خانه » اخبار بازی روستاهای بازی The Witcher 3: Wild Hunt برگرفته از داستان های اسلاوی است × توسط میلاد جهاندار در ۱۳۹۳/۰۷/۱۷ , 19:13:19 19 عنوان نقش آفرینی The Witcher 3: Wild Hunt را می توان یکی از بزرگترین بازیهای سال ۲۰۱۵ دانست که از همه نظر عنوان عظیمی می باشد. حال به تازگی آقای Michał Krzemiński از سازندگان بازی در استودیو لهستانی CD Projekt RED اطلاعاتی را درباره الگوی طراحی آنها برای ساخت روستاهای بازی منتشر کرد. ایشان در مصاحبه با سایت Examiner بیان کرد که از داستانهای اسلاوی یا همان مردمان اروپای شرقی الگو گرفته اند و علاو ه بر آن از طریق موزه ها نیز به تحقیق و پژوهش پرداختند. وی دراینباره گفته است : ما بسیاری از موارد در این زمینه را مورد مطالعه قرار دادیم که از جمله آنها داستانهای قدیمی اسلاوی است. اما تیم تنها به این کار بسنده نکرده و بلکه با مراجعه به مکانهای تاریخی و موزه ها از این مکانها نیز الهام گرفته است. ما هرچیزی را دوباره به شکل خاصی بازسازی نکردیم ، چراکه هرگز هدفمان این نبود. ما خودمان همه چیز را ایجاد کرده ایم . The Witcher 3: Wild Hunt با دنیایی بزرگتر از Skyrim و گرافیکی حیرت انگیز قرار است فوریه سال ۲۰۱۵ برای PC,PS4,XBOX ONE عرضه شود. نویسنده میلاد جهاندار The Witcher 3: Wild Huntپی سی گیمینگ (PC Gaming)شرکت سی دی پراجکت رد (CD Projekt Red)کنسول Xbox One 19 دیدگاه ثبت شده است دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخبرای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید. عجب گرا فیکی داره ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید واوو WOOOOOOWWW :15: :15: :15: :15: ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید عالیه ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید فقط جزیات شهر رونگاه کنید ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید اسکاریم شاهکار بود.ویکی از دلایل موفقیتش محیط بسار بزرگ که تا به حال در بازیهای نقش افرینی دیده نشده بو ویکی دیگه از رازاش گرافیک خوبش بود که از این دو میبینیم twاز اسکایریم دوباره امداما هم از لحاظ گرافیک و محیط تا رقیب خود وتاج را از بزرگترین بازی تاریخ را از سرش بردارد.(اما بازم شک دارم :۲۴: :۲۴: )اونم با داستانی مهیج و هیاجانی که ادم را به پای کنسول میچسباند ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید نخیر ! اسکایریم شاهکار بود چون غنی بود ! از هر لحاظ ! محیط بزرگ که بدرد نمیخوره ! میشه الکی بزرگ ! سیاهچال ها تک تکشون داستانی پشتشون نهفته بود ! ۸۰ درصد NPC ها شخصیت پردازی و داستانی داشتن ! جای جای این نقشه بزرگ با هدف خاصی طراحی شده بود ! که اکثرا هم داستانی بود ! انقدر ماموریت های مختلف تو بازی وجود داشت که تازه بعد ۳۰۰ ساعت بازی کردن بازم تموم نمیشد ! این حرفایی که زدم فقط بخش کوچکی از این غنی بودن بازی هست ! آیتم ها، شهر ها، دهکده ها، اژدها ها، دشمنان، دوست ها، و خیلی موارد دیگه همه شون با ظرافت خاصی در بازی قرار داده شده بودند ! بعضی وقت ها حتی یه شمشیر هم داستان مربوط به خودش رو داشت ! ۰۰ دقیقا محمد رضا.دنیایی بزرگ و غنی برای اسکایریم خلق شده بود.نمیدونم چرا همه فقط بزرگیش رو دیدن. :۱۲: ۰۰ @بهرام چوبین اسکایریم اصن دنیایی هست واسه خودش! همونطور که دوستان هم گفتن همه چی با یه نیت و هدفی طراحی شده بود و توی بازی قرار داده شده بود! بازی اینقدر بزرگ بود و که باید ساعتها پاش مینشستی تا تمومش کنی و پی به عظمتش ببری! ۰۰ بابا تند نرین اگه کامینتمو خونده باشین گفتم یکی از دلایل موفقیتش محیط بزرگ وگرافیکش اونم واسه این اوردم چون سازنده ای ویچر ادعای بزگ بودن دنیای ویتچر از اسکاریم رو دارن. که اونم دلیل بر موفقیت بازی نمیکنه.کلان ترو خدا من از اسکاریم شاه کار تمام دوران من انتقاد کردم. اقای nero تو که سومی هستی اصلان به خودا کامنتمو خوندی ولی هضم نکردی در ضمن حالا روراست باشیم میبینیم و اگه اون دموی که اقیان از صحبت سازنده گان ویتچر گذاشته بودند میگفت اگه شب بری به ماجراجویی و این خطرو بپذیری خطرات زیادی داه مثل حمله ی گرگ یا طعمه ی جونیورا میشی یا در روز اتفاقات زیادی واست بیفته. کلان اگه گیم پلی بازی که از تریلرها که نشان از بینقصی میده ومحیط بزگ با اتفاقات زیاد به همراه گرافیک واقگرایانه بازی یک شاهکار خواهد شد. ۰۰ خیلی هم عالی! :۱۵: منتظرم… ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید مطمعنم پی سی من نمیکشه اینو میگیرمش جعبشو نگاه میکنم تا خود پی سی خجالت بکشه :۲۴: یا این که سیستمو ارتقا بدم ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید واقعا منتظر این بازی هستم!! :۱۵: فقط ترس دارم که بازی برای پی سی بهینه نباشه و افت فریم اذیت کنه! :۱۲: ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید روت به دیوار زبونت را گاز بگیر خدا نکنه بازی به این قشنگی اینطوری شه دپرس میشم ۰۰ روم به دیوار زبونم لا در،میگم فقط ترسم اینه! اخه نسخه دومش یکم اذیت میکرد (برا همین کلا بازی نکردمش :۲۳: :۲۳: :۲۳: ) ۰۰ اصلا هرخبری که از ویچر۳ میاد منو داغون تر میکنه :۱۵: مخصوصا اینکه از داستان های تاریخی هم الهام گرفته شده… Wow…! گشت و گذار توی یه همچین محیط هایی چقدر میتونه لذتبخش باشه :۱۵: ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید عظمت شهر تو همین تصویر آدمو میگیره! :۱۵: ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید نمایش بیشتر
اسکاریم شاهکار بود.ویکی از دلایل موفقیتش محیط بسار بزرگ که تا به حال در بازیهای نقش افرینی دیده نشده بو ویکی دیگه از رازاش گرافیک خوبش بود که از این دو میبینیم twاز اسکایریم دوباره امداما هم از لحاظ گرافیک و محیط تا رقیب خود وتاج را از بزرگترین بازی تاریخ را از سرش بردارد.(اما بازم شک دارم :۲۴: :۲۴: )اونم با داستانی مهیج و هیاجانی که ادم را به پای کنسول میچسباند ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
نخیر ! اسکایریم شاهکار بود چون غنی بود ! از هر لحاظ ! محیط بزرگ که بدرد نمیخوره ! میشه الکی بزرگ ! سیاهچال ها تک تکشون داستانی پشتشون نهفته بود ! ۸۰ درصد NPC ها شخصیت پردازی و داستانی داشتن ! جای جای این نقشه بزرگ با هدف خاصی طراحی شده بود ! که اکثرا هم داستانی بود ! انقدر ماموریت های مختلف تو بازی وجود داشت که تازه بعد ۳۰۰ ساعت بازی کردن بازم تموم نمیشد ! این حرفایی که زدم فقط بخش کوچکی از این غنی بودن بازی هست ! آیتم ها، شهر ها، دهکده ها، اژدها ها، دشمنان، دوست ها، و خیلی موارد دیگه همه شون با ظرافت خاصی در بازی قرار داده شده بودند ! بعضی وقت ها حتی یه شمشیر هم داستان مربوط به خودش رو داشت ! ۰۰
دقیقا محمد رضا.دنیایی بزرگ و غنی برای اسکایریم خلق شده بود.نمیدونم چرا همه فقط بزرگیش رو دیدن. :۱۲: ۰۰
@بهرام چوبین اسکایریم اصن دنیایی هست واسه خودش! همونطور که دوستان هم گفتن همه چی با یه نیت و هدفی طراحی شده بود و توی بازی قرار داده شده بود! بازی اینقدر بزرگ بود و که باید ساعتها پاش مینشستی تا تمومش کنی و پی به عظمتش ببری! ۰۰
بابا تند نرین اگه کامینتمو خونده باشین گفتم یکی از دلایل موفقیتش محیط بزرگ وگرافیکش اونم واسه این اوردم چون سازنده ای ویچر ادعای بزگ بودن دنیای ویتچر از اسکاریم رو دارن. که اونم دلیل بر موفقیت بازی نمیکنه.کلان ترو خدا من از اسکاریم شاه کار تمام دوران من انتقاد کردم. اقای nero تو که سومی هستی اصلان به خودا کامنتمو خوندی ولی هضم نکردی در ضمن حالا روراست باشیم میبینیم و اگه اون دموی که اقیان از صحبت سازنده گان ویتچر گذاشته بودند میگفت اگه شب بری به ماجراجویی و این خطرو بپذیری خطرات زیادی داه مثل حمله ی گرگ یا طعمه ی جونیورا میشی یا در روز اتفاقات زیادی واست بیفته. کلان اگه گیم پلی بازی که از تریلرها که نشان از بینقصی میده ومحیط بزگ با اتفاقات زیاد به همراه گرافیک واقگرایانه بازی یک شاهکار خواهد شد. ۰۰
مطمعنم پی سی من نمیکشه اینو میگیرمش جعبشو نگاه میکنم تا خود پی سی خجالت بکشه :۲۴: یا این که سیستمو ارتقا بدم ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
واقعا منتظر این بازی هستم!! :۱۵: فقط ترس دارم که بازی برای پی سی بهینه نباشه و افت فریم اذیت کنه! :۱۲: ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
روم به دیوار زبونم لا در،میگم فقط ترسم اینه! اخه نسخه دومش یکم اذیت میکرد (برا همین کلا بازی نکردمش :۲۳: :۲۳: :۲۳: ) ۰۰
اصلا هرخبری که از ویچر۳ میاد منو داغون تر میکنه :۱۵: مخصوصا اینکه از داستان های تاریخی هم الهام گرفته شده… Wow…! گشت و گذار توی یه همچین محیط هایی چقدر میتونه لذتبخش باشه :۱۵: ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید