تماشا کنید: تمام تریلرهای منتشر شده در کامیک‌کان سن دیگو

در ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ , 17:00:25
Comic Con, DC Comics, Doctor Strange, Fantastic Beasts and Where to Find Them, Game of Thrones, Harry Potter, Justice League, Suicide Squad, Wonder Woman, شرکت مارول (Marvel Entertainment)

چند روزی است که نمایشگاه کامیک‌کان سن دیگو در حال برگزاری است تا ما خبرهایی جدید از فیلم‌ها و سریال‌های محبوب‌مان به‌دست آوریم، در این بین تریلرهای زیادی پخش شد که ما بعضی از آن‌ها را برای‌تان قرار دادیم و بعضی‌های‌شان را نه؛ در ادامه با دنیای بازی همراه باشید تا تمامی تریلرهای پخش شده در این نمایشگاه را با هم مرور کنیم.

تریلر فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them:

جدیدترین نوشته‌ی خانم «جی.کی. رولینگ» تبدیل به یک فیلم سینمایی شده است تا طرفداران بی‌شمار «هری پاتر» بتوانند دوباره به دنیای پر از رمز و راز جادو باز گردند؛ تریلر جذاب و پر از هیولای این فیلم را در ادامه تماشا کنید:

[aparat]https://www.aparat.com/video/video/embed/videohash/Kz29L/vt/frame[/aparat]

تریلر فیلم Doctor Strange:

«مارول» با قدرت به ساختن فیلم‌های عظیم و زیبای‌اش ادامه می‌دهد تا دل طرفداران کامیک‌ها را به‌دست آورد؛ این بار آن‌ها به سراغ Doctor Strange رفته‌اند و تلاش می‌کنند تا دنیای عجیب او را به پرده‌ی سینماها بیاورند. با توجه به چیزی‌که در تریلرها می‌بینیم با یک عنوان فوق‌العاده طرف هستیم؛ البته باید ببینیم مارول می‌تواند موفق شود یا نه. تریلر فیلم را از دست ندهید:

[aparat]https://www.aparat.com/video/video/embed/videohash/sqfWc/vt/frame[/aparat]

تریلر فیلم Suicide Squad:

درحالی‌که ابرقهرمانان خوب‌مان به جان یکدیگر می‌افتند چرا ضد قهرمانان کامیک‌ها با هم متحد نشوند تا خودی نشان دهند؟ DC Comics بعد از تجربه‌ی ناموفق در مقابل هم قرار دادن دو ابرقهرمان محبوب‌اش، این بار به سراغ آدم بدها رفته تا ببیند آیا آن‌ها می‌توانند کاری برای‌اش بکنند. راست‌اش را بخواهید ما که تریلر نشان داده شده از این فیلم را خیلی پسندیده‌ایم؛ شما هم آن را تماشا کنید:

تریلر فیلم Lego Batman:

هر سن و سالی که دارید باید عاشق دنیای لگوها باشید؛ هرطور فکر می‌کنیم دلیلی نمی‌یابیم تا این آدمک‌های کوچک و بامزه را دوست نداشته باشیم! این بار قرار است لگو و بتمن به یکدیگر برسند تا یک ترکیب جذاب و عالی را درست کنند. تریلر خنده‌دار این فیلم را از دست ندهید:

[aparat]https://www.aparat.com/video/video/embed/videohash/slILD/vt/frame[/aparat]

تریلر فیلم Wonder Woman:

«زن شگفت‌انگیز» کامیک‌ها در فیلم «بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت» هنرنمایی نصف و نیمه‌ای داشت ولی حالا می‌تواند در فیلم متخص به خودش به‌خوبی ظاهر شود تا طرفدارانی دست‌وپا کند؛ تریلر بانوی کامیک‌ها را در ادامه مشاهده کنید تا ببینید DC Comics چه خوابی برای‌تان دیده است:

تریلر فیلم Justice League:

DC Comics در کامیک‌کان امسال به‌شدت فعال بود و چندین نمایش از پروژه‌هایی که در حال کار بر روی آن‌ها است منتشر کرد؛ یکی از این نمایش‌ها مربوط به فیلم «لیگ عدالت» است. فیلمی که قرار است رقیب «انتقام‌جویان» مارول باشد و قهرمانان معروف DC را در برابر دشمنان قرار دهد؛ پلی که قرار بود ما را به این فیلم برساند -بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت- چیز دندان‌گیری نبود، حال باید صبر کرد و دید که فیلم اصلی چگونه خواهد بود.

[aparat]https://www.aparat.com/video/video/embed/videohash/YdI61/vt/frame[/aparat]

تریلر فصل هفتم سریال Game of Thrones:

نمایشگاهی مربوط به فیلم و سریال باشد و محبوب‌ترین سریال حال حاضر، یعنی «بازی تاج و تخت» در آن خودی نشان ندهد؟ در کامیک‌کان سن دیگو عوامل سریال بازی تاج و تخت نمایشی از فصل بعدی آن پخش کردند که چیز زیادی در آن نمی‌توان یافت، اما باز هم هرچه باشد شنیدن «تیریون» برای طرفداران سریال کافی است تا به رویابافی‌های خود بپردازند.

[aparat]https://www.aparat.com/video/video/embed/videohash/RMPtp/vt/frame[/aparat]

تریلر فصل دوم سریال Fear the Walking Dead:

مدتی تا آغاز پخش نیم فصل دوم سریال Fear the Walking Dead فاصله نداریم و به همین دلیل سازندگان آن تصمیم گرفتند که نمایشی از آن پخش نمایند تا کسانی‌که این سریال را دنیال می‌کنند را کمی هیجان‌زده کنند. این تریلر خونی را تماشا کنید و نظرتان در مورد کامیک کان امسال و نمایش‌هایی که در آن پخش شد را با ما در میان بگذراید:

[aparat]https://www.aparat.com/video/video/embed/videohash/EBIn7/vt/frame[/aparat]

[این پست به‌مرور کامل‌تر می‌شود.]


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر