«استاروارز بتلفرانت» میتوانست یک میداننبرد با پوستهای متفاوت باشد
بدون شک بازی بازی «استاروارز بتلفرانت» یکی از عناوین مورد انتظار امسال است که طرفداران و البته منتقدان بسیاری دارد. حال آقای پاتریک باخ، مدیر کل استودیو دایس، درمورد تصمیم گیری که پیرامون این بازی انجام شد، توضیحاتی داده اند. آقای باخ در مصاحبهای با Official Xbox Magazine گفتند:
اگر شما میخواستید یک «میداننبرد» با پوسته استاروارز بسازید، کار هوشمندانه و عالی برای کسب سود بود. همانطور که گفتم تنها برای بدست آوردن سود تصمیم درستی است اما اصلاً نمیتواند استراتژیک مناسبی برای بلند مدت باشد. برای ما شهرت مهم نیست بلکه مسئولیتی است که بر گردان ماست. بنابراین اگر شما یک شروع تازه میخواهید باید در مسیر جدیدی قدم بگذارید، این کاری است که ما در حال انجام آن هستیم. برای مثال اولین فیلم استاروارز هم در چنین موقعیتی بود. زمانی که شما به آن نگاه میکنید، میگویید میتوانست مانند همیشه باشد.
در پایان شایان به ذکر است که بازی استاروارز بتلفرانت در تاریخ هفدهم نوامبر برای کنسول های نسل هشتمی و پی سی در دسترس قرار خواهد گرفت.
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
من که نسخه بتا رو بازی کردم واقعا یک حس جدید و بکری بهم دست داد
تصمیم درستی گرفتن . اینجور خیلی بهتره که تجربه ی متفاوتی نسبت بتلفیلد ارائه میده
خیلی زشت میشد که اسم بتل رو بذارن برای این بازی. چون اصلاٌ جو هاشون به هم نمیخوره…
کی بخریمش حالا ؟!
D:
منتظر بتل بعدی بمونیم بهتره :۲۴:
البته باید فید بک ها رو دید…
تو خسیس خر پول شدی یه مدت جریان چیه بانک زدی؟
تیتر یکم گنگ هست . یکی منو روشن کنه ؟
من که خیلی خوشحالم اصلا شبیه بتلفیلد نبود چون واقعا تجربه ی منحصر به فردی بود و خیلی خوب از آب درومده بود!
خوشم میاد هر وقت دایس بهت حال میده سریع آواتارت رو عوض میکنی براش :lol:
دراگونف
:lol:
آواتار مناسبتیه دیگه! :lol: :lol:
الانم به زودی به واکینگ دد تبدیل میشه! :lol: :lol: