۱۰ روش برای افزایش طول عمر کنسول بازی خود

xneon توسط xneon
در ۱۴۰۰/۰۹/۱۰ , 15:00:57

با توجه به اینکه این روزها،بازی های زیادی روانه بازار شده و گیمرهای عزیز  و سخت کوش مجبورند بصورت فشرده و طولانی مدت بازی کنند،تصمیم گرفتم ۱۰ روش را برای افزایش طول عمر کنسولتان به شما توصیه کنم.

  1. کنسول خود را در جای مناسب با تهویه مناسب قرار دهید (از قرار دادن کنسول در جاهای گرم و بدون چرخش هوا جدا خوداری کنید)
  2. هرگز کنسول خود را بر روی قالی یا سطوح پشمی و پرز دار قرار ندهید. ( به علت به هوا برخاستن  ذرات و پرزهای  موجود بر روی سطوح و مسدود کردن خروجی ها و مبدل های حرارتی کنسول ها، که خود باعث ایجاد Heat Trap در داخل کنسول میشود، و عمل تهویه و چرخش هوا به خوبی انجام نمیگیرد. اگر امکان این عمل نیست، بهتر است کنسول را بوسیله چند پایه یا جسمی با کمی ارتفاع نسبت به سطح قرار دهید و همچنین از قرار دادن کنسول، بدون فاصله نسبت به دیورا و اجسام خودداری کنید.)
  3. اگر بصورت مستقیم و با استفاده از خود دیسک های نوری بازی میکنید، بهتر است کنسول خود را در حالت افقی قرار دهید، در غیر اینصورت بهتر است معمولا کنسول در حالت عمودی قرار گیرد، چون عمل تهویه بهتر انجام میگیرد)
  4. سعی کنید بازی هایی، که بصورت طولانی مدت و مرتبا انجام میدهید را، بر روی هارد کنسول خود نصب کنید (زیرا هم به درایو دستگاه صدمه کمتری میرسد و هم درایو دستگاه به حالت ایستا در می آید و گرمای کمتری تولید میشود و همچنین طول عمر لنز درایو دستگاه، به طور چشمگیری افزایش میابد. همچنین بارگذاری ها و load شدن جزئیات کمی سریع تر و بهتر صورت میگیرد)
  5. اگر بصورت کپی بازی میکنید، بازی های خود را از مراکز معتبر و با کیفیت مرغوب تهیه کنید. (بخاطر اینکه برخی از تولید کنندهای باز یهای کپی از دیسک های نا مرغوب با سرعت رایت نا مناسب استفاده میکنند)
  6. هرگز دیسک هایی که دارای ترک، خش های عمیق، یا اعوجاج سطح هستند را، در درایو دستگاه قرار ندهید. (چون باعث آسیب دیدن لنز و در برخی موارد شکستن دیسک در داخل محفظه درایو میشود و شما را با مشکلات عدیده ای مواجه میسازند. همچنین اگر دیسکی را در داخل درایو دستگاه قرار دادید و دستگاه به شما ارور کثیف بودن را اعلام کرد، بهترین راه پاک کردن سطح دیسک با استفاده از یک پارچه ابریشمی نرم و لطیف است)
  7. اگر قصد دارید طولانی مدت و بدون وقفه بازی کنید، بهتر است مدت زمان بازی کردن خودتان را به دو الی سه بخش مجزا تقسیم کنید و میان هر قسمت، ابتدا کنسول خود را به مدت یک ساعت خاموش کنید و سپس به دستان و چشمان خود استراحت دهید. (چون خاموش و روشن کردن مکرر کنسول باعث آسیب دیدن قطعات الکترونیکی آن و همچنین آسیب رسیدن به اتصالات آن ها میشود و از طرفی هنگام بازی کردن افراد فراموش میکنند به میزان کافی پلک بزنند و سطح چشم افراد، خشک میشود و احتمال ملتحب شدن آن به شدت افزایش پیدا میکند، بهترین راه حل شستشوی چشمان با آب سرد است)
  8. از باطری های قابل شارژ غیر استاندارد با سطح ولتاژ نا مناسب هرگز استفاده نکنید. باطری های استاندارد و اورجینال با سطح ولتاژ و جریان ماسب، برای این کار توصیه میشود. (زیرا برخی از المان ها و قطعات الکترونیکی درون کنترلر دستگاه، دارای تحمل جریان و ولتاژ خاص و محدودی هستند و بر اثر گذشتن مقادیر بیش از حد، دچار اختلال و بعضا سوختگی میشوند. دوستان توجه کنند که باطری های شارژی دارای سطح ولتاژ کمتر ولی جریان بیشتری نسبت به باطری ها معمولی هستند)
  9. منبع تغذیه کنسول خود را، در جای خنک و بدون پرز قرار دهید و همیشه از محکم بودن اتصالات و پورت های دستگاه، اطمینان حاصل کنید.
  10. در مواقعی که شبکه برق دچار مشکل نوسان یا اضافه ولتاژ یا کاهش ولتاژ  بیش از حد هست، از ادامه بازی کردن خود منصرف شوید و دستگاه را خاموش کنید. (زیرا منبع تغذیه دستگاه دارای یک مدار ثبات گر (استابلایزر) هست که محدوده خاصی از نوسانات را، بطور خودکار پاسخ میدهد و دستگاه شما را محافظت میکند، اما اگر تغییرات و نوسانات ناگهانی و شدید باشند، در برخی موارد فرمان قطع ولتاژ از طریق رله های مربوطه ارسال نمگیرد و دستگاه در حالت غیر ایمن، به فعالیت خود ادامه میدهد و این مساله میتواند باعث بروز مشکلات جدی شود)

دوستان عزیز توجه کنند که اگر به هر دلیلی، مشکلی برای کنسول شما پیش آمد، ضمن حفظ خونسردی و آرامش خود، دستگاه را خاموش کرده و به مدت یک ساعت هرگز آن را روشن و خاموش نکنید، زیرا در برخی موارد ایرادات جزئی و قابل تعمیر هستند و با تکرار عمل خاموش-روشن دچار ایرادات دائمی و جدی میشوند که بعضا قابل تعمیر نیست. (همچنین همه موارد بالا برای کامپیترهای قابل حمل هم،صادق است)

روزبه سامانی


123 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
  1. ما pc دارا میشینیم صبح تا شب گیم میزنیم. بعضی کنسول دارا هر یه ساعت باید برن جای فن یه ربع کنسولشونو فوت کنن تا خنک شه :lol:

    ۱۲
  2. اقا روزبه دستت درد نکند من wii دارم و این جمله ای که گفتی خیلی به دردم خورد:
    دوستان عزیز توجه کنند که اگر به هر دلیلی، مشکلی برای کنسول شما پیش آمد، ضمن حفظ خونسردی و آرامش خود، دستگاه را خاموش کرده
    چون وقتی که می خواستم donky kongرا بازی کنم همین اتفاق افتاد و من هم رفتم دستگاهم را انقدر انگولک کردم که اپدیتش پاک شد و مجبور شدم۳۰هزار تومان خرج اپدیتش کنم

    ۰۰
  3. آقا ببخشید اگه یه دیسک به مدت زیاد داخل دستگاه بمونه یعنی ۲الی۳ هفته مشکلی بیش میاد؟ لطفا جواب بدید.

    ۰۰
  4. راست میگه در برخی مواقع کنسول خود بخود درست مشه برا من چند بار سه چراغ شد ولی ذرست میشد ولی چه فایده که کنسول عزیزم را به اقوش خاک بسبارم

    ۰۰
    1. اون معمولا ارور اور هیتینگ هست که وقتی تهویه درست در دستگاه صورت نگیره پیش میاد اگر سریعا کنسول رو خاموش کنید و پس از اطمینان از سرد شدن روشنش کنید خود به خود بر طرف میشه!

      ۰۰
  5. یه سوال دیگه.من وقتی xbox رو روشن میکنم مستقیم وارد پروفایل نمیشه.چون یه بار سر بازی need for speed از من یه سوال کرد و من چون حوصله نداشتم بخونم سریع بله رو زدم(اول بله رو زدم بعد متن رو خوندم :lol: )بعد یه پرو فایل دیگه درست شد.من یکی رو پاک کردم.از اون موقع به بعد دیگه وقتی ایکس باکس رو روشن میکنم مستقیم وارد اولین پروفایل نمیشه.میشه بگید باید چیکار کرد؟

    ———————————-
    انجمن حقوق بگیران مایکروسافت

    ۰۰
    1. باید به تنظیمات پروفایل برید و پروفایل مورد نظرتونا به عنوان maine profile انتخاب کنید.،بعدش sighn in کنید.
      ______________________________
      Copyright © ۲۰۰۹-۲۰۱۱ MEA Co. All rights reserved :arrow:
      انجمن حقوق بگیران مایکروسافت

      ۰۰
  6. دوست عزیزxneon 360 با این کارهایی شما گفتید این دستگاه برای نوه ونتیجه هم میمونه :mrgreen: اما درمورد ارامش پس خراب شدن مخالفم بر عکس گریه مون میگره که حالا که دیگه دستگاه خراب شد چه جوری بازی کنیم انوقت که شروع میکنیم به روشن وخاموش کردن شاید حاجتی بشه ودرست بشه.

    ۰۰
    1. این کار باعث میشه اگه اتصالی لق شده یا آسیب دیده مدام تحت ولتاژ و جریان قرار بگیره و باعث گرم شدن و یا در برخی موارد آرک های خیلی خفیف بین پین های قطعاتو سطح مادر برد بشه و دستگاهتون آسیب جدیی ببینه
      ______________________________
      Copyright © ۲۰۰۹-۲۰۱۱ MEA Co. All rights reserved :arrow:
      انجمن حقوق بگیران مایکروسافت

      ۰۰
    1. چون سرعت چرخش دیسک در درون درایو دستگاه بالاست و فشار زیادی به دیسک وارد میشه
      ______________________________
      Copyright © ۲۰۰۹-۲۰۱۱ MEA Co. All rights reserved :arrow:
      انجمن حقوق بگیران مایکروسافت

      ۰۰
  7. من از پی سی ها و کنسول هام خوب مراقبت کردم تا حالا به مشکل نخوردم . ( ۳ تا پی اس فعاله ولی ای کاش اون قدیمی هارو نمی فروختم و چون کنسول جدید می امد و اون قبلی رو می فروختم الان میتونستم یک کلکسیون درست حسابی داشته باشم . انتهای تابستون قحطی بازی بود من سیوهای رزیدنت۱و ۲ و ۳ در کنسول پی اس وان پاک کردم ( قلبم وایساد یک ان ) از اول بازی کردم خدایشش خیلی بهم چسبید . روی ال سی دی بازی نکنین تلویزیون قدیمی گیر بیارید تا برید تو حال و هوای گذشته ) از توصیه هات هم ممنون روزبه جان

    ۱۰
  8. آقا یه سوال من وقتیبا xbox امبازی میکنم وسط بازی دیسک ارور میده دلیل این چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :idea:

    ۰۰
    1. برای من همین مشکل پیش اومد ولی فقط برای بازی sonic بود که بی خیالش شدم!بهترین کار نصب بازی بر روی هارد یا فلش پرسرعت هست البته در بازی sonic هر ده دقیقه یه بار دیسک میچرخه شاید به همین دلیل این مشکل برای من پیش آمد چون من بازی رو بر روی هارد نصب کردم.

      ۰۰
    2. دیسک شما با سرعت مناسب رایت نشده و یا از دی وی دی نا مرغوب استفاده شده.در برخی موارد دچار چش یا کثیفی زیادی است :wink: .بهترین راه تعویض دیسک و نصب اون بر روی هارد کنسولتان هست
      ______________________________
      Copyright © ۲۰۰۹-۲۰۱۱ MEA Co. All rights reserved :arrow:
      انجمن حقوق بگیران مایکروسافت

      ۰۰
    1. تجربه شخصی:۱-با عوض کردن قطعات پاور رو هم عوض کنید پاورتون میسوزه از خودم همینطور شد!۲-در هنگام اورکلاک حتما به دمای قطعات توجه کنید تا سیستم آتیش نگیره!۳-اگه دیسکی تو درایوتون شکست کامپیوتر رو دیگه روشن نکنید یا حداقل کابل درایو رو بکشین چون نمیدونم چرا ولی در این حالت با روشن کردن کامپیوتر هاردم سوخت!۴-حتما در تابستان یا سیستم کولینگ رو عوض کنید یا حداقل در کیس رو باز کنید.۵-زیاد به فریم گیر ندید و کاری نکنید سیستمتون رو صددرصد کار کنه چون نابود میشه(تجربه در بازی prototype)
      ۶-اگه سیستمتون نابود شد ناراحت نشوید چون لذت خرید دوباره قطعات رو تجربه میکنید!
      کلا تو pc برای من خرابی زیاد پیش اومده ولی خرابی pc هم حال میده چون خودت میتونی تعمیرش کنی!

      ۱۰
    2. دوست عزیز prison A7-B این دلایلی که شما ذکر کردید بعضی هاش خیلی منطقی نیست(شرمنده قصد جسارت ندارم،فقط مطئنم شما دلایل برخی از اون ها رو خوب متوجه نشدی).در مورد سیستم کولینگ:اگه سیستم مناسب با توان خنک سازی کافی برای سیستم خودتون در نظر بگیرید اصلا نیازی به تغییر اون در فصول مختلف یا باز گذاشتن محفظه کیس نیست! در مورد شکستن دیسک در درون درایوتون وسوختن هارد دیسکتون!! فقط یک دلیل منطقی وجود داره: شما از یک کابل برق برای تغذیه درایو و هارد خودتون استفاده کردید و زمانی که دیسک شکسته،موتور لنز دستگاه شما قادر به چرخش نبوده{ اصطلاحا جام کرده} وجریان زیاد کشیده و به هاردتون به اندازه کافی تغذیه نشد و آسیب دیده.در زمینه ۱۰۰% کار کردن سیستم اگه پردازنده ها و حافظه ها سیستم شما به اندازه کافی و مناسب بازی انتخابی باشند هیچ گونه مشکلی پیش نمیاد! اصلا برای ۱۰۰% کار کردن ساخته شدن.در زمینه اورکلاک هم خودم مدت ۵ سال هست فعالیت میکنم و مباحث زیادی درش دخیله که انشا.. در فرصت مناسب بررسی میکنیم.
      ______________________________
      Copyright © ۲۰۰۹-۲۰۱۱ MEA Co. All rights reserved :arrow:
      انجمن حقوق بگیران مایکروسافت

      ۰۰
    3. در هنگان اورکلاک اگه سیستم پایدار نباشه جواب بهتری میده و من هم معمولا سیستمم پایدار نیست اگه بخوام سیستم پایدار باشه که اورکلاک نمیکنم اصلا هیجان اورکلاک به همین ناپایداریشه!
      وقتی سیستمت پایدار نیست و با هر نوع کولینگ جواب نمیده بهترین کار اینه که یا پایدارش کنی یا همش چک کنی تا نابود نشه منم ۱۰ ساله که اورکلاک میکنم و هدفم هم فقط تفریح هست نه توان افزایی یا …
      بعد هم معمولا سیستم های ما مناسب برای بازی انتخاب نشدن مثلا رفیق خودم بدون اورکلاک و هیچ نوع کار خاصی گرافیک ۸۸۰۰gt سوخت!دلیلشم حرارت بالای گرافیک و مدت زمان زیاد بازی کردن بود که اگه سیستمش ۱۰۰ کار نمیکرد نمیسوخت.

      ۰۰
    4. دوست عزی زسیستم در حالت نرمال و STABLE اورکلاک نیست!! مگر اینکه از روی عمد یا شیطنت اورکلاک بشه.سیستم خنک کننده فابریک پردازنده ها هم متناسب با ظرفیت گرما دهی و خنک سازی اون پردازنده ساخته شده پس نیازی به سیستم کولینگ اضافی نیست(در حالت کاری نرمال!!) ولی خب طبیعتا اگه شما قصد اورکلاک کردن داشته باشی بر اساس تجربه خودم باید از گازهای خنک و دمایی حدود منفی ۱۰۰ به پایین استفاده کنی!! پس با در کیس باز گذاشتن و یا نصب فن انبارها!!! و.. مشکل همچنان پا بر جاس.لطفا وارد مبحث تخصصی نشید :wink: وگرنه مجبور میشم ۴ صفحه فقط توضیح بدم دوست گلم.
      ______________________________
      Copyright © ۲۰۰۹-۲۰۱۱ MEA Co. All rights reserved :arrow:
      انجمن حقوق بگیران مایکروسافت

      ۰۰
    5. من معمولا وقتی اورکلاک میکنم حدود ۳۰ درصد بازده کامپیوترم زیاد میشه و از هیچ نوع فن و سیستم کولینگی استفاده نمیکنم به همین دلیل دمای قطعات سیستم از حد استاندارد بالا تر میره که یا باید سیستم ۱۰۰ درصد کار نکنه یا باید در تابستون در کیس رو باز گزاشت!
      بعد هم نباید این مطلب رو میگزاشتم چون فقط به درد خودم میخوره و باعث اشتباه دیگران میشه!نمیشد پاکش کرد وگر نه پاکش میکردم.
      بعد هم اگه منظور شما از اورکلاک این هست که مثلا فرکانس پردازنده به ۸ گیگاهرتز برسه و با نیتروژن مایع خنک بشه من از این کار ها بلد نیستم و اگه به این کارها فقط میگن اورکلاک پس شرمنده من کلا اورکلاک نمیکنم.
      خواستم پیام خصوصی بفرستم نشد دیسلایک بزنید تا هر دو نظر حذف بشه!

      ۰۲
    6. دوست عزیز مقاله مختص به این عمر هم در دست نوشتن است که تا مدتی دیگه و بررسی عمده مشکلات و تحلیل اون ها برای شما عزیزن بر روی سات قرار میدم.
      ______________________________
      Copyright © ۲۰۰۹-۲۰۱۱ MEA Co. All rights reserved :arrow:
      انجمن حقوق بگیران مایکروسافت

      ۰۰
    7. من خودم زودتر نوشتم زحمت نشه
      البته من چون خودم لب تاب دارم برای لب تابو نوشتم

      ۰۰
  9. این خاموش و روشن کردن زیاد باعث خرابی دستگاه میشه تا چه حد حقیقت داره آخه من خودم روزی ۵ الی ۶ بار دستگاه رو روشن میکنم هر بارم ۱۵ دقیقه بیشتر بازی نمیکنم!اگه ضرر داره کلا دیگه خاموش نکنم!
    حالا که بحث در مورد خرابی کنسول پیش اومد یه مشکل دارم اگه کسی میتونه کمک کنه:بازی هایی که تو xbox میگزارم و بازیشون میکنم سیو میشن ولی تو قسمت achivement و game library قرار نمیگیرن لایو هم بازی میکنم فرقی نمیکنه چکار کنم از پشتیبانی مایکروسافت هم پرسیدم گفت دستگاه رو بفرست شرکت!!!
    چکار کنم!
    کلی فروم و اینترنت رو گشتم هیچ کس اینطور مشکلی نداشته!

    ۰۰
    1. شما باید یه پروفایل جدید بسازید(با عرض شرمندگی کلیه داده ای قبلی شما از بین میره) و مشکل برای همیشه حل میشه. در ضمن دوست عزیز ،خاموش و روشن کردن زیاد باعث میشه که قطعات و مخصوصا اتصالاتشون داغ شوند و زمانی که کنسول خاموشمیشود به سرع سرد میشوند و شما دوباره دستگاه را اروشن میکند و دوباره اتصالات داغ میشوند و در دراز مدت باعث آسیب رسیدن به اتصالات میشود در پی اون ایرادات جدی دیگر.
      در ضمن دوست عزیز من خودم به صورت سخت افزاری بر روی این قطعات و سخت افزارها کار کردم و اگه نکته ای را در مطلبم بهش اشاره میکنکم از صحتش مطمئنم!! پس خیالت راحت!!
      ______________________________
      Copyright © ۲۰۰۹-۲۰۱۱ MEA Co. All rights reserved :arrow:
      انجمن حقوق بگیران مایکروسافت

      ۰۰
    2. منظورم این بود که مثلا چند هزار بار خاموش و روشن کنی خراب میشه آماری در این زمینه نیست!فهمیدم نیست.برداشت شما از حرفم اشتباه بوده!

      ۱۰
    1. برای یه بازی یا همه ی بازی ها!
      اگه برای یه بازی هست که دیسک رو عوض کن درست میشه اگه نه برای همه بازی هاست ببین بازی روی فلش نصب میشه یا نه!اگه شد که عیب از هارد هست اگه نشد که ایراد از درایو.

      ۰۰
  10. با سلام!

    به این “پیشگیری قبل از وقوع” گفته میشود.
    نکات ناب و قابل توجه

    برای خاموش کردن متوالی مابین دوره های بازی برای خشکی چشم و … ، چاره ای دیگر بیندیشید. وقتی پای بازیهای محشر می نشینی، تا دو چراغ قرمز شدن(همان دو چشم نازنین) خودمان پیش نرویم ول کن قضیه نیستیم.(استعاره از اشکالات فنی کنسولها)

    با تشکر از روزبه عزیز و همه دوستان عزیزم!

    ۱۰
    1. این راست گفتی تا چشم هام قرمز نشه بی خیال نمیشم . من اینطوریم امیدوارم بقیه این طوری نباشن

      ۰۰
    2. حامد جان من هم خودم زمانی انقدر بازی میکردم که چشمانم دو چراغه میشد!! :lol: بهرحال انسان عاقل بیشتر از لذت بردن و سرگرمی باید به فکر سلامت جسم و روحش باشه.اینم ۱۰ نکته کاربردیی بود که بر اساس تجربه و تحقیق در مورد علل عمده مشکلات کنسول ها بدست آورده بودم.
      ______________________________
      Copyright © ۲۰۰۹-۲۰۱۱ MEA Co. All rights reserved :arrow:
      انجمن حقوق بگیران مایکروسافت

      ۱۰
    1. شما لطف داری دوست عزیز.اگر مایل باشی با توجه به سبک خاص نوشته هات میتونیم با هم همکاری بکنیم.
      ______________________________
      Copyright © ۲۰۰۹-۲۰۱۱ MEA Co. All rights reserved :arrow:
      انجمن حقوق بگیران مایکروسافت

      ۱۱
    1. دوست عزیز این مطالب شامل حال رایانه های قابل حمل هم میشه و اون ها به اتفاقا به مراقبت بیشتری احتیاج دارند.
      ______________________________
      Copyright © ۲۰۰۹-۲۰۱۱ MEA Co. All rights reserved :arrow:
      انجمن حقوق بگیران مایکروسافت

      ۱۰
    1. شما لطف داری شایان جان :wink: دفعلا چندین نوع مطلب را امتحان میکنم تا ببینم کدوم دسته طرفدار بیشتری داره.بهرحال خودم به شدت مباحث سخت افزاری و تخصصی علاقه دارم ولی متاسفانه دوستان حمایت کافی و لازم رو انجام نمیدهند
      ______________________________
      Copyright © ۲۰۰۹-۲۰۱۱ MEA Co. All rights reserved :arrow:
      انجمن حقوق بگیران مایکروسافت

      ۰۰
  11. نکات خیلی خوبی رو گفتید.ممنون.یه سری سوال داشتم که ممنون میشم جواب بدید:
    ۱-موقع بازی کردن,بعد از اینکه بازی رو نصب کردم,بازم دستگاه به مدت ۵ دقیقه صدا میده.این مشکل فقط برای بازی هایی هست که بعد از آپدیت LT 2 اومدن.قبلی ها این مشکل رو ندارن.این مشکلی ایجاد نمیکنه؟
    ۲-موقع بازی,دسته خود به خود خاموش میشه.اول فکر کردم دسته خرابه ولی با دسته های دیگه امتحان کردم دیدم بازم همونطوریه.بعد فهمیدم هر وقت دسته می لرزه ,خاموش میشه.برای همین ویبره رو خاموش میکنم.هیچ راهی نیست که ویبره رو بتونم روشن نگه دارم؟

    ۰۰
    1. خب در جواب سوال اولت بگم که بله از زمان هک شدن بازی هایی که از نسل سوم دیسک های مایکروسافت یا همون XGD3 استفاده میکنند و ریختن فریمور LT 2.0بر روی دستگاه،به علت پاره ای از مسائل( روش های خاص خواندن قفل بازی ها) درایو شما به مدت چند دقیقه ورود به بازی و چند دقیقه بعد از اولین بار گذاری شروع به فعالیت میکنه و مساله طبیعی و عادیی است(مربوط به قفل دیسک ها و راه اندازی دستورات خاصی است).
      ۲-در مورد سوال دومتون هم بگم که شما از شارژ بودن باطری های مطمئن هستید؟چون دسته ها در حالت عادی و با شارژ کافی بصورت دائم از ویبره پشتیبانی میکنند.شما به وضعیت شارژ باطری ها یه نگاهی بنداز، اگه دیدی شارژ بود و باز دسته خاموشمیشه بدون یه ایراد در برد زیر محفظه داره(یک قطعه خیلی کوچیک سمت چپ برد کنترلر.)
      ______________________________
      Copyright © ۲۰۰۹-۲۰۱۱ MEA Co. All rights reserved :arrow:
      انجمن حقوق بگیران مایکروسافت

      ۰۰
    2. نه.من اول به جنس بد باطری هم شک کردم.چون باطری ای که من اوایل میخریدم خیلی قوی بود(قیمتش ۶ تومن بود)ولی اون باطری بخاطر تحریم دیگه وارد بازار نشد.از اون موقع به بعد مجبور شدم باطری های معمولی بخرم.که دقیقا از همون موقع دسته اینطوری شد.بعدش هم رفتم کابل خریدم.ولی بازم همونطوری بود.گفتم که بعد از اون رفتم یه دسته دیگه خریدم.نمیشه که هم زمان این مشکل برای هر دو پیش بیاد.من از اون تازه هیچ استفاده نکرده بودم.حتی بازش هم نکرده بودم.پس اشکال نمیتونه از دسته باشه.

      ۰۰
    3. دوست عزیز من به شما دو نوع باطری پیشنهاد میکنم:

      Energizer MAX -AA-ALKAINE-1
      ۲-DURACELL CopperTop
      در زمینه باطری های قابل شارژ هم بهتون فقط کییت قابل شارژ خود کنسول رو پیشنهاد میکنم(شامل چک باطری – شارژر و کابل) که قیمتی از حدود ۱۵ تا ۳۰ هزار تومن داره(بر اساس کشور ساخت و مدت زمان شارژ کردن)
      دوستان عزیز توجه کنند اکیدا از سایر باطری های شارژی غیر مناسب استفاده نکنند چون کنترلر دستگاه آسیب های جدیی میبینه.
      در ضمن برخی از دوستان جهت صرفه جویی از باطری های ارزان قیمیت و بی کیفیت یا کیفیت متوسط استفاده میکنند در حالی که غافلند این دو مدل بازیی که معرفی کردم طول عمری معادل ۶ برابر باطری های معمولی تنها با اندکی اختلاف قیمت دارند.
      به این مساله توجه کنید که یک باطری خوب و با دوام= ۶ باطری معمولی :wink:
      ______________________________
      Copyright © ۲۰۰۹-۲۰۱۱ MEA Co. All rights reserved :arrow:
      انجمن حقوق بگیران مایکروسافت

      ۲۰
    4. حالا باطری رو من مشکل ندارم چون همون باطری ای که خودت گفتی رو دارم.وقتی مشکل از دسته نباشه نه باطری,پس مشکل کجاست؟خواهشن بگید چون خودتون میدونید که خود اون شک چه حالی موقع بازی کردن میده :mrgreen:

      ۰۰
    5. دوست عزیز اگه میگی ایراد از دسته و باطری نیست دو حالت وجود داره:
      ۱- بازی مورد نظر از شک به خوبی پشتیبانی نمیکنه
      ۲-ایرادات تنظیماتی و یا سخت افزرای
      شما به تنظیمات ویبره و شوک،از خود منوی تنظیمات دستگاه برو، اونجا گزینه های مختلف ویبره رو enable کن و بعدش تنظیمات رو ذخیره کن،اگه مشکل پر بر جا بود،تنظیمات کنسول را به حالت default بر گردون و اگه باز هم مشکل پا بر جا بود،احتمالا یه نقص کوچیک سخت افزاراپه
      ______________________________
      Copyright © ۲۰۰۹-۲۰۱۱ MEA Co. All rights reserved :arrow:
      انجمن حقوق بگیران مایکروسافت

      ۱۰
    6. خواهش میکنم. :wink:
      ______________________________
      Copyright © ۲۰۰۹-۲۰۱۱ MEA Co. All rights reserved :arrow:
      انجمن حقوق بگیران مایکروسافت

      ۱۰
    7. منم همین مشکل رو دارم.دقیقا وقتی ویبره میزنه دسته خاموش میشه ولی وقتی شارژ باتری کم داره میشه اینجوره!

      ۰۰
    8. الان داشبورد جدید امده که اصلا نمیتونی xgd3 بازی کنی البته با یه روش های شاید بتونی ولی بازی ap25 عمرا بتونی
      lt3 میخواد بیاد که قرارهک ایکس باکس رو یکسره کنه

      ۰۰
    9. اون برای کسانی است که به شبکه لایو وصل شدند.در ایران ۹۰% کاربران آفلاین بازی میکنند.
      ______________________________
      Copyright © ۲۰۰۹-۲۰۱۱ MEA Co. All rights reserved :arrow:
      انجمن حقوق بگیران مایکروسافت

      ۰۰
    10. نه تو ایران هم خیلی ها لایو بازی میکنن حداقل از دوستان ودم همشون لایو بازی میکنن !
      بعد هم در صورتی که بر روی بازی های جدید آپدیت قرار بگیره همه مجبورن lt 3 بریزن ربطی به آفلاین یا آنلاین بازی کردن نداره!

      ۰۰
    11. برعکس ببخشید برو سایت گیمرتگ های ایرانی ها رو ببین حدود ۲۰۰۰ هزار نفر هستند
      این داشبورد در آینده نچندان نزدیک برای آفلاین بازا اجباری میشه

      ۰۰
  12. دوستان عزیز با فشردن اون قلب پایین خبر، من را در ادامه کار همراهی و حمایت کنند :wink:
    ______________________________
    Copyright © ۲۰۰۹-۲۰۱۱ MEA Co. All rights reserved :arrow:
    انجمن حقوق بگیران مایکروسافت

    ۱۰۲
    1. سلام ببین ps۳ مدل فت هست خب بعدا سیدی داخلش میزارم میرم تو قسمت بازیا تصویر سیدی سیاه است بعدش میزنم روش نمیتونم برم تو بازی بعدا سیدیم بدون خش هست چیکار کنم ایا لنزم خراب شده؟؟

      ۱۰
  13. ببخشید دارم اسپم میدم خیلی ضروری هست می خواستم ببینم چطوری می شه دید که به من چه پورت adsl دادند یعنی اینکه سرعت پورتم چقدر است (دقت کنید سرعت خط رو میخوام نه سرعت واقی اینترنت مثلا پورت۱۲۸وصل کرده اند یا ۵۱۲) ممنون می شم اگه کمکم کنید

    ۵۲
    1. باید از دستورات خاصی در منوی ران استفاده کنید.البته برخی از وب سایت ها هم برای شما تست سرعت و همچنین پینگ انجام میدهند.
      ______________________________
      Copyright © ۲۰۰۹-۲۰۱۱ MEA Co. All rights reserved :arrow:
      انجمن حقوق بگیران مایکروسافت

      ۱۱
    2. به نظر من از وب سایت های مربوطه استفاده کنی بهتره.البته از دادن لینک معذورم.شما یه سرچ در این حوالی بکن(دستورات پینگ) :wink:
      ______________________________
      Copyright © ۲۰۰۹-۲۰۱۱ MEA Co. All rights reserved :arrow:
      انجمن حقوق بگیران مایکروسافت

      ۱۱
  14. آقا این خونسردی و آرامشو خوب اومدی
    بعضی ها همین که کنسول روشن نمیشه شروع میکنن به کشتی گرفتن با کنسول.

    ۱۱۳۵
    1. این کار صدمه جدیی به دستگاه میزنه.البته بعضی از تعمیر کننده های خوب مملکت ما از روشی جالب برای تعمیر برخی مادربردها آسیب دیده استفاده میکنند که بهتره این جا صحبتی ازش نکنم!! فقط اگه خود مایکروسافت بفهمه کلا یکسال هنگ میکنه :lol:
      ______________________________
      Copyright © ۲۰۰۹-۲۰۱۱ MEA Co. All rights reserved :arrow:
      انجمن حقوق بگیران مایکروسافت

      ۱۷۲
    2. اصلا نمیدونم چه حکمتیه که بیشتر ( نه همشون ) کاسبایی که تو کار گیمن یه جورایی کلاهبردار بالفطره اند .
      تعمیرکارا که واسه کوچکترین چیزی کلی پول تو پاچت می کنن.
      فروشنده ها هم که کنسولو دو برابر قالب می کنن بازیا ی اوریج هم که دو سه برابر میفروشن حالا کاری به این بسته و لوازم جانبی و اکشن فیگور ندارم. مسئولین هم که زورشون فقط به بتل ۳ میرسه :(

      ۲۶۲
    3. بعلت خرج زیاد و بالا رفتن هزینه های زندگی این فروشنده ها و تعمیر کارها هم مستثنا نیستند . انواع هزینه ها از طرف ادارات دولتی = مالیات و عوارض شهرداری و پس ماند و …….. یک ورق A1 نقشه کشی پر میشه از این هزینه ها .

      ۷۵
    4. این نکته ای که شما بهش اشاره می کنی داخل همه ی صنف ها وجود داره ولی هیچکدام جنسشونو دوسه برابر نمیدن اینا دیگه دارن زیادی سود میکنن اگر یه نظارت درست حسابی باشه دیگه gow 3 رو برنمیدارن ۱۵۰ تومان بفروشن .

      ۱۱۳
    5. به علت جواب دادن مجبورم ببخشید :اتفاقا در بقیه صنفها همین جوره ( ریختگر المینیوم کیلویی ۲۷۰۰ تومن میخره وقتی سفارش میگیره کیلویی ۱۰۵۰۰ تحویل مشتری میده این یک نمونه بود تقریبا ۴ برابر دوست داشتی فاکتورهای سفارش برات میارم تا ببینی تازه اینم یک نمونه بود بازم هستش …….. شما مثل اینکه هنوز مشغول به کار نشدید) قبول دارم خیلی ناعادلانه است و در کل چون هم تولید کننده با قیمت پایین باید محصولش به واسطه ها بفروشه و در طول زمان ضرر میکنه ورشکست میشه و هم مصرف کننده باید هزینه زیاد پرداخت کنه ویااز اون کالامصرفی محروم بشه کلا واسطه گری ودلالی در ایران بهترین شغله چون ارزون میخرن وگرون میفروشن

      ۲۱
    6. روزبه جان مطلب خیلی مفیدی بود دستت درد نکنه!
      من که یه زمانی ایکس باکسم یه مشکلی داشت کلی با هاش کشتی گرفتم آخرشم درست نشد که هیچ هزار تا مشکل دیگه هم پیدا کرد!

      ۵۳
    7. مشکلتا به من بگو رضا جان شاید براش راه حلی داشته باشم! :wink:
      ______________________________
      Copyright © ۲۰۰۹-۲۰۱۱ MEA Co. All rights reserved :arrow:
      انجمن حقوق بگیران مایکروسافت

      ۳۱
    8. بیا!حالا هی بگین ایکس باکس خوبه!!!! :evil:
      تا حالا یکی از مشکل با ps3 نگفته!!!!!!!!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
      ONLY BF3

      ۸۱۷
    9. منظورت استفاده از خرده های پاک کن روی IC های مادربرد و پیچوندن حوله ی نمدار برای تعمیر ۳ چراغه هست؟ :lol:

      ۰۰
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر