راهنمای خرید کارت گرافیک ام اس آی

در ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ , 20:59:08

می‌دانیم که یک کارت گرافیک شبیه به نسخه کوچک‌تری از مادربرد کامپیوتر است که دارای یک برد مدار چاپی بوده و از پردازنده، رم و سایر قطعات تشکیل یافته است. معمولا یک کارت گرافیک به‌عنوان واحد پردازش گرافیکی یا همان GPU نیز نامیده می‌شود. اما در واقع GPU فقط یک جزء از کارت گرافیک است و قطعات دیگری هم درونش قرار دارد. پردازنده‌های گرافیکی عموما به دو شکل در بازار قرار دارند. یک GPU یکپارچه در مادربرد تعبیه می‌شود و نمی‌توان آن را ارتقا داده یا جایگزین کرد. این موضوع در لپ تاپ‌ها و کامپیوترهای شخصی ارزان قیمت وجود دارد. این مدل از گرافیک معمولا عملکرد متوسطی دارد.

آن‌ها برای کارهایی مانند تجربه بازی یا رندر فیلم و ادیت عکس مناسب نیستند و نمی‌توانند چنین حجم بالایی از محاسبات را انجام دهند. یک GPU مجزا روی یک کارت گرافیک نصب شده است که به شکاف خاصی روی مادربرد اتصال پیدا می‌کند. این نوع کارت گرافیک قابل تعویض است و بنابراین، می‌توانید آن را با توسعه کارت‌های گرافیک جدیدتر ارتقا دهید. همین موضوع به جلوگیری از منسوخ شدن کامپیوتر نیز کمک شایانی می‌کند. شما با خرید کارت گرافیک ام اس آی می‌توانید عملکرد لازم را برای تجربه بازی و ادیت فیلم کسب کرده و نیازی به گرافیک‌های تعبیه شده روی سیستم مادربرد خود هم نخواهید داشت.

 

خرید کارت گرافیک با بهترین قیمت از مقداد آی تی

کارت‌های گرافیک مدرن دستگاه‌های پیچیده‌ای هستند که از جهانی مانند رایانه‌های شخصی مستقل عمل می‌کنند. آن‌ها تعداد زیادی از محاسبات را انجام می‌دهند و معمولا به‌عنوان پیچیده‌ترین اجزای یک کامپیوتر نیز شناخته می‌شوند. کارت‌های گرافیک سطح بالا برای بازی و پردازش گرافیکی پیشرفته بهینه‌سازی شده‌اند و می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. با خرید کارت گرافیک با بهترین قیمت از مقداد آی تی، شما نیز این شانس را خواهید داشت که به‌روزترین بازی‌های صنعت گیم را تجربه کنید. اگر تولید کننده محتوا هستند و با فایل‌های چند رسانه‌ای کار می‌کنید، خرید کارت گرافیک ایسوس یا ام اس آی می‌تواند بهترین نتیجه را برای شما داشته باشد.

خرید کارت گرافیک با بهترین قیمت از مقداد آی تی

کارت گرافیک عضوی جدایی ناپذیر از رایانه ی شما

کارت گرافیک پیچیده‌ترین جز رایانه است و اهمیت بسیار بالایی دارد که گزینه مناسبی را انتخاب کرده و چندین سال از آن استفاده کنید. به‌همین دلیل با خرید کارت گرافیک با بهترین قیمت از مقداد آی تی همراه با گارانتی معتبر، حس اطمینان خاطر خواهید داشت که کارت گرافیک شما می‌تواند بهترین کارایی را حداقل تا ۵ سال آینده  برای‌تان داشته باشد. آن دسته از کاربرانی که مسئول ترسیم گرافیک‌های دو بعدی معمولی مانند ویندوز و فایل‌های اسنادی هستند، با کمک بهترین کارت‌های گرافیک بازار، می‌توانند گرافیک‌های سه بعدی واقعی را با وضوح بالا در زمان واقعی و بدون نیاز به پیش رندر کردن آن، تولید کنند.

از جمله کاربرد آن می‌توانیم به عکاسی، تولید فیلم و موارد مشابه دیگر اشاره کنیم. آن‌ها می‌توانند تعداد زیادی از پیکس‌ها را به‌صورت ریل تایم دستکاری کرده و مورد پردازش قرار دهند. همه این کارها با خرید کارت گرافیک ام اس آی و برندهای دیگری مانند ایسوس انجام می‌شود. امروزه، به دلیل توسعه صنعت ماینینگ، استفاده از کارت‌های گرافیک به‌طور فزاینده‌ای افزایش پیدا کرده و روی قیمت‌شان نیز تاثیر گذاشته است. همین روند سبب شده است که لزوم دقت و بررسی دقیق برای خرید کارت گرافیک با بهترین قیمت بیش از گذشته حس شود. مقداد آی تی با داشتن تنوعی عالی از محصولات، امکان بالا بردن قدرت انتخاب شما را فراهم کرده است.

کارت‌های گرافیک قادر به انجام تکنیکی به‌نام ردیابی پرتو هستند. Ray Tracing شکلی از گرافیک سه‌بعدی است که در آن، صحنه‌ها همراه با ردیابی مسیر، هر پرتو نور را در یک صحنه قرار داده و مدل‌سازی دقیق از تاثیر آن روی مواد و بافت‌های موجود در تصویر را ارائه می‌کنند. گرافیک‌های ردیابی پرتو به طرز باورنکردنی واقع گرایانه هستند و این‌ در حالی است که قبلا تنها کارت‌های گرافیک کمی می‌توانستند همراه با قدرت پردازشی بالا، چنین کاری را انجام دهند. از آن‌جایی که کارت‌های گرافیکی با قابلیت ردیابی پرتو، دچار کاهش قیمت شده‌اند، بازی‌های ویدیویی هم به‌طرز باورنکردنی از این قابلیت استفاده کرده و تصاویری با کیفیت سینمایی ارائه می‌دهند که به‌صورت کاملا ریل تایم ارائه می‌شود.

انواع کارت گرافیک ها را در مقداد آی تی بررسی کنید

برندهای محدودیتی در بازار وجود دارند که بهترین کارت‌های گرافیک بازار را تولید می‌کنند. شما می‌توانید برای خرید کارت گرافیک ایسوس به مقداد آی تی مراجعه کرده و بهترین مدل‌های آن را بسته به بودجه خودتان خریداری کنید. همین امر در مورد خرید کارت گرافیک ام اس آی نیز وجود دارد و هزینه‌های مناسب‌تری را با توجه به اهمیت کم برند آن نسبت به انویدیا و AMD در اختیار شما می‌گذارد. شما به راحتی می‌توانید کارت گرافیک مدنظر خود را برای اجرای بازی‌ها یا ادیت فیلم و تصاویر خود، خریداری کرده و از آ‌ن‌ها برای سال‌های بیشتری استفاده کنید. به عیارت دیگر، برندهایی مانند انویدیا، ایسوس، ام اس آی، AMD و حتی گیگابایت، عملکرد کم و بیش یکسانی در بازار داشته و محصولات عالی تولید کرده‌اند.

انواع کارت گرافیک ها را در مقداد آی تی بررسی کنید

خرید کارت گرافیک با بهترین قیمت این کمک را به شما خواهد کرد که هزینه‌های خود را مدیریت کرده و بخشی از هزینه‌های اضافی خود را برای سی پی یو، حافظه رم و دیگر قطعات مورد نیاز خود قرار دهید. مقداد آی تی چنین شرایطی را فراهم کرده است و قیمت‌هایی را ارائه می‌کند که مناسب بوده و ارزش آن‌ها را تا حد زیادی بالا برده است. ممکن است که با خرید یک کارت گرافیک ارزان‌تر، همان عملکرد مدنظر خود را دریافت کنید. بنابراین، با خرید کارت گرافیک ام اس آی می‌توانید همان کارکردی که برندهای معتبرتر ارائه می‌کنند را با هزینه بسیار پایین‌تر تهیه کرده و از آن راضی باشید

با خرید کارت گرافیک با بهترین قیمت از مقداد آی تی شرایط ایده‌آلی برای شما به‌عنوان یک گیمر یا کاربر عادی فراهم شده است. بسیاری از بازی‌های روز دنیا روی کارت‌های گرافیک پیشرفته و مدرن توان اجرا دارند و بدون آن‌ها، حس چندان خوبی نخواهید گرفت. بنابراین، این سرمایه گذاری کاملا ارزشش را دارد و می‌توانید با خرید کارت گرافیک ام اس آی یا برندهای دیگری مانند ایسوس و انویدیا، خیال خود را از بابت اجرای بدون مشکل بازی‌های خود مرتفع کنید. یک کامپیوتر مجهز و قدرتمند، علاوه بر بازی در بسیاری از زمینه‌های کاری و دانشگاهی هم به درد شما خواهد خورد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر