نگاهی دقیق به جزئیات محتوای دانلودی «بتلفیلد ۱»

در ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ , 13:00:08
DICE, They Shall Not Pass, بازی Battlefield 1

همان‌طور که گفته شده بود، DICE امروز جزئیات زیادی را از اولین افزونه‌ی «بتلفیلد ۱»، با نام « آن‌ها عبور نخواهند کرد» (They Shall Not Pass) منتشر کرد. در پستی که در وبسایت بازی قرار داده شده ، نقشه‌ها، اسلحه‌ها، مراحل و … مشخص شده‌اند. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

چهار نقشه در تم فرانسوی به بازی اضافه شده‌اند؛ Verdun Heights ، Rupture، Soissons و Fort Vaux نقشه‌های جدید هستند.

آن‌ها عبور نخواهند کرد همچنین ارتش فرانسه را به بازی اضافه کرده‌است (سربازان این ارتش لباس آبی بر تن می کنند). در ضمن حالت (mode) جدیدی به نام «خط مقدم» (Frontlines) به بازی اضافه شده است. این حالت ترکیبی از سرعت و قدرت است.

 

در یک توضیحات وبسایت بازی نوشته شده است: « دو تیم به صورت همزمان برای فتح یک پرچم تلاش می‌کنند و به محض اینکه یکی از تیم‌ها موفق به این کار شد، مسابقه به مرحله‌ی بعدی می‌رود.

در بخش سلاح‌ها، یک تانک ۲C که براساس یک تانک واقعی ساخته شده است، به بازی اضافه می‌شود. این تانک در کلاس عظیم‌الجثه‌ها قرار می‌گیرد و به گفته‌ی DICE می‌تواند جریان کل یک نبرد را عوض کند.

تانک دیگری که به بازی اضافه شده St. Chamond نام دارد. می‌توانید اسلحه‌های جدید را در گالری مشاه کنید.

هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه‌ی این DLC اعلام نشده است. اما کسانی که کارت «بتلفیلد۱ پریمیوم» (Battlefield 1 Premium Pass) را داشته‌ باشند (یعنی کسانی که بیش از ۵۰ دلار خرج کرده باشند)، می‌توانند دو هفته زودتر از بقیه آن‌ها عبور نخواهند کرد را تجربه کنند.


1 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر