخصیت پردازی این سری هست.
واقعا جوری کار شده که هر آدمی از هر فرهنگ و اقلیمی می تونه عاشق این فرنچایز باشه
از چه نظر نقد کنیم ؟ ( هر دوتا فروش خوبی داشتن )
دارک سولز ۲
تا نیمه هاش بازی کردم و حقیقتا جزو سه بازی برتر امسال تا اینجای کار هست.بازی بشدت غنی هست.هیچ قسمتی از بازی فدای تجاری شدن نشده.مبارزات کاملا تاکتیکی هست.در صورت اشتباه هم بشدت تنبیه میشوید!
از نظر جو بازی فقط مترو قابل مقایسه با این عنوان هست.گرافیک نسخه پی سی زیباست و تخریب پذیری طبیعی هست.با کشتن حتی یک دشمن کوچک احساس پیروزی خاصی میکنید! چه برسد که یک باس یا نیم باس رو شکست بدین.
خود بازی هم خیلی طولانی هست و کاملا ارزش بازی برای چندین بار رو داره.چندین کلاس که هر کدوم مستقیما گیم پلی رو تغییر میدن.
صحبت در مورد این بازی زیاد هست و هر گیمری باید این عنوان رو بازی بکنه.
با تشکر
هنوز فرصت تجربه ی دارک سولز رو نداشتم.
اما متال گیر همون چیزی بود که منتظرش بودم عالی. واقعا بهترین عنوان ژاپنی بعد از ساخته های تیم ایکو هست به نظر من.
من اصلا نمیتونم با بازی هایی مثل فاینال فانتزی ارتباط برقرارکنم. متاسفانه البته!
اگر شما نمی تونید با فاینال فانتزی ارتباط برقرار کنید من با دارک سولز هم نتونستم ارتباط برقرار کنم ،فقط و فقط تونستم با متال گیر ارتباط برقرار کنم
چه جوری بگم روایت گیم پلی و داستان یه سری فرق هایی داره که کسی که فقط عناوین شرقی بازی کرده باشه رو از بازی زده می کنه