تاریخ انتشار بسته Turning Tides بازی Battlefield 1 مشخص شد

در ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ , 14:19:11
بازی Battlefield 1, دایس, شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts), کنسول Xbox One

شرکت «الکترونیک‌ آرتز» امروز در خبری تاریخ انتشار بسته گسترش‌دهنده Turning Tides بازی Battlefield 1 را در کنار معرفی از تاریخ انتشار حالت‌های رایگان گسترش‌دهنده They Shall Not Pass و In the Name of the Tsar اعلام کرد؛ در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

طبق اعلام «الکترونیک‌ آرتز» اولین موج از محتویات گسترش‌دهنده Turning Tides بازی Battlefield 1 در تاریخ ۲۰ آذر (۱۱ دسامبر ۲۰۱۷) در دسترس قرار خواهد گرفت. همان‌طور که قبل‌تر بار ها اعلام شده است بسته گسترش‌دهنده Turning Tides مخلوطی از جنگ‌های زمینی، هوایی و دریا می‌شود.

موج اول بسته گسترش‌دهنده Turning Tides دو نقشه جدید به نام Cape Helles و Achi Baba را به بازی Battlefield 1 اضافه خواهد کرد. همچنین این بسته یک کلاس الیت جدید به نام Infiltrator، شش اسلحه گرم و ۲ اسلحه سرد جدید و کشتی جنگی L-Class Destroyer را به بازی اضافه می‌کند.

موج دوم از محتویات گسترش‌دهنده Turning Tides یک ماه بعد و در ماه ژانویه ۲۰۱۸ (دی یا بهمن) عرضه خواهد شد و بازیکنان را به دریای شمال می‌برد. این بسته دو نقشه دیگر به نام های Zeebrugge و Heligoland Blight را به بازی اضافه می‌کند. همچنین در کنار این دو نقشه ارتش British Royal Marines و کشتی هوایی C-Class نیز به بازی اضافه خواهند شد.

شرکت الکترونیک‌آرتز در کنار مشخص کردن تاریخ انتشار سومین گسترش‌دهنده بازی، اعلام کرد که بازیکنان بین روزهای ۱ تا ۱۳ آذر و ۱۷ تا ۱۹ آذر قادر خواهند بود به صورت رایگان دو گسترش‌دهنده قبلی بازی یعنی They Shall Not Pass و In The Name of The Tsar را تجربه نمایند.

در تاریخ ۶ آذر حالت جدید Frontlines به نقشه Suez بازی اضافه خواهد شد. بازیکنان در این حالت که ترکیبی از حالت‌های Conquest و Rush بازی است، باید برای تصرف نقطه‌های مختلف روی نقشه مبارزه کنند.

سرانجام در بین روزهای ۱ تا ۱۵ آذر Operation Campaign بازی Battlefield 1 به نام Fall of Empires در دسترس بازیکنان خواهد بود. این کمپین دو Operation بازی به نام‌های Conquer Hell و Iron Walls که هر کدام از دو رخداد در سال ۱۹۱۸ میلادی الهام گرفته‌اند، را با هم ترکیب می‌کند.

بسته Turning Tides سومین گسترش‌دهنده بازی Battlefield 1 خواهد بود. گسترش‌دهنده چهارم بازی به نام Apocylipse در اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی عرضه خواهد شد. در زیر می‌توانید تصاویر جدید منتشر شده از این بسته را مشاهده فرمائید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر