خط داستانی «سیاره هالک» در سومین قسمت سینمایی «ثور» استفاده شده است

در ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ , 18:54:26
Hulk, Thor, Thor ragnarok, اونجرز, شرکت مارول (Marvel Entertainment)

بالاخره تایید شد که در فیلم Thor: Ragnarok از خط داستانی سیاره هالک استفاده می‌شود که در آن هالک یا «بروس بنر» به سیاره‌ای ناشناخته با نام Sakaar رفته است؛ در ادامه همراه دنیای بازی باشید.

کارگردان فیلم Taiki Waititi تایید کرد که از این خط داستانی استفاده می‌کند. براساس گزارش جدیدی از Total Film کارگردان فیلم از سیاره Sakaar به عنوان یکی از مکان‌های اصلی فیلم نام برده و گفته که Sakaar یک مکان دیوا‌نه‌کننده و بسیار پیشرفته است که توانست تغییر و تحول مثبتی برای فیلم و شخصیت‌هایش به وجود آورد. در این فیلم هالک به‌عنوان یک گلادیاتور معروف شناخته شده و مخاطب‌ها اتحاد دوباره‌ی هالک و ثور را خواهند دید.

Thor: Ragnarok بازیگران و ستاره‌های پیشین خود را دوباره روی صحنه آورده است: Chris Hemsworth در نقش ثور و Mark Ruffalo در نقش هالک و بروس بنر. ستاره‌های بازی به ثور و هالک محدود نمی‌شوند و بازیگرانی چون Cate Blanchett، Karl Urban، و Jeff Goldblum نیز در فیلم هنرنمایی می‌کنند که شایعه شده Cate Blanchett در نقش منفی Hela بازی می‌کند، و Golblum نیز در نقش Grandmaster هنرنمایی می‌کند.

بازیگر نقش «لوکی» Tom Hiddletson نیز در این فیلم دوباره به دنیای فیلم‌های مارول بازمی‌گردد. Tom Hiddletson بعد از «ثور: دنیای تاریک» در فیلم دیگری از دنیای سینمایی مارول ظاهر نشد؛ البته هنرنمایی کوتاهی در دومین «اونجرز» داشت که از فیلم نهایی حذف شد.

Thor: Ragnarok دوازدهم آبان سال ۱۳۹۶ اکران خواهد شد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر