تماشا کنید: اضافه شدن کاراکتر Impact Man در بازی Mega Man 11

در ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ , 09:40:05
بازی Mega Man 11 Impact Man Mega Man

Impact Man جدیدترین رباتی است که در بازی Mega Man 11 ظاهر خواهد شد، که به این مناسبت یک ویدیو از این کاراکتر منتشر شده است; در ادامه همراه دنیای بازی باشید.

Impact Man یک ربات ساختمان ساز است که شبیه به Concrete man و یا Guts Man نیست اما اندام‌های تیز فلزی به جای دست‌های خود دارد.

Impact Man دوست ندارد کارهایش را نیمه‌تمام رها کند. Impact Man فقط روی میخکوب کردن Mega Man به زمین تمرکز می‌کند… همیشه!

به دلیل ظاهر سخت و اساس ساختمانی که برای پروژه‌های آینده‌اش دارد در سوراخ‌های زیرزمینی که در اعماق زمین ایجاد کرده است منتظر Mega Man است. این مرحله شامل تعداد زیادی حصار الکتریکی، مخروط‌های موشکی، کلنگ‌های پرتاب شونده و خطر سقوط سنگ از مشکلات پیش روی شماست. در بازی Mega Man 11 نه تنها می‌توانید E Tank ها را ذخیره کنید بلکه می‌توانید از Beat Call استفاده کنید که پرنده‌ی متحد را صدا می‌زند تا از سقوط Mega Man در گودال‌های بی انتها جلوگیری کند. یک مینی‌باس به نام Pickman Digger در این مرحله ظاهر می‌شود که خیلی کوتاه در اوایل تریلر بازی Mega Man 11 نشان داده شد. مثل همیشه استفاده از سلاح‌های دیگر ربات‌ها در پیشرفت کردن در این مرحله بسیار مفید است.

Impact Man قصد دارد تا با دست‌های تیز خود شما را سوراخ کند هم‌چنین می‌تواند یک چرخ‌دنده قدرت را فعال کند که او را در شکست دادن شما غیرقابل توقف می‌کند. اگر موفق شوید می‌توانید از قدرت ماشین میخ‌کوب استفاده کنید که به شما اجازه می‌دهد به صورت افقی به سرعت حرکت کنید و به دیوارها بچسبید و دشمنان ضعیف را سوراخ کنید.

بازی Mega Man 11 در ۱۰ مهرماه (۲ اکتبر) برای اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

در تریلر زیر می‌توانید Impact Man را در هنگام مبارزه تماشا کنید:

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر