خانه » بیوگرافی سومین میزگرد سایت دنیای بازی با “سید محمد علی وزیری” × توسط علی فخار در ۱۳۹۰/۰۷/۱۵ , 18:23:30 73 با تشکر از شما کاربران عزیز که میزگرد باشکوهی را با فرهود فرمند رقم زدید، با پایان یافتن این میزگرد، میهمان سومین میزگرد دنیای بازی آقای “سید محمد علی وزیری” مدیرعامل استودیوی فطرس پویا رایانه خواهد بود. استودیوی فطروس پویا رایانه تا به حال چندین پروژه ی مختلف را ساخته یا در دست ساخت دارد. از جمله بازی Outland که ساختش تمام شده و منتظر انتشار است؛ نسخه ی دوم همین بازی که آن هم ساختش به پایان رسیده ولی احتمالا نامی متفاوت خواهد داشت، بازی جنگ کاغذی که ایده ی اصلی اش همان جنگ های کاغذی ما در دوران کودکی است. در حال حاضر نیز این شرکت بر روی پروژه ی بزرگ “گرگین” کار می کند و آخرین فعالیت آن ها راه اندازی سایت “غورباقه آوازخوان”(SingerFrog) است که به عنوان فروشگاهی برای بازی های مستقل ایرانی عمل خواهد کرد تا از آن ها حمایت کند. در زیر نیز تصاویری از نسخه ی اولیه ی جنگ کاغذی و نسخه ی فعلی آن مشاهده می کنید. تغییرات کاملا واضح است. تصاویری از گرگین: تصاویری از Outland 2: تصاویر نسخه ی جدید و قدیمی جنگ کاغذی: نویسنده علی فخار Hi بیوگرافی 73 دیدگاه ثبت شده است سلام مجدد خدمت آقای وزیری: امیدوارم تا اینجا از جواب دادن به سوالات خسته نشده باشید!!؟ ۱- اگه ممکن هستش چند تا منبع معتبر برای شروع ساخت معتبر معرفی کنید؟ ۲- برای شروع ساخت بازی از کجا باید شروع کرد؟ ۰۰ سلام مجدد اگر بخواید گرگین رو جهانی بفروشید با لایسنس udk مشکلی پیدا نمیکنید؟ اگر جوابتون مثبته میشه راه حلشم بگید؟ با Unreal script به مشکل برنخوردید؟ از پکیج های آماده استفاده کردید؟ ۰۰ پس از اتمام بازی با UDKشما یک مبلغی رو که توی سایتشون نوشته پرداخت میکنید که خیلی زیاد هم نست بعد از اون هم توی سود بازی باهاتون شریک میشه تا حالا که مشکلی نداشتیم .از پکیج آماده هم استفاده نکردیم ۰۰ با سلام خدمت شما یک سوال داشتم . می خواستم بدونم چرا درون بازی های ایرلنی هیچ وقت شاهد گیم ÷لی متنوع نیستیم یا اگر هم هست همه ک÷ی هستند . از w.O.s ۰۰ شاید دلیل اصلی برای اینه که تجربیات اوله ولی یهجاهای هم مجبور به کپی میشیم چون بتونیم از تجربیات بازی ساز های خارجی استفاده کنیم انشالا بزودی بازی های ایزانی هم رو پای خودشون میایستند ۰۰ نمایش بیشتر دیدگاهها بسته هستند.
سلام مجدد خدمت آقای وزیری: امیدوارم تا اینجا از جواب دادن به سوالات خسته نشده باشید!!؟ ۱- اگه ممکن هستش چند تا منبع معتبر برای شروع ساخت معتبر معرفی کنید؟ ۲- برای شروع ساخت بازی از کجا باید شروع کرد؟ ۰۰
سلام مجدد اگر بخواید گرگین رو جهانی بفروشید با لایسنس udk مشکلی پیدا نمیکنید؟ اگر جوابتون مثبته میشه راه حلشم بگید؟ با Unreal script به مشکل برنخوردید؟ از پکیج های آماده استفاده کردید؟ ۰۰
پس از اتمام بازی با UDKشما یک مبلغی رو که توی سایتشون نوشته پرداخت میکنید که خیلی زیاد هم نست بعد از اون هم توی سود بازی باهاتون شریک میشه تا حالا که مشکلی نداشتیم .از پکیج آماده هم استفاده نکردیم ۰۰
با سلام خدمت شما یک سوال داشتم . می خواستم بدونم چرا درون بازی های ایرلنی هیچ وقت شاهد گیم ÷لی متنوع نیستیم یا اگر هم هست همه ک÷ی هستند . از w.O.s ۰۰
شاید دلیل اصلی برای اینه که تجربیات اوله ولی یهجاهای هم مجبور به کپی میشیم چون بتونیم از تجربیات بازی ساز های خارجی استفاده کنیم انشالا بزودی بازی های ایزانی هم رو پای خودشون میایستند ۰۰