سریال The Witcher بالاترین امتیاز سریال‌های نتفلیکس در IMDB را کسب کرد

در ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ , 17:12:39
سریال The Witcher بالاترین امتیاز سریال‌های نتفلیکس در IMDB را کسب کرد

علی رغم واکنش‌ها و نظرات منفی منتقدان، سریال «جادوگر» (The Witcher) توانست بالاترین امتیاز از وبسایت IMDB در میان سریال‌های اورژینال «نتفلیکس» را (Netflix) کسب کند. برای اطلاع از آخرین اخبار سینما و تلویزیون، همراه دنیای بازی باشید.

روز جمعه، فصل اول سریال مورد انتظار The Witcher در قالب هشت قسمت منتشر شد و منتقدان از همان ابتدا نقدهای متوسط و منفی از سریال در رسانه‌های تحلیلی – خبری منتشر کردند. بسیاری از منتقدان از داستان و شخصیت پردازی ضعیف شخصیت‌های مکمل داستان ایراد گرفتند ولی همهٔ آن‌ها از بازی «هنری کاویل» (Henry Cavill) در نقش «گرالت» (Geralt) و سکانس‌های مبارزه سریال تعریف کردند. از سوی دیگر به نظر می‌رسد که طرفداران پروپاقرص رمان و بازی‌های کامپیوتری The Witcher از سریال استقبال کردند و نتیجه این استقبال باعث شده است که سریال The Witcher تاکنون  بالاترین امتیاز در میان سریال‌های اورژینال نتفلیکس در سایت IMDB را کسب کند.

در زمان انتشار، سریال The Witcher امتیاز ۸.۹ را از سایت IMDB کسب کرد ولی به مرور امتیاز آن به ۸.۸ تغییر یافت. حتی با این کاهش، سریال جادوگر هم رده سریال‌های تحسین برانگیزی همچون «نارکوها» (Narcos)، «خانه پوشالی» (House of Cards) و «آینه سیاه» (Black Mirror) شده است که همگی آن‌ها از امتیاز یکسانی برخوردار هستند. حتی بالا بودن امتیاز The Witcher از سایر سریال‌های بزرگی مثل «بهتره با سال تماس بگیرید» (Better Call Saul)، «دردویل» (Daredevil) و «تاج» (The Crown)، یک نکته چشمگیر برای عوامل سازنده سریال به حساب می‌آید.

به احتمال زیاد با گذشت زمان، دو یا سه امتیاز دیگر از سریال The Witcher کاهش خواهد یافت ولی به دلیل محبوبیت سریع سریال، امکان دارد به محض انتشار فصل دوم و کسب نقدهای مثبت‌تر نسبت به فصل اول، امتیاز سریال دوباره افزایش یابد.

در سیناپس رسمی سریال The Witcher که توسط شبکه نتفلیکس منتشر شده آمده است :

سریال جادوگر اقتباسی از سری رمان‌های پرفروش فانتزی نوشته‌ی آندژی ساپکوفسکی است که روایت گر داستان حماسی از سرنوشت و خانواده است. گرالت ریویایی، جادوگر و شکارچی جهش‌یافته هیولا، در تلاش است تا جای خود را در دنیایی که اغلب مردم آن خبیث‌تر از هیولاهایش است، پیدا کند ولی وقتی سرنوشت گرالت را به سمت یک عفریته قدرتمند و یک شاهزاده جوان با یک راز بسیار خطرناک می‌برد، باید این سه نفر با هم متحد شوند که از قلمروی خودشان محافظت کنند..

هنری کویل در نقش گرالت آو ریوا، فریا آلن در نقش سیری، آنیا چالوترا در نقش ینیفر، آنا شافر در نقش تریس مریگولد، جودی می در نقش ملکه کلانت، میمی دیونی در نقش جادوگر نوپا به نام فرینجیلا، «ریکا ویلسون-رید در نقش سابرینا، میلی برادی در نقش شاهزاده رنفری ترد شده، آدام لوی در نقش کشیش ماوس‌سک، بیورن هیریون هارلدسون در نقش شوهر ملکه کلانت یا شوالیه‌ای به نام Eist و می‌آنا بورینگ در نقش تیسایا، رئیس آکادمی جادو از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول سریال The Witcher هنرنمایی می‌کنند.

فصل اول سریال The Witcher هم اکنون در شبکه اینترنتی نتفلیکس قابل دسترس است.


دیدگاهتان را بنویسید

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر