چرا دنیای بازی مانند گذشته نیست؟

در ۱۳۹۳/۰۴/۱۵ , 21:50:30

سلام

من شایان کرمی هستم.

نمی دانم که چند نفر از شما می توانید من را به خاطر بیاورید.به هر حال مدت نسبتا طولانی است که سایت از رونق و شکل محبوب خود درآمده است.می خواهم با کمک شما به بررسی این موضوع بپردازیم.البته در گذشته چنین کاری اتفاق افتاده اما نتوانسته تاثیری بر روند کلی این سایت بگذارد.حال من می خواهم  به عنوان یکی از قدیمی ها و مسئول های  سایت از آخرین ترکش ها برای نجات دنیای بازی استفاده کنم.به همین دلیل سغی می کنم که به دور از همه ی کدورت های قبلی و مشکلاتی که قبلا پیش آمده به دعوت از اعضای قدیمی و جدید سایت برای حل این مشکل بپردایم

پس سوال امروز ما این است:”برای برگشت سایت و دوهفته نامه به دوران قبل چه باید کرد؟”

 

 

پیشاپیش با تشکر از شما به خاطر پاسخگویی


137 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
  1. سایت تا مدیر “حرفه ای و دلسوز” نداشته باشه، همین وضع ادامه داره و صد البته بدتر هم میشه !!!

    ۰۰
  2. برای چی گروه ها اینقدر زیاد شد.خداییش تابستان ۹۱ بود.سایت به قدری رونق داشت که من اگر یه ساعت بازی میکردم هفت ساعت توی سایت بودم.نقدها قشنگ بود دو تا گروه xbox و انجمن pc تنها گروه ها بودن اما دیگه بازیها آبکی اومدن.همه جنگ پول داشتن و به کیفیت بازیها اهمیت نمیدادن بعد هم نقدها کم شد و خلاصه سایت از رونق افتاد و گروه ها زیاد شدن و الان هم که اینجاییم توی وضعیت بی وزنی :cry:

    ۰۰
  3. آقا شایان من نزدیک به سه یا چهار سال فکر کنم عضو سایت دیبازی هستم و قبلش هم که مجله رو خریداری میکردم البته بیشتر به خاطر نقد های استاد رسولی میگرفتم بگذریم که ایشون کم کار شدن یا اینکه با دیبازی درست همکاری نمیکردن چون دیگه نقد هاشون به مرور زمان کم شد یا مثلا توی مجله یسری از بهترین و پر مخاطب ترین بخش هارو حذف کردید متاسفانه متاسفانه سایت هم به افرادی مثل اقای نمازیان آقای ایزدی آقای رسولی و… نیاز داره تا بتونه دوباره به اوج برگرده به امید برگشت سایت به روز های اوج خودش

    ۰۰
  4. راستش بعضی از کاربرا از این که دیگه مدیر و ناظری وجود نداره شروع کردن به گند کشوندن و فیلتر کردن سایت و در صورتی که من منتظر برخورد شدید کاربرای دیگه بودم در نهایت ناباوری دیدم که کاربرای دیگه هم از اونا حمایت می کنن!دیگه حرفی ندارم…..

    ۰۰
  5. تنها راه اینکه سایت رو تعطیل کنیم.
    اونایی که میتونن سایت طراحی کنن و البته پولشم دارن یه سایت دگ بزنن.
    هرچیزی که اینجا گفته میشه رو عملی کنن.
    اگه بتونید یه سایت دگ طراحی کنید و خبرش رو هم اینجا بدید عالی میشه!!
    یه راه دگ هم هست که مشکلات اینجا حل بشه که نمیشه.
    راه سوم هم اینه:همینه که هست! ناراحتی؟ میتونید تشریف ببرید بیرون :D ( این یکی زیاد شده! )

    ۰۰
    1. اگه خواستید سایت درست کنید به من مسیج بدید . . . در کمترین زمان با حداکثر امکانات مهم نسبی می تونم امادش کنم .

      برای قالب جدید هم فکر کنم این قالب سایت زیر با کمی تغییر خوب باشه

      trailer1.vss-down.tk

      ۰۰
  6. من بیشتر از دو ساله که تو سایت عضوم. دوران اوج سایت رو هم دیدم البته خودم خیلی فعال نبودم بیشتر مطالب رو میخوندمو میرفتم علتش هم این بود که تو اکثر کامنتا یا اعضا داشتن با هم دیگه کل کل بیخود میکردن یا قربون صدقه هم میرفتن. کلا خوندن کامنتا به نظرم بی ارزش میومد.
    اما دیروز تو پست “نوستالژی، خداحافظ سایت قدیمی” مطالبی خوندم که باعث شد برم یه مقدار تو پستای قدیمی کنکاش کنم. رسیدم به یه پست با عنوان میزگرد با طه رسولی. کامنتا به صفحه پنجم رسیده بود و کلی استقبال شده بود. خیلی سوال از طه پرسیده شده بود و خیلیاش هم سوالای بی ارزشی بودن. اما او وسطا یه کاربری به نام HamedGH یه سری سوالای کاملا حرفه ای از طه پرسیده بود و طه هم خیلی حرفه ای جوابشونو داده بود. کاملا شکل یک مصاحبه ی حرفه ای رو داشت و از خوندنش هم یاد میگرفتی هم لذت میبردی. جالبه که طه انتهای اون بحث اظهار یأس کرده بود که چرا بقیه دوستان تو بحث مشارکت نکردن.
    من از مسائل پشت پرده و احیانا مشکلات مدیران سایت اطلاعی ندارم ولی یه چیزیو میدونم اونم اینکه یه علت از رونق افتادن سایت کاربرای پرشورش بودن که به جای اینکه تو کامنتاشون به بحث جدی راجع به مطالب بپردازن بیشتر با هم بحثای بیهوده و کل کل میکردن که همونا ظاهرا منجر به بروز تنش و اختلاف بین بچه ها شد. به نظرم بخش کامنتای هر مطلب باید به عنوان ارزش افزوده برای اون مطلب عمل کنه به طوری که خواننده جدا از خود مطلب با خوندن کامنتا اطلاعات بیشتری کسب کنه و چیز بیشتری یاد بگیره.
    نمیدونم سایت به روزای خوبش برمیگرده یا نه ولی امیدوارم همه ی دوستایی که یه روز با فعالیت هاشون به سایت رونق داده بودن هرجا هستن موفق باشن و زندگی گیمری خوبی داشته باشن. به هر حال سایتا میان و میرن و بعضیاشون هم مثل دنیای بازی گل میکنند و تاثیرگذار میشن اما چیزی که ادامه داره خود گیمه و لذت بردن از اون برای ما گیمرا.

    ۰۰
  7. دلیلی که این سایت الان به اینجا رسیده بنظرم مشخص نبودن هدف مسئولین سایته…اگر یه هدف مشخص می داشتن سایت الان این طور نبود…اگر می گین که یکی از دلایل افت سایت می تونه بخاطر بخش مالی باشه خب بازم مشکل از خودتونه که یه برنامه ریزی و بازاریابی درست ندارین و گرنه با توجه به اسم سایت می تونستین هزینه هارو براحتی در بیارین…
    یادش بخیر خاطرات زیادی با اولین سیستم سایت دارم…با اینکه وردپرس عشقه منه ولی از وقتی اومدین رو وردپرس دیگه سایت برام جذابیت نداشت که قطعاً قالب هایی که می زاشتین تاثیر گذار بوده…
    بنده تا حدودی می تونم کمک کنم… با وردپرس هم آشنایی زیاد دارم…کمکی بود در خدمتم…

    ۰۰
  8. من خودم تازه عضو شدم ولی سایتو از خیلی وقته میشناسم .
    همین خطا در فلانو حل کنید برا ۷ پشتمون بسه .
    بعدشم چرا ۲هفته نامه دیگه تو زاهدان نمیاد ؟ty

    ۰۰
  9. تمام حرف های دوستان هست اما یک مورد اساسی که سایت رو سوت و کور کرده بیش از اندازه بودن انجمن هاست دیگه برای هرچی یه انجمن زدن

    ۰۰
    1. بنده کاملا با این نظر موافقم با تمام احترام این انجمن سرزمین آفتاب انصافی دیگه……..هیچی فقط اینکه مثل گیمر هایی که از بازی ها شون انتظار دارن و شعارشون اینه:بازگشت به ریشه ها…..

      ۰۰
  10. سایت دنیای بازی قدیمی شده و من کاملا با عوض شدن تم موافقم در ضمن سرور های سایت هم باید عوض بشن و سرور های قوی تری تهییه بشه ولی همه ار جریان قیمت ها هستیم این کار ها خیلی هزینه دازند وشاید دنیای بازی نتواند ابن هزینه را پپردازد.مشکل تایید کامنت هر چه سریع تر باد حل بشه این دفعه سومه که دارم این کامنتو مینویسم.کاربر های محترم نیز بی انصافی نکنن علت بی خبر موندن سایت کم کاری اعضای گروه هاست تمام گروه ها بالای ۱۵۰ تا عضو دارن این همه ادم.اگه هرکدوم یک مقاله کوتاه بنویسن و به مدیر گروه بدن بذاره تو سایت میدونین چقدر میشه؟اگه میخان مشکل سرور حل بشه با خرید کردن از سایت به دنیای بازی کمک کنید تازه یه کتاب یا یک البوم یا یه بازی خفن با قیمت خوب گیرتون میاد به امید بهتر شدن وضعیت سایت.

    ۰۰
  11. من هزار ساله میخوام یه مقاله واسه سایت بنویسم از هرکی میپرسم چجوری نمیگه که هیچ کلآ جوابمو هم نمیده
    با این وضع میشه پیشرفت کرد؟

    ۰۰
  12. واسه سایت که خیلی کارا میشه کرد اما …
    من هرچی فکر میکنم …
    حس میکنم یکی پشت پرده به عمد گند زده به سایت و رفته (sabotage) !!!
    و ظاهرا بین مسئولین سایت اختلاف پیش اومده و صداش در نمیارن !!!
    و در واقع هدفشون نابودی تدریجی سایت هست بنظرم.

    ۰۰
  13. سلام به همه ی دوستان و رفقا در دنیای بازی.من خیلی وقته به این موضوع فکر می کنم به نظرم این مسئله چند علت می تونه داشته باشه.۱-خبرها به موقع اطلاع رسانی نمی شوند۲-.سایت فقط به اخبار پیرامون بازی اکتفا کرده و از تریلر و عکس و… صرف نظر کرده.۳-یکی از دلایل هم به نظرم زیاد شدن تعداد گروه های که باعث می شه کاربرا کمتر کامنت بگذارند و آخرین علت هم حذف سیستم لایک ودیسلایک هستش که بعد از اون تعداد کامنت ها به طور قابل توجهی کم شد.
    به هر حال امیدوارم دنیا به همون دوران باشکوه و ریشه هاش :D برگرده.

    ۰۰
  14. به نظر من سایت به کلی باید تغییر کنه.سرور های جدید و قدرتمند تهیه بشه.backgrund سایت تغیر کنه.این کار ها رو مدیر های سایت باید انجام بدن.ولی کاربرا هم دیگه اینقدر بی انصاف نباشن.درسته که سایت قدیمی شده و مشکل فنی داره ولی هممون در جریان گرونی ها هستیم.همین تعویض سرور که من گفتم کلی پول میخواد که ممکنه دنیای بازی نتونه بپردازه در ضمن ما هم اگر فعال باشیم دیگه سایت بدون خبر نمیمونه مگه قرار نبود تمام گروه ها روزی دوتا خبر بدن اگه تو گروهتون فعال باشید این اتفاق که سایت بی خبر بمونه نمیوفته.برای مشکل مالی هم کسایی که میتونن و میخوان میتونن به سایت کمک کنن البته مدیرای سایت یه شماره حساب باید به ما بدن و اگر هم نمی خاین این جوری کمک کنین کتاب ها و چیز دیگه ای که تو سایت برای فروش هست رو بخرین.به امید پیشرفت سایت،ماوکشورمون

    ۰۰
    1. تغییر سرور هزینه ی زیادی نداره .

      و در حال حداقل حتی می شه با ۱۵۰ سالانه هم سریع ترین هاست رو گرفت .

      به طور کلی هاست ها قیمت بالایی ندارن . . . و گرون ترینشون هاست های دانلود و چت رو م هست که از ماهی ۱۵۰ به بالاست

      ولی برای دبازی سالی ۱۵۰ هم اگه مدیر با تجربه باشه کافیه .

      ۰۰
  15. بهترین راه حل اینه که سایت رو برای همیشه تعطیل کنن ! تا دیگه نه ما اذیت بشیم نه کادر مدیریت سایت ! “/

    ۱۰
  16. من نمیدونم چرا همچین پستی ارسال شده. اگه درباره شرایط فعلی سایت مثل معرفی مسئول های فعال و مشکلات فنی توضیح داده بشه اینطوری راحت تر میشه نظر داد در غیر اینصورت همه میدونن که سایت عفول کرده.

    من تنها توصیه ای که میتونم بکنم اینه که اگه میخواید سایت رونق پیدا کنه باید تا زمانی که تابستون تموم نشده اینکارو انجام بدید.

    ۰۰
  17. ۱-حل مشکل های فنی سایت که از همه مهم تر هست
    ۲- عوض کردن یا برداشتن سیستم تایید کامنت
    ۳- ایجاد نیروی به اصطلاح تازه نفس برای تحریریه
    ۴-درسته اون زمان که از ستاره دادن برای تشویق اعضا استفاده می کردن اسپم زیاد شد ولی پست مفید هم کمی افزایش یافت
    ۵-مدیریت واقعا کم لطفی می کنه
    ۶- پوشش دادن مراسم و تریلر ها مخصوصا تو این موقع سال
    ۷-ایجاد بعضی مسابقات مانند مسابقات اسنوبورد که نمی دونین چقدر جنجال بپا کرد
    ۸-کم لطفی خود دوستان جرا نقد نمی زارن یا همینطور بحث بازی هم کم شده
    سایت رغیب با گزاشتن برنامه های طنز گیم خیلی به بهبود سایت خودش کمک کرده

    ۰۰
    1. مطمئن باش بری اصلا حسابت نمیکنن!
      من ایمیل زدم و جواب دادن معذرت میخواییم! این شد جواب؟!

      ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر