«استاروارز بتل‌فرانت» می‌توانست یک میدان‌نبرد با پوسته‌ای متفاوت باشد

در ۱۳۹۴/۰۷/۲۱ , 21:30:46
DICE, Star Wars Battlefront, بازی بتلفیلد (Battlefield), پی سی گیمینگ (PC Gaming), کنسول Xbox One

بدون شک بازی بازی «استاروارز بتل‌فرانت» یکی از عناوین مورد انتظار امسال است که طرفداران و البته منتقدان بسیاری دارد. حال آقای پاتریک باخ، مدیر کل استودیو دایس، درمورد تصمیم گیری که پیرامون این بازی انجام شد، توضیحاتی داده اند. آقای باخ در مصاحبه‎‌ای با Official Xbox Magazine گفتند:

اگر شما می‌خواستید یک «میدان‌نبرد» با پوسته استاروارز بسازید، کار هوشمندانه و عالی برای کسب سود بود. همان‌طور که گفتم تنها برای بدست آوردن سود تصمیم درستی است اما اصلاً نمی‌تواند استراتژیک مناسبی برای بلند مدت باشد. برای ما شهرت مهم نیست بلکه مسئولیتی است که بر گردان ماست. بنابراین اگر شما یک شروع تازه می‌خواهید باید در مسیر جدیدی قدم بگذارید، این کاری است که ما در حال انجام آن هستیم. برای مثال اولین فیلم استاروارز هم در چنین موقعیتی بود. زمانی که شما به آن نگاه می‌کنید، می‌گویید می‌توانست مانند همیشه باشد.

در پایان شایان به ذکر است که بازی استاروارز بتل‌فرانت در تاریخ هفدهم نوامبر برای کنسول های نسل هشتمی و پی سی در دسترس قرار خواهد گرفت.


11 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر