تهیه‌کننده‌ی جنگ ستارگان تایید کرد؛ Rogue One نسخه‌ی بعدی نخواهد داشت

در ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ , 22:00:24
Rogue One نسخه‌ی بعدی

با وجود اینکه مطمئنا Star Wars: Rogue One یکی از پرفروش‌ترین‌های باکس آفیس خواهد بود، اما این فیلم دنباله‌ای نخواهد داشت. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

«کتلین کندی» (Kathleen Kennedy)، رئیس استودیوی «لوکاس فیلم» (Lucasfilm)، تایید کرده است که خبری از نسخه‌ی بعدی Rogue One نخواهد بود.

در مصاحبه‌ای با مجله‌ی Empire، کندی گفت فیلمی به نام Star Wars: Rogue two در کار نخوهد بود. این مجله از قول «گرت ادواردز» (Gareth Edwards)، کارگردان Rogue One نوشته است که اگر این فیلم تبدیل به دنباله شود، کارگردان آن «جرج لوکاس» (George Lucas) خواهد بود.

کندی همانطور که قبلا اعلام کرده بود، می‌گوید:

قرار نیست نسخه‌های جانبی (spinoffs) حتما فرانچایز‌های جدیدی بسازند. این‌ها مطمئنا نقطه‌ی شروع، وسط و پایانی خواهند داشت.

دومین نسخه‌ی جانبی جنگ ستارگان، فیلمی راجع به «هان سولو» (Han Solo) خواهد بود. این فیلم سال ۲۰۱۸ روی پرده خواهد رفت. کندی می‌گوید که فیلم شکلی «تعقیب و گریزی» یا «وسترن» خواهد داشت. او اضافه کرد که در این فیلم از نقاشی‌های «فدریک رمینگتون» (Frederic Remington)، نقاش قدیمی غرب، استفاده می‌شود؛ به طور مشخص از شیوه‌ی رنگ‌امیزی او برای جلوه‌های فیلم استفاده خواهد شد.

از دوشنبه بلیط‌های Rogue One پیش فروش شده‌اند. به گفته‌ی وبسایت Variety این فیلم به دومین فیلم تاریخ آمریکا از نظر تعداد بلیط‌های پیش فروش شده در روز اول، تبدیل شده است. پیش‌بینی می‌شود این فیلم در ۳ روز اول اکران ۱۳۰ میلیون دلار فروش داشته باشد. اگر این اتفاق بیفتد، این فیلم بعد از Star Wars: The Force Awakens تبدیل به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ آمریکا در ماه دسامبر خواهد شد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر