“مدیر بخش پارکور ” هم اکنون یک شغل جدید در صنعت گیم شناخته می شود !
شاید این اولین بار است که در یک بازی ویدئویی به صورت رسمی، از یک پارکور باز استفاده می شود و حتی دفتر مدیریت بخش پارکور را نیز به او می دهند .
بله؛ یوبی سافت برای اولین بار و طی یک عمل عجیب، از آقای Michael “Frosti” Zernow دعوت کرد تا به صورت رسمی مدیر بخش پارکور این شرکت شود و یوبی سافت را برای هر چه بهتر شدن سری عناوین Assassin’s Creed کمک کند .
این کارشناس پارکور فعلاً در نقش مشاوره استراتژیک ها فعالیت می کند .
باید دید که این پارکور باز باعث هرچه بهتر شدن بخش پارکوری در عنوان Assassin’s Creed : Unity که در اکتبر ماه برای PC,PS4 و Xbox One منتشر می شود؛ خواهد شد و یا تنها یک عضو اضافیست !
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
خوبه موافقم باید تا میتونن طبیعی و نرم بسازن!
assassins به نظرم بیشتر شبیه صخره نوردیه تا پارکور.از یه صخره نورد هم استفاده میکردن بهتر بود
هم اکنون توجه شما را به خبر جدیدی که به دستم رسید جلب میکنم:
نینتندو از اصغر و اکبر آقا لوله کش برای هرچه واقعی تر شدن سوپر ماریو برادرز استفاده کرد
بیک زاده به عنوان مشاور استراتژیک! EA esports برای فیفا ۱۴ برگیزیده شد :))
:lol:
مطمئنا فقط برای اساسین نیست.الان همه بازیها به هر حال یک جست و خیزی توشون هست.
مثلا برای اسپلینترسل کلی میتونه به حرکات فیشر تنوع بده.به هر حال برای کپچر واقعی تر مفید هست
مطمعنا میخواد بازى هاى زیادى بر اساس ورزش پارکور بسازه تنها اساسین نیست. مثلا شاید ادامه ى پرنس …
خدا از دهنت بشنوه.
خیلی وقته منتظرم یه عکس ازش بدن بیرون.
:X :X :X :X Prance Of Persia VI :X :X :X :X
اخرین اخبار از طرف یوبى این بود که میگفتن فعلا این فرنچایز تو خواب زمستونیه و منتظر ایده ى خوبن. هرچند چندتا اسکرین شات از بازى اى نامعلوم تو اینترنت پخش شد که میگفتن پرنسه. بعدم یه خبرى اومد که درست یادم نمیاد میگفت یه پرنس دو بعدى در راهه! من امیدوارم بعد اساسین یونیتى بچسبن به پرنس.
خدا از دهنت بشنوه.
خیلی وقته منتظرم فقط یه عکس ازش بدن بیرون.فقط یه عکس خبر نمیخوایم!!!
:X :X :X :X Prance Of Persia VI :X :X :X :X
از اون انیمیشنهای طبیعی و باورپذیر باید میفهمیدم!
برای عاشقان این ورزش خبری خوشحال کنندس!!
با اینکار کم کم دارم به اینکه یوبی به کیفیت هم داره توجه میکنه امیدوار میشم.
در اسسین جدید پارکور خیلی نرم و سریع طراحی شده که خوشبختانه از کندی و خسته کننده بودنش تا حدی می کاهه.
و البته باید گفت با اینکار ما بیشتر شاهد این بخش در بازی های این شرکت خواهیم بود.
BO 2 هم تو استدیو اسب آوردن واسه موشن کپچر چیز خاصی از آب در نیومد. اینو نمیدونم.
خداییش این ایده زهن منو مشغول کرده بود نمیدونستم چطوری بازتابش بدم که UBI غوله عملیش کرد.
یوبیسافته دیگه…دلش میخواد :lol:
یوبی سافت از سال ها قبل علاقه خودش رو پارکور نشون داده و حالا هم رسمی ترش کرد و در هر عنوانی هم داره استفاده میکنه :-s