خانه » اخبار بازی فیل اسپنسر از تغییرات Xbox One با DirectX 12 میگوید × توسط رضا عباسی در ۱۳۹۴/۰۱/۲۰ , 12:30:23 13 مدیر بخش Xbox، آقای فیل اسپنسر، اذعان داشت که رابط کاربری روان برای Xbox One، در اولویت بالایی در “لیست موارد بهبود Xbox One” قرار دارد. آقای اسپنسر این خبر را در توییتر و در پاسخ یکی از هواداران در مورد پیشرفت نرمافزاری Xbox One با انتشار DX12 داد. وی در جوب گفت: بله، داشبورد کنسول از تمام ویژگیهای پلتفرم (DX12) بهره خواهدبرد. افزایش سرعت رابط کاربری، در اولویت بالایی در لیست کارهایی که میخواهیم برای بهبود کنسول انجلم دهیم، قرار دارد. DirectX 12 که به صورت رسمی در مارس ۲۰۱۴ معرفی شدهبود، جدیدترین نرمافزار سیستمی مایکروسافت است که به گفتهی این شرکت قرار است به سازندگان کمک کند تا نهایت بهره را از سخت افزار ببرند. به گفتهی مایکروسافت، این نرمافزار، کارایی بخشهای GPU ،CPU و حافظهی کنسول را افزایش خواهدداد. در ماه اکتبر، اسپنسر اعلام کردهبود که تاثیر DirectX 12، هوشمندانه خواهدبود نه وسیع. وی گفتهبود: DX12 انجام بعضی از کارها را که Xbox One در آن خوب است، آسانتر میکند. چیزی که خیلی خوب خواهدبود و شما پیشرفت را در بازیها مشاهده خواهیدکرد. اما مردم از من میپرسند که آیا DX12 چشمگیر خواهدبود، و من در آن زمان به آنها میگفتم نه؛ و اکنون نیز همین را میگویم. اما این را قول میدهم که ساخت بازی را آسان خواهدکرد. نویسنده رضا عباسی Directx 12کنسول Xbox One 13 دیدگاه ثبت شده است دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخبرای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید. خدا کنه هر جورى هست با پک هاى نرم افزارى این یه ذره اختلاف با پلى استیشن رو از بین ببره تا هم این بحث مسخره رزولوشن تموم شه هم مجبور به ارتقا سخت افزارى وسط نسل نشه. ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید من دارم الان از دایرکس۱۲ استفاده میکنم با درایو انویدیا ابدیت شد Api ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید مردم از من میپرسند که آیا DX12 چشمگیر خواهدبود، و من در آن زمان به آنها میگفتم نه؛ و اکنون نیز همین را میگویم. اما این را قول میدهم که ساخت بازی را آسان خواهدکرد !!! یعنی چه ؟ الان مثلا ساخت بازی برا Xone خیلی مشکلتر از :pc: یا ps4 هست ؟؟!! ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید سلام خبر خوب و امید بخشیه … ———- :pc: همیشه شاد و همیشه خوش باشید :pc: ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید بازی سازی آسانتر خیلی میتونه به جذب بازی سازان مستقل کمک کنه ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید بازی سازی اسونتر میتونه به معنای کیفیت بیشر روی اکس باکس باشه. ۲۰ برای پاسخ، وارد شوید میلاد تا خود دایرکت ایکس۱۲ نیومده و تاثیرشو ندید، نمیشه چندان چیزی گفت حرفای سی دی پراجکت رد که یادته ۰۰ حرفای سی دی اتفاقا فکت بودن . هنوز نیومده قاطعانه گفت که هیچ تاثیری نداره! ۲۰ خب دیگه پس حرفی باقی نمیمونه ۰۰ میلاد جون عزیز من فدات بشم دقت کردی کم نمیاری ؟؟؟ :۱۹: :!: ۰۰ مدیر بخش Xbox، آقای فیل اسپنسر، اذعان داشت که رابط کاربری روان برای Xbox One، در اولویت بالایی در “لیست موارد بهبود Xbox One” قرار دارد. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! روون ؟!! الان DX12 اومده که رابط کاربری رو روون کنه ؟! :۱۲: ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید xbox باید کنسولشو از حالت اجرا مدیا در بیاره ۳۰ برای پاسخ، وارد شوید پاراگراف اخر خسلس -> خیلی ۱۰ برای پاسخ، وارد شوید نمایش بیشتر
خدا کنه هر جورى هست با پک هاى نرم افزارى این یه ذره اختلاف با پلى استیشن رو از بین ببره تا هم این بحث مسخره رزولوشن تموم شه هم مجبور به ارتقا سخت افزارى وسط نسل نشه. ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
مردم از من میپرسند که آیا DX12 چشمگیر خواهدبود، و من در آن زمان به آنها میگفتم نه؛ و اکنون نیز همین را میگویم. اما این را قول میدهم که ساخت بازی را آسان خواهدکرد !!! یعنی چه ؟ الان مثلا ساخت بازی برا Xone خیلی مشکلتر از :pc: یا ps4 هست ؟؟!! ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
میلاد تا خود دایرکت ایکس۱۲ نیومده و تاثیرشو ندید، نمیشه چندان چیزی گفت حرفای سی دی پراجکت رد که یادته ۰۰
مدیر بخش Xbox، آقای فیل اسپنسر، اذعان داشت که رابط کاربری روان برای Xbox One، در اولویت بالایی در “لیست موارد بهبود Xbox One” قرار دارد. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! روون ؟!! الان DX12 اومده که رابط کاربری رو روون کنه ؟! :۱۲: ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید