فیل اسپنسر از تغییرات Xbox One با DirectX 12 می‌گوید

در ۱۳۹۴/۰۱/۲۰ , 12:30:23
Directx 12, کنسول Xbox One

مدیر بخش Xbox، آقای فیل اسپنسر، اذعان داشت که رابط کاربری روان برای Xbox One، در اولویت بالایی در “لیست موارد بهبود Xbox One” قرار دارد.

آقای اسپنسر این خبر را در توییتر و در پاسخ یکی از هواداران در مورد پیشرفت نرم‌افزاری Xbox One با انتشار DX12 داد. وی در جوب گفت: بله، داشبورد کنسول از تمام ویژگیهای پلتفرم (DX12) بهره خواهدبرد. افزایش سرعت رابط کاربری، در اولویت بالایی در لیست کارهایی که میخواهیم برای بهبود کنسول انجلم دهیم، قرار دارد.

 

DirectX 12 که به صورت رسمی در مارس ۲۰۱۴ معرفی شده‌بود، جدیدترین نرم‌افزار سیستمی مایکروسافت است که به گفته‌ی این شرکت قرار است به سازندگان کمک کند تا نهایت بهره را از سخت افزار ببرند. به گفته‌ی مایکروسافت، این نرم‌افزار، کارایی بخش‌های GPU ،CPU و حافظه‌ی کنسول را افزایش خواهدداد. در ماه اکتبر، اسپنسر اعلام کرده‌بود که تاثیر DirectX 12، هوشمندانه خواهدبود نه وسیع.

وی گفته‌بود: DX12 انجام بعضی از کارها را که Xbox One در آن خوب است، آسانتر می‌کند. چیزی که خیلی خوب خواهدبود و شما پیشرفت را در بازی‌ها مشاهده خواهیدکرد. اما مردم از من می‌پرسند که آیا DX12 چشمگیر خواهدبود، و من در آن زمان به آنها میگفتم نه؛ و اکنون نیز همین را میگویم. اما این را قول میدهم که ساخت بازی را آسان خواهدکرد.


13 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

  1. مردم از من می‌پرسند که آیا DX12 چشمگیر خواهدبود، و من در آن زمان به آنها میگفتم نه؛ و اکنون نیز همین را میگویم. اما این را قول میدهم که ساخت بازی را آسان خواهدکرد !!!

    یعنی چه ؟ الان مثلا ساخت بازی برا Xone خیلی مشکلتر از :pc: یا ps4 هست ؟؟!! :11:

    ۰۰
    1. میلاد تا خود دایرکت ایکس۱۲ نیومده و تاثیرشو ندید، نمیشه چندان چیزی گفت
      حرفای سی دی پراجکت رد که یادته

      ۰۰
  2. مدیر بخش Xbox، آقای فیل اسپنسر، اذعان داشت که رابط کاربری روان برای Xbox One، در اولویت بالایی در “لیست موارد بهبود Xbox One” قرار دارد.
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    روون ؟!!
    الان DX12 اومده که رابط کاربری رو روون کنه ؟! :۱۲:

    ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر