تریلر جدید از گیم پلی عنوان Dying Light منتشر شد

پارسا توسط پارسا
در ۱۳۹۳/۰۶/۰۹ , 11:34:05
Dying Light, پی سی گیمینگ (PC Gaming)

همان طور که میدانید عنوان Dying Light جزو معدود بازی هایی است که توانسته نظر خیلی هارا به خود جلب کند.

اینگونه که پیداست چرخه ی شبانه روز در بازی ، نقش اساسی در روند گیم پلی دارد. طبق گفته ی سازنده های بازی تعداد زامبی ها در شب ۱۰۰ برابر روز است و  علاوه بر آن هوشیاری بسیار بالایی دارند.

در این تریلر نیز میتوانید شاهد چرخش شبانه روز در بازی باشید و از گرافیک زیبای بازی لذت ببرید.

دانلود با کیفیت full HD

دانلود با کیفیت HD

این بازی در تاریخ  February 2015 برای کنسول های نسل هفتمی و هشتمی و pc منتشر میشود.


16 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

  1. راستش همه ی این اثر یه حس تازگی زیبایی داره…یعنی همه چیز توش در حرکته در جنبو جوشه… با این که قراره با یه سری زامبی روبرو بشیم ولی انگار فضا نمرده! این در کنار خوب کارشدن همه ی قسمت های بازی نوید یه بازی زیبا رو میده. معمولا از عناوین زامبی محور بیزارم ولی از این یکی خوشم اومده!

    ۰۰
  2. این اثر واقعا بازی سرگرم کننده ای میشه!!!
    وورلد دیزاین بازی طبق تریلر ها و ویدیو ها که واقعا عالی طراحی شده! کشتن زامبی ها حس و فیلینگ مربوطه رو به خوبی القا میکنه.
    سلاح های بازی و بخصوص کلا واقعت به کار میان بخصوص در شب!
    پارکور که به نظر خوب طراحی شده ! گرافیک نسل هشتمی نیست زیاد…اما باز هم با توجه به اوپن وورلد بودن میتونه آدم باهاش کنار بیاد!
    چیزی که مشخصه شارپ شدن زامبی ها در شبه ک اجتماع کلونی مانندشون در یک منطقه خاصه که میتونه بسیار هیجان انگیز و صد البته خطر ناک باشه!!
    ایده ی نسبتا جدیدشونم همین ترنسفرد شدن از زمین به بام ها و ساختمان هاست!
    از دی زی هم کمی ایده گرفتن…آنلاین این اثر واقعا میتونه فوق العاده لذت بخش باشه!
    البته این ایده ی وپن میکینگ کمی تکراریه…امیدوارم یه سری مکانیک ها بهش اضافه کنن. و کمی باز ترش کنن.
    منظورم اینه که محدود با چارتا دکمه و یه سری عملیات لاین مانند نباشه!
    Good night, good luck!

    ۰۰
    1. عملا پارکورش منو یاد ME بایوور میندازه… هر چند چاشنی پارکور و زامبی لذت دیگه ای داره
      اینه که میگی کلونی زامبی.. تو دد آیلند هم شاهدش بودیم ولی هیجان خاصی رو اصلا در حد L4D ایجاد نکرد هیچ.. یه نقطه ضعفی بود تو سری DI
      چرخه روز و شب و تاثیرش تو گیمپلی شاید تو ۲۰ دقیقه اول هیجان انگیز باشه ولی چالش های دیگه ای هم باس باشه..مثل مبارزه یا زمان یا باس فایت هایی خوفناک..
      گرافیکشم که خودت خوب گفتی. با توجه به جهان باز بودنش خوبه.. میمونه هوش مصنوعی و گیمپلی بازی. هوش مصنوعی تو دد آیلند که فراز و نشیب داشت و یه نکته منفی بدی که داشت این بود که با ارتقا تو دشمنانت هم ارتقا پیدا میکردن و عملا حس پیشرفت رو از بین میبردن.. خدا کنه تو این بازی اونجوری نباشه.. کرفتینگ هم ایده ایی هست کلیشه ای.. دیگه تو هر بازی ای داریم میبینمیش..
      داستانش هم شاید برای بعضی ها مهم نباشه ولی خب هدفی رو باید برای بازیباز ایجاد کنه..ولی به شدت عاشق اون موقعی هستم که مهمات و بسته سلامتی یه جایی انداخته میشه و باید رقابت کنی تا به دستش بیاری.. در واقع کم کاری تو باعث مرگت میشه
      به این نسخه خیلی امیدوارم.. خدا کنه ناامیدمون نکنه

      ۰۰
    2. کلا بنظرم تکلند به نوعی تمام مکانبک های مثبت ددآیلند رو جمع کرده و با پیشرفت و یه سری نوآوری به عنوان دایینگ لایت ساخته!
      دگ کلا پارکور فرست پرسن همه رو یاد مرور اج میندازه!( به عنوان یکی از اولین آثار پارکور اول شخص )
      منم به همین امیدوارم!!
      رقابت بر هیلث پک ها و سلاح ها تو بخش کو آپ یا آنلاین!
      ( چه حالی بده بشه تو کو آپ خیانت کرد!! :)) )

      ۰۰
  3. واقعا بعد از left for dead که کاری نو تو این سبک انجام داد دیگه هیچ بازیه دیگه ای نتونست کاره خاصی یا نو آوری خاصی ارائه بده…مثل dead island یا dead rising و همین آخریش هم Dying Light.این ایده ی ساخت سلاح هم که دیگه واقعا تکراری شده.شاید تنها چیزه جذابی که میشه تو این بازی بهش امیدوار بود همین تغیرات گیم پلی بر اساس تغیرات زمانه….به هر حال امیدوارم بازیه سرگرم کننده ای از آب در بیاد نه مخلوطی از ایده های قدیمی و تکراری.
    bomberman از انجمن $pc

    ۰۰
    1. البته باید این رو هم در نظر بگیریم که پارکور در کمتر بازی ای خوب در اومده…نمونش بازی برینک که کلی روی پارکور مانور داد اما واقعا خوب از کار در نیومد.

      ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر