جدیدترین اطلاعات از گیم پلی The Evil Within | قسمت دوم
به تازگی PewDiePie قسمت سوم گیم پلی The Evil Within را منتشر کرد. این قسمت نیز ۱۵ دقیقه است و ما آن را برای شما اسپویل زدایی کرده ایم تا ویژگی های باقی مانده بازی را مشاهده کنید. جالب است بدانید که هر قسمت از این ویدئو ها نزدیک به ۳ تا ۴ میلیون بازدید کننده داشته است که در نوع خود جالب است.
بپردازیم به ویژگی های بازی:
- اگر این افکت آبی رنگ تصویر شما را فرا گرفت بدانید که شخص غیر قابل شکستی مانند تصویر زیر در تعقیب شما است. جالب است بدانید که هرچقدر بیشتر به او شلیک کنید با سرعت بیشتری به تعقیب شما خواهد آمد و اگر تنها کوچکترین برخوردی با شما داشته باشد به فنا خواهید رفت! (۱۳)
- تیرکمانِ سپاستین گلوله های متنوعی را شلیک می کند از جمله: Harpoon Bolts, Explosive Bolts, Ice Bolts, Incendiary Bolts, Electric Bolts, Flash Bolts, Poison Bolts. تصویر زیر هم یک نوع از همین گلوله ها است. (۱۴)
- در بازی راه های متوعی برای بازیابی سلامتی وجود دارد، یکی از آنها کیت های سلامتی هستند، اما اگر از آن استفاده کنید سپاستین تا چندین ثانیه دچار سرگیجه می شود و باید مراقب خودتان باشید. (۱۵)
- در بازی تله ها و بمب هایی که برای شما گذاشته شده را می توانید خنثی، جمع آوری و استفاده کنید. (۱۶)
- باید بگویم که در بازی معما هایی به سبک رزیدنت ایول های کلاسیک و ۴ وجود دارد. (۱۷)
- نارنجک نیز در بازی دیده شد. (۱۸)
- یکی دیگر از راه های بازیابی سلامتی تزریق آمپول است، این روش نسبت به استفاده از کیت سلامتی سریع تر است اما مقدار کم تری از سلامت را بازیابی می کند. (۱۹)
- و با تصویر زیر به شما خواهم گفت که ماجراجویی های زیادی در انتظار شما است. (۲۰)
بازی The Evil Within در ۱۴ اکتبر ۲۰۱۴ برای کنسول های نسل هفتم و هشتم و PC عرضه خواهد شد.
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
چه عالی! =D
” اگر تنها کوچکترین برخوردی با شما داشته باشد به فنا خواهید رفت! ”
به این میگن یه دشمن درست و حسابی ! :X :X :X
بسیار عالی …
سیستم آیتم ها و اسلحه ها تقریبا شبیه به بازی Dishonored هست که در نوع خودش جالب بود(به خصوص اطلاعاتی که بعد از گرفتن آیتم به گیمر داده میشه)
بی شک این عنوان از بهترین های امسال خواهد بود.حضور استاد میکامی این عنوان را تایید میکند…
اینقدر این دیس انرد رو مثال نزنید( خودم طرفدار پرو پا قرصش هستم )
خود این اثر تقلید شده و الهام گرفته از thief است!!
اون سیستم انتخاب سلاح هم بگین تو کدوم بازی استفاده نشده
ای خدا اگه الان تاخیر نمی خورد به جای دیدن عکسا خودش رو داشتیم بازی میکردیم!
بازی قبل تاخیر هم قرار بود اواخر شهریور بیاد بعد چه جوری شما الان بازیش میکردی جا دیدن عکس؟
درسته الان در حال بازیش نبودیم ولی اخر شهریور دیگه چیه قرار بود تو اگوست منتشر بشه!
۱۶ یا ۲۶ شهریور! دقیق یادم نیست
– تاریخ بازی ابتدا ۲۶ آگوست بود > مصادف با ۴ شهریور
– بعد تغییر کرد به ۲۱ اکتبر > مصادف با ۲۹ مهر
– و در آخر تغییر کرد به ۱۴ اکتبر > مصادف با ۲۲ مهر
الان مسئله ایه که باید منتظر بازی خوب باشیم یا منتظر یک sh خوب ؟!
بنظرم بازی به لحاظ بازی بودن فوق العاده میشه ولی خب اینکه بترسونه و …. باید منظر موند و دید که خب بعیده !
یه نکته هم اینکه به میکامی می گن بابای سبک ترس ولی واقعا بازی هاش ترسناک بوده یا اینکه ما صرفا با بازی مهیج طرف بودیم؟!
خلاصه امیدوارم تو فضا سازی و ارائه ی دشمنها و باس فایت های منحصر به فرد و علی الخصوص معما ها حرفهای زیادی داشته باشه و با چالش کافی حداقل تو ظاهر sh باشه
سایلنت هیل؟؟؟
این کجا و آن کجا!!!
اصلا شباهتی به هم ندارند!!
ایول ویثین شاید الهام گرفته باشه..شاید یک اثر تقلیدی باشه و در نهایت شاید یک معجون باشه..
گفتم معجون!!
خب…معجون خودش یک ترکیب و در نهایت میتونه یک چیز نو باشه در بین آثاری که ازش ساخته شده!!
ایول ویثین میتونه خودش باشه.
نه سایلنت هیل..نه رزیدنت ایول و نه دد اسپیسو آخرین ما
ایول ویثین=ایول ویثین
منظورِ علی از sh فکر میکنم سروایول هارور باشه
منظورم همین بود که دوستمون گفتن!
جون من منظره عکس اولو باش :lol: :mrgreen:
————-
متا ۸۵ رو شاخشه! :X
ممنون.این قسمت امیدوار کننده هست.ولی تاخیر الکی خورد الان باید منتشر میشد
اتفاقا این تاخیر به نفع ما تمام خواهد شد.
چون کلا این چند ماه رو دارند صرف رفع مشکلات و باگ ها و بهبود گرافیک می کنند.
گرچه جدیدا تاریخ عرضه هم به یک هفته زود تر تغییر پیدا کرد!
این قسمت به مراتب جالب تر از قبلی بود. اون مورد اولو خیلی پسندیدم فقط یه سوال , این دشمن فناناپذیر که در تعقیب بازیباز هست فقط باید از دستش فرار کرد و مخفی شد؟ با توجه به اینکه نمیمیره و با شلیک گلوله سرعتش بیشتر میشه و برخوردباهاش هم کشنده هست یحتمل این بخش واسه گریز درنظر گرفته شده. معماهم امیدوارم چالش برانگیز و جالب باشن که البته بیشتر معماهای ایول ۴ این ویژگی رو داشتن و جذاب طراحی شده بودن.
فعلا که هرچی تو دمو ها دیده شده باید ار دستش فرار کرد ! (گرچه به احتمال زیاد یکی از باس های بازی هست!)
با تشکر
معما این قسمت (همان در فلزی) فوق العاده بود به خصوص ان مغز ها که باید به وسیله لیزر قسمت های مختلفش را می خواند
دقیقا، فوق العاده بود (بک ترک هم داشت) !
این یارو چطوری داره بازی میکنه وقتی هنوز بیرون نیومده؟ منتقده؟
آره، تحلیل کننده معروف سایت یوتیوب هستش.
بعد چرا پس اینهمه اسپویل میکنه؟
در رابطه با کنترل سپاستین حرفى نزده؟
….
کار میکامی از این بابت( البته میتونه از قصد باشه )میتونه این باشه: )
نشان دادن مکانیک های گیمپلی به مردم فقط یک دلیل داره اونم اینه که میکامی تو اثرش پر از نکات اشکار نشده داره!!.( اخرین باری که یک بازی پلی کردم و نکات گیمپلیش اصلا بیان نشده بود برمیگرده به دو نسل قبل
نه اسپویل که نمیشه گفت!
این دمو همون دمو E3 2014 هست منتها کامل ترش …
اینو به همه روزنامه نگارا هم دادن تا تست کنند .
در رابطه با کنترل هم نه چیزی نگفته.
یه جورایی
این طرف پر مخاطب ترین کانال یو ت یوب را داره و از همین جهت شرکت ها بازی هایشان را (نسخه دمو یا خود بازی) را همراه با پول به این می دن تا مخاطبانشان افزایش پیدا کند این هم الان نسخه دمو هست