روستاهای بازی The Witcher 3: Wild Hunt برگرفته از داستان های اسلاوی است

در ۱۳۹۳/۰۷/۱۷ , 19:13:19
The Witcher 3: Wild Hunt, پی سی گیمینگ (PC Gaming), شرکت سی دی پراجکت رد (CD Projekt Red), کنسول Xbox One

عنوان نقش آفرینی The Witcher 3: Wild Hunt را می توان یکی از بزرگترین بازیهای سال ۲۰۱۵ دانست که از همه نظر عنوان عظیمی می باشد. حال به تازگی آقای Michał Krzemiński از سازندگان بازی در استودیو لهستانی CD Projekt RED اطلاعاتی را درباره الگوی طراحی آنها برای ساخت روستاهای بازی منتشر کرد. ایشان در مصاحبه با سایت Examiner بیان کرد که از داستانهای اسلاوی یا همان مردمان اروپای شرقی الگو گرفته اند و علاو ه بر آن از طریق موزه ها نیز به تحقیق و پژوهش پرداختند. وی دراینباره گفته است :

ما بسیاری از موارد در این زمینه را مورد مطالعه قرار دادیم که از جمله آنها داستانهای قدیمی اسلاوی است. اما تیم تنها به این کار بسنده نکرده و بلکه با مراجعه به مکانهای تاریخی و موزه ها از این مکانها نیز الهام گرفته است. ما هرچیزی را دوباره به شکل خاصی بازسازی نکردیم ، چراکه هرگز هدفمان این نبود. ما خودمان همه چیز را ایجاد کرده ایم .

The Witcher 3: Wild Hunt با دنیایی بزرگتر از Skyrim و گرافیکی حیرت انگیز قرار است فوریه سال ۲۰۱۵ برای PC,PS4,XBOX ONE عرضه شود.


19 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

  1. اسکاریم شاهکار بود.ویکی از دلایل موفقیتش محیط بسار بزرگ که تا به حال در بازیهای نقش افرینی دیده نشده بو ویکی دیگه از رازاش گرافیک خوبش بود که از این دو میبینیم twاز اسکایریم دوباره امداما هم از لحاظ گرافیک و محیط تا رقیب خود وتاج را از بزرگترین بازی تاریخ را از سرش بردارد.(اما بازم شک دارم :۲۴: :۲۴: )اونم با داستانی مهیج و هیاجانی که ادم را به پای کنسول میچسباند ;)

    ۰۰
    1. نخیر !
      اسکایریم شاهکار بود چون غنی بود !
      از هر لحاظ !
      محیط بزرگ که بدرد نمیخوره ! میشه الکی بزرگ !
      سیاهچال ها تک تکشون داستانی پشتشون نهفته بود !
      ۸۰ درصد NPC ها شخصیت پردازی و داستانی داشتن !
      جای جای این نقشه بزرگ با هدف خاصی طراحی شده بود !
      که اکثرا هم داستانی بود !
      انقدر ماموریت های مختلف تو بازی وجود داشت که تازه بعد ۳۰۰ ساعت بازی کردن بازم تموم نمیشد !
      این حرفایی که زدم فقط بخش کوچکی از این غنی بودن بازی هست !
      آیتم ها، شهر ها، دهکده ها، اژدها ها، دشمنان، دوست ها، و خیلی موارد دیگه همه شون با ظرافت خاصی در بازی قرار داده شده بودند !
      بعضی وقت ها حتی یه شمشیر هم داستان مربوط به خودش رو داشت !

      ۰۰
    2. @بهرام چوبین اسکایریم اصن دنیایی هست واسه خودش! همونطور که دوستان هم گفتن همه چی با یه نیت و هدفی طراحی شده بود و توی بازی قرار داده شده بود! بازی اینقدر بزرگ بود و که باید ساعتها پاش مینشستی تا تمومش کنی و پی به عظمتش ببری!

      ۰۰
    3. بابا تند نرین اگه کامینتمو خونده باشین گفتم یکی از دلایل موفقیتش محیط بزرگ وگرافیکش اونم واسه این اوردم چون سازنده ای ویچر ادعای بزگ بودن دنیای ویتچر از اسکاریم رو دارن.
      که اونم دلیل بر موفقیت بازی نمیکنه.کلان ترو خدا من از اسکاریم شاه کار تمام دوران من انتقاد کردم. :(
      اقای nero تو که سومی هستی اصلان به خودا کامنتمو خوندی ولی هضم نکردی :(
      در ضمن حالا روراست باشیم میبینیم و اگه اون دموی که اقیان از صحبت سازنده گان ویتچر گذاشته بودند میگفت اگه شب بری به ماجراجویی و این خطرو بپذیری خطرات زیادی داه مثل حمله ی گرگ یا طعمه ی جونیورا میشی یا در روز اتفاقات زیادی واست بیفته.
      کلان اگه گیم پلی بازی که از تریلرها که نشان از بینقصی میده ومحیط بزگ با اتفاقات زیاد به همراه گرافیک واقگرایانه بازی یک شاهکار خواهد شد.

      ۰۰
    1. روم به دیوار زبونم لا در،میگم فقط ترسم اینه!
      اخه نسخه دومش یکم اذیت میکرد (برا همین کلا بازی نکردمش :۲۳: :۲۳: :۲۳: )

      ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر