استار وارز و بررسی‌های ۱۴۰ کارکتری خوب‌ آن

در ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ , 22:30:20
Star Wars, شرکت والت دیزنی (Walt Disney)

بعد از سال‌ها انتظار سرانجام استار وارزی جدید از راه رسید تا دل میلیون‌ها طرفدار این سری قدیمی را شاد کند و بهانه‌ای دستشتان بدهد تا مدت‌ها با آن خوش باشند. هنوز چند روز دیگر تا پخش رسمی و همگانی شماره جدید استار وارز باقی مانده است و دیزنی به شدت مواظب است تا از گنجینه با ارزشش چیزی لو نرود اما فیلم به تازگی مراسم افتتاحیه خود را پشت سر گذاشت و بعد از آن تعدادی واکنش نسبت به فیلم منتشر شده است.

به گزارش LA Times مراسم افتتاحیه فیلم مملو از مردم و ستارگانی چون جوزف گوردن-لویت بوده است و در نهایت وقتی که مردم از سالن بیرون می‌آمده‌اند همگی لبخندی به لب داشته‌اند، آقای «گلن ویپ» (Glenn Whipp) [صاحب روزنامه LA Times] در توییتی نوشته: «این فیلم به سادگی استار وارزی است که شما به دنبالش می‌گشتید.»

واکنش‌های دیگر به فیلم نیز تقریبا مشابه بودند و همگان به تعریف از فیلم پرداخته‌اند، اتفای که برای سه‌گانه دوم هرگز اتفاق نیفتاد.

البته واکنش‌های اولیه مردم در توییتر را نمی‌توان زیاد جدی گرفت اما به نظر بعضی‌ها مانند آقای «پاتن آسوالت» (Patton Oswalt)، کمدین و هنرمندی که عاشق دنیای استار وارز است، باید توجه داشت که در توییترش نوشته «جی‌جی[کارگردان فیلم] موفق شد.» و به این ترتیب از کار آقای «جی‌. جی. آبرامز» (J. J. Abrams) تعرف کرده است؛ البته آقای آسوالت با بیان اینکه این شماره بهترین پایان را داشته کمی باعث تعجب شده است.

بررسی‌های رسمی «استار وارز ۷: بیدار شدن نیرو» (Star Wars 7: The Force Awakens) روز چهارشنبه منتشر خواهد شد و ما نیز شما را بلافاصله ار آن‌ها مطلع خواهیم کرد.


6 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
  1. حالا کی میتونه تا اومدن کیفیت خوبش صبر کنه! :'( :'(
    تا الان که ری اکشن ها همه مثبت بوده!خیلی امیدوار کنندست!

    ۰۰
    1. جی جی نوک زبونی.. تو نخبمونی.. :lol:
      _____________________________
      امیدوارم فیلم خوبی بشه. :13:
      با اینکه هرگز قسمتهای قبلیشو ندیدم. :۱۸:
      دوست دارم با این شروع کنم! :13:

      ۰۰
    2. پس به احتمال زیاد چیز زیادی از داستان این قسمت متوجه نمیشی!!
      نقدر ign رو برو بخون،گفته یکی از نقاط ضعف فیلم اینه که زیادی به پیش زمنیه داستانی قسمتای قبلی پایبنده و اگه خیلی چیزا رو ندونِی،بطور کامل متوجه روابط و داستان نمیشی.مخصوصا این که یکی از اهداف این قسمت و بخصوص سگانه جدید پیدا کردن طرفدارای تازه برای این سریه.که با وجود این موضوع،احتمالا به مقداری مشکل بر بخوره.
      یه سرچی هم تو ویکی سری میتونی بزنی و بطور خلاصه از داستان کلی این سری به همراه رمان ها و انیمیشناش سر در بیاری و خیال خودت رو از دیدن ۶ فیلم قبلی اسوده بکنی.

      ۰۰
    3. واقعا باسه من ترتیب جنگ ستارگان عجیبه ! قسمت های اخر اول ساخته شده ؟ تاریخ ساخت قسمت های اخری قدیمی تر و انگار داستان کاملا متفاوت هست (کمپلت گیج شدم)
      یک و دو و سه رو دیدم ، دوباره هم میبینم ولی میخوام بدونم ترتیب داستانیش چطوری میشه .
      ـــــ
      دوست عزیز بشین یک رو تا اخر ببین بعد دو رو ببینی بعد که قسمت سه رو اولش رو ببینی تا اخرش قفل میزنی رو مجموعه تا اخرش قفلی میبینی . اتفاقات خیلی جالبی در داستان میوفته که گفتنش مساوی با از بین بردن کل لذت داستانیشه !

      ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر