The Evil Within با موتورگرافیکی id Tech 5 در دست ساخت قرار دارد
چندی پیش «بتسدا» و استودیو «تاتگو» از «شیطان درون»(The Evil Within) رونمایی کردند.(عنوان ترسناکی که توسط «شینجی میکامی» سازنده سری بازی های رزیدنت اویل کلاسیک که لقب پدر رزیدنت اویل را به او نسبت داده اند و استودیو او یعنی تانگو در حال ساخت بازی می باشد)
درست بعد از رونمایی ابتدایی بازی مجله ژاپنی «فامیتسو»(Famitsu) اعلام کرد «شیطان درون» با ورژن بسیار بسیار پیشرفته و ارتقاء یافته idTech 5 ساخته می شود. لازم به ذکر است که عنوان Rage نیز با استفاده از این موتورگرافیکی ساخته و پرداخته شد. از بازی های اینده که به احتمال زیاد با این موتورگرافیکی ساخته خواهند شد می توان به Doom 4 اشاره کرد.
اسکرین شات هایی از The Evil Within را پایین مشاهده می کنید:
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
موتور گرافیکی خوبیه
دارید درباره ی چی کامنت میدید؟ خبر گفته موتور بازی اینه شما درباره سبک نظر میدید.
درضمن ID Tech5 غلطه باید نوشته بشه id Tech 5 .
______________________________
NPD March: Xbox 360 on top for 27th consecutive month
الان چی نوشتن من نفهمیدم !؟ شوما با حرف کوچیک نوشتین اونام با حرف بزرگ .به همین راحتی :-|
ID به صورت ” آی دی ” خونده میشه ولی id به صورت ” اید” ، گرفتی؟
______________________________
NPD March: Xbox 360 on top for 27th consecutive month
اره
۰۲۵۵@
فکر نکنم به شما ارتباطی داشته باشه که بقیه در مورد چی کامنت میدند!!!
شما اگه احساس کردی که کامنتی آف تاپیک هست فقط میتونی گزارش تخلف بزنی
———————-
SONY make.believe
ممنون از راهنماییتون!
______________________________
NPD March: Xbox 360 on top for 27th consecutive month
دارم کم کم عاشق این بازی می شم
بالاخره بازیه ترسناک :roll:
وای خدای من !!! مثه قصد قبض روح کردن مارو داره !!!
خب سوای این که دوست داریم بازی گرافیک خفنی داشته باشه…شخصیت هاش به دل بشینه و داستان و موسقی وصداگذاری هم خوب باشه می خوایم این بازی :
اول: واقعا سخت باشه چون سختی بالا خودش یکی از عوامل ترسناک شدنه…البته سختی منطقی باشه نه اینکه بی دلیل بیان دشمنا رو خرجون کنن یا درجه سختی به خاطر کنترل ناکار آمد باشه…برای سختی بالا مهمات باید کم باشه به طوری که با پیدا کردن یک فشنگ از شدت خوشحالی ۲ متر بپریم هوا!…مبارزات نیاز به استراتژی داشته باشه و همینطور با شلیک کردن بی هدف به نتیجه نرسیم.. به قدری این مبارزان باید استراتژی باشه که برای نابود کردن ضعیفترین دشمن هم مجبور به برنامه ریزی بشیم…امکان استفاده از تله های محیطی هم میتونه برای مبارزات کارساز باشه…..خلاصه اینکه در بخش مبارزات بازی شما رو منع کنه از اینکه بی فکر کاری رو انجام بدید….
معما هم عنصر دیگه ای هست که دوست داریم مثل رزیدنتهای کلاسیک در داین بازی باشه و روشون ساعتها سر و کله بزنیم…
ترس هم عنصری هست که بیش از هر چیزی از این بازی میخوایم…درجه سختی بالا که گفتم یکی از عوامل مهم در ایجاد این حس هست…اما یک فضا سازی مخوف و دلهره آور و استفاده از خیلی از عناصری که میکامی توش استاد هست می تونه یک بازی واقعا ترسناک رو رقم بزنه…
به شدت منتظر این بازی هستم :X
تک تک این عناصری که گفتی در رزیدنت اویل ریمیک جای داده شده ! انقدر استاد بازی رو سخت ساختن که آدم اشکش در میاد :(( یادمه یه بار ۵ تا گیاه سبز از دست دادم یعنی دلم میخواست سرم رو بزارم زمین زار بزنم :((
کنسول گیم کیوب هم داشتی.
نخیر رفتم دو ملیون خرج سیستم کردم که بتونم این شاهکار های استاد رو با امولاتور روان اجرا کنم.
البته استاد می تونه این عوامل رو بیاره تو این بازی جدیدش ولی یک مشکل احتمالا سد راهش خواهد شد واون هم چیزی نیست جز ناشر بازی که دلش نمیاد با سختی بالا و المانهای ضد کژال گیمری فروش بازی کم بشه!!
ولی اگه واقعا به استاد اختیار تام داشته باشند و اون هم اون خواسته هایی که ما در ذهن داریم رو پیاده کنه فوق العاده میشه…. :X
درجه ی سختی جان کاه, ترس مرگ آور و دنیایی مرموز و هراس انگیز در قالب گرافیک خیره کننده ویک گیم پلی تر و تمیز اگه با داستان وشخصیتهای عالی و خوش پرداخت همراه بشه یک هدیه ی بزرگ و تاریخی برای تو و من وطرفداران هورور خواهد بود :X
غیر از المان هایی که شما گفتی victor hogo عزیز
من امیدوارم در این بازی هم شاهد خلق شخصیت های باشیم که تا سال ها تو ذهنمون بمونه مثل شخصیت های فوق العاده رزیدنت اویل مثل کریس ردفیلد کبیر :X و لیان . جیل . آدا . وسکر و…… که یکی از دلایل موفقیت های رزیدنت اویل خلق همین شخصیت هایه .
نه مثل یکی از این بازیهای ترسناکی که انصافا بازیه خوبیه اما با گذشت ۳ قسمت از این بازی شخصیت اصلی هیچ حسی در گیمر برانگیخته نمیکنه(نظر شخصی) و به زودی از ذهن گیمر ها پاک میشه
البته کریس ردفیلد صغیر هیچ گاه در حضور هایش به جز اویل ۵ که اونم آنچنانی نبود، مورد توجه هواداران قرار نگرفت ! برای مثال همان رزیدنت اویل ۱ بی برو برگشت جیل شد محبوب دل همه و کریس کلهم کنار زده شد !
دیگه همه چی دست به دست هم میده که یک
بازی مانگار وعالی خلق شود.موتور گرافیکی
خوب واستاد.ولی خدایش انگار خداوند
این ژاپنی ها رو تو جهنم خلق کرده که استاد
ساختن ژانرهای ترسناک هستند.
بازی های استاد همیشه بخاطر گیم پلی شان شاهکار بودند نه گرافیکشان :X
واقعا خوشحالم هنوز یک نفر هست که این سبک تاریخ گذشته رو سرپا نگه داره :X بی خود نیست که بهش میگه استاد…! گویا بازی فقط در محیط های بسته جریان نداره و محیط های گسترده هم در بازی موجوده… ألقا کردن حس ترس در محیط های باز کار دشواریه… امیدوارم استاد میکامی بخوبی از پسش بربیاد که برمیاد ;;)
بله دوست عزیز ! واقعا استاد هستن ! نابغه به تمام معنا :X خیلی دوست داشتم یک روزی زیر دست استاد بازی بسازم و باهاش همکاری کنم :X انقدری بازی ترسناک بازی کردیم که دیگه تو این سبک تخصصی دست و پا کردیم ولی حیف بخاطر وضعیت کشورمون هیچ وقت به آرزوم نمی رسم :(( :(( :(( :(( :((
امیدوار باش حاجی… بالاخره یه روزی نابغه های کشور ماهم میتونن استعدادهای خودشونو شکوفا کنن :X
یه روز خوب میاد…
یه روز خوب هیچوقت نمیاد …
دقیقا … استاد , نابغه :X کسی که نسخه های ۱ تا ۴ سری محبوبم رو شاهکار ساخت :X
_________________
SONY make.believe
موتور قوی ایه ولی فکر نمیکنم به cry engine 3 برسه.
متاسفانه تو این نسل id 5 نتونست پتانسیل بالای خودش رو به رخ بکشه! در نسل بعد حتما شاهد قدرت این موتور با دووم ۴ می شیم! تکنولوژی هایی که این موتور داره آنقدر پیچیده هستش که فقط از نابغه برنامه نویسی جهان یعنی جان کارمک سرچشمه می گیره!