سومین میزگرد سایت دنیای بازی با “سید محمد علی وزیری”

در ۱۳۹۰/۰۷/۱۵ , 18:23:30

با تشکر از شما کاربران عزیز که میزگرد باشکوهی را با فرهود فرمند رقم زدید، با پایان یافتن این میزگرد، میهمان سومین میزگرد دنیای بازی آقای “سید محمد علی وزیری” مدیرعامل استودیوی فطرس پویا رایانه خواهد بود. استودیوی فطروس پویا رایانه تا به حال چندین پروژه ی مختلف را ساخته یا در دست ساخت دارد.

از جمله بازی Outland که ساختش تمام شده و منتظر انتشار است؛ نسخه ی دوم همین بازی که آن هم ساختش به پایان رسیده ولی احتمالا نامی متفاوت خواهد داشت، بازی جنگ کاغذی که ایده ی اصلی اش همان جنگ های کاغذی ما در دوران کودکی است. در حال حاضر نیز این شرکت بر روی پروژه ی بزرگ “گرگین” کار می کند و آخرین فعالیت آن ها راه اندازی سایت “غورباقه آوازخوان”(SingerFrog) است که به عنوان فروشگاهی برای بازی های مستقل ایرانی عمل خواهد کرد تا از آن ها حمایت کند.

در زیر نیز تصاویری از نسخه ی اولیه ی جنگ کاغذی و نسخه ی فعلی آن مشاهده می کنید. تغییرات کاملا واضح است.

 

تصاویری از گرگین:

تصاویری از Outland 2:

تصاویر نسخه ی جدید و قدیمی جنگ کاغذی:


73 دیدگاه ثبت شده است

  1. خب دوستان تمام سوالات رو پرسیدن فقط میخواستم بگم چرا شما طرف بازی های کوچک نمیروید(منظورم گرگین است)؟؟؟مثلا بازی مثل کوهنورد اگر باگهایش را در نظر نگیریم به راحتی قابل رقابت با نمونه های خارجی بود…اما مثلا گرشاسپ یا میرمهنا که زحمت بیشتری رویشان کشیده شده بود به هیچ عنوان این طور نبودند…با تشکر

    ۰۰
  2. سلام و خسته نباشید خدمت اقای وزیری…
    من میخواستم بدونم که ایا گرگین میتونه با گرشاسپ رقابت کنه؟
    محسن از انجمن PS 3 IS GOD

    ۰۰
    1. با سلام خدمت شما
      ببینید ما سعی داریم یک بازی در کیفیت جهانی بسازیم من نمی تونم بگم که می تونه رقابت کنه یا خیر گرشاسپ هم به نوبه خود بازی خوبی هست و براش زحمت کشیدن

      ۰۰
  3. سلام.
    ۱.شما برای بازی سازی از کجا شروع کردید؟
    ۲. شما در چه زمینه ی در پروژه ها فعالیت می کنید؟

    ۰۰
  4. سلام بر آقای وزیری….
    آقا این عکس گرگین که بالا زدید چرا اینقدر شبیه خودتونه؟؟؟؟؟؟؟؟
    وبازی گرگین در چه سبکیه و موتور بازی چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    باتشکر….
    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ–
    ۱۵ روز تا بهترین بازی سال…

    ۰۰
  5. با سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما دوست عزیز
    ۱- تحصیلات شما؟
    ۲- شما بازی رو چی میدونید؟
    ۳- تا به حال شده ایده ای برای ساخت یک بازی داشته باشید اما نشده باشه عملی ش کنید؟ اگه بله چی؟
    ۴- فروش بازی ها چند درصد براتون مهمه؟ (لطفا صادقانه بگید)
    ۵- اونطوری که متوجه شدم، گرگین بازیی اکشن با عناصر ادونچره و یه جورایی هم میشه Hack n’ slash تلقی ش کرد. در حالی که بازی های قبلی شما رو میشد یه جورایی Indie شناخت. آیا به نظرتون بهتر نبود همونطور بازی های کوچیک اما خلاقانه بسازید؟ (سوءتفاهم نشه من نمیگم بهتر بود) اونم در حالی که الان بازی هایی مثل سوپر میت بوی، لیمبو، برید، بسچن و… به موفقیتی خارق العاده دست پیدا کردند…
    ۶- به نظر شما هر کدوم از ۴ عنصر اصلی بازی (گیم پلی، داستان، گرافیک، صدا و موسیقی) چند درصد از بازی رو تشکیل میدن و نقش کدوم از همه بیشتره؟
    با سپاس فراوان و و آرزوی موفقیت روزافزون

    ۰۰
    1. با سلام خدمت شما دوست خوبم
      ۱ – فوق دیپلیم گرافیک و دانشجو کارشناسی
      ۲ – هر کاری که باعث سرگرمی و لذت باشه می تونه یه بازی محسوب شه حالا این بازی می تونه کامپیوتری باشه یا هر چیز دیگه
      ۳-بله زیاد . ما خیلی بازی داشتیم که شاید بیشترین دلیلی که نساختیم کمبود بودجه بوده
      ۴-مسلما مهمه ما بازی میسازیم که مخاطب جذب کنیم و برای من مهمه که چقدر از بازیم استقبال شه
      ۵-ما در کنار بازی گرگین بازی های کوچیک خودمون رو داریم میسازیم البته به جز این بازی های که این ها معرفی شده که به زودی رو نمایی میکنیم من خودم عاشق بازی های کوچیک هستم
      ۶-به نظر من همه باید با هم باشند و در صد خاصی رو نمیشه اعلام کرد اگه یه بازی گیم پلی خوبی داشته باشه ولی گرافیک ضعیف و برعکس اون بازی با شکست رو به رو میشه
      باز هم معذرت برای تاخیر بنده

      ۰۰
  6. با عرض سلام وخسته نباشید خدمت آقای وزیری.
    میخواستم در مورد پلتفرم های مقصد بازی گرگین و جنگ کاغذی یکم بیشتر توضیح بدین.
    بعد میخواستم بدونم امکان این هست که افکت هایی به بازی جنگ کاغذی اضافه کنین که مشابه بازی واقعی باشه؟(مثلا صدای تا شدن کاغذ یا لکه های جوهر و ..؟)
    امکان این هست که در آینده بازیی متناسب با کنسول های موجود ساخت؟
    و در آخر میخواستم یه پیشنهاد بدم و اون هم اینکه اگه امکانش هست بازی جنگ کاغذی قابلیت آنلاین و مولتی پلیر داشته باشه(اون هم متناسب با اینترنت فوق پیشرفته ایران :lol:
    ____________________________
    انجمن حقوق بگیران مایکروسافت
    ۱۵ روز تا بهار دوم :arrow:

    ۰۰
    1. سلام و ممنون بابت پیشنهاد های خوبتون برای جنگ کاغدی انشالا از افکت های خوبی استفاده خواهیم کرد و از پیشتهاد های شما هم تا جای ممکن استفاده میکنیم
      ماا برای بازی گرگین سعی داریم برای یکی از کنسول های موجود یک خروجی بگیریم و فعلا در حال صحبت برای گرفتن لایسنس هستی
      برای جنگ کاغذی فعلا برنامه ای برای انلاین نداریم ولی باز پیشنهاد خوبی بود که باید برسیش کنیم

      ۰۰
  7. سلام خیلی خزشحال شدم که دوباره با فطرس این شرکت عالی مصاحبه شد میشه نام گوره خود را بگی ممنون

    ۰۰

دیدگاهها بسته هستند.

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر