آیا فصل دوم بازی The Wolf Among Us در راه است؟

در ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ , 17:00:21
Telltale, The Wolf Among Us, کنسول Xbox One

استدیو «تل‌تیل گیمز» (Telltale Games) با انتشار فصل اول بازی «مردگان متحرک» (The Walking Dead) در سال ۲۰۱۲ به محبوبیت بالایی دست یافت و توانست در این چند سال سبک به‌خصوص خود را در بازی‌سازی و نحوه‌ی روایت داستان پیدا کند. مدّت زیادی است که از انتشار عنوان محبوب دیگر این استدیو یعنی بازی «گرگی در میان ما» (The Wolf Among Us) می‌گذرد و حال Job Stauffer، مدیر ارتباطات تل‌تیل، به سوالات طرفداران این عنوان در مورد ساخت ادامه‌ی بازی پاسخ داد. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

Job Stauffer در وب‌سایت ردیت در پاسخ سوالات طرفداران که درباره‌ی ادامه‌ی بازی The Wolf Among Us پرسیدند، پاسخ داد:

احتمالاً این بیشترین سوالی است که از من در مورد بازی‌های تل‌تیل شده است. در انجمن‌ها، شبکه‌های اجتماعی، رویدادها و هرکسی که طرفدار این عنوان است از من درباره‌ی ادامه‌ی بازی سوال پرسیده است. درحالی‌که امروز و در این لحظه هیچ چیزی را نمی‌توان اعلام کرد و نمی‌توانیم بدون هماهنگی با شرکت‌های «برادران وارنر» (Warner Bros)، دی‌سی (DC) و Vertigo چیزی بگوییم؛ اما بدانید که ما به شما گوش می‌دهیم.

با این‌که این جواب مستحکم و مطمئنی نیست و هیچ چیزی به طور رسمی اعلام نشده است، اما اگر هم تل‌تیل قصد ساخت فصل دوم بازی The Wolf Among Us را داشته باشد، فعلا چیزی از آن بروز نخواهد داد. هم‌چنین Stauffer اعلام کرد که اگر قرار باشد فصل دوم بازی ساخته شود، داستان آن با نسخه‌ی اول متفاوت خواهد بود و ارتباطی با داستان فصل اول بازی نخواهد داشت.


مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر