کارگردان هنری بازی Assassin’s Creed III : بازی‌های طولانی گاه می‌توانند فاجعه به بار بیاورند

در ۱۳۹۱/۰۵/۱۴ , 00:33:29
default image

کارگردان هنری جدید ترین نسخه از سری اساسینز کرید،یعنی بازی Assassin’s Creed III ، آقای “الکس هاتچیسون”،به تازگی در طی مصاحبه‌ای طولانی شدن بیش از حدّ بازی‌ها و کشش بی مورد آن‌ها را برای خود بازی خطرناک دانست و گفت ممکن است برای بازی فاجعه‌ای به بار بیاورد؛این به این معنا است که از بازی استقبال نشود.

.

ubisoft montreal, شرکت یوبی سافت (Ubisoft)

.

وی در مصاحبه‌ای که با وب‌سایت وی‌جی ترتیب داد گفت:

“ما تمامی نکات لازم را در Assassin’s Creed III رعایت کرده‌ایم؛آیتم‌های جدید اضافه کرده‌ایم و قسمت‌های تکراری و قدیمی را نیز حذف کردیم.یعنی تمام تعادل را رعایت کرده‌ایم و بازی نه آن قدر طولانی است که باعث خستگی بازی‌کننده و تکراری شدن آن بشود،و نه آن قدر کوتاه که بازی‌کننده از آن راضی نباشد.”

وی ادامه داد:

“اگر بازی بی مورد طولانی ساخته شود؛مخصوصا اگر سبک این بازی طوری نباشد که بتوان آن را کش داد،قطعا برای فروش و استقبال از بازی خطری پیش می‌آید و ممکن است برای شرکت سازنده آن یک فاجعه باشد.”

او در پایان گفت:

“وسعت دنیای بزرگ Assassin’s Creed III حدودا یک و نیم برابر شهر روم در Brotherhood می‌باشد.”

عنوان Assassin’s Creed III قرار است توسّط استودیو Ubisoft Montreal ساخته و توسّط شرکت Ubisoft در تاریخ دهم آبان‌ماه سال جاری برای PC،PS3 و Xbox 360 عرضه شود.


58 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر