احتمال انتخاب «مل گیبسون» به عنوان کارگردان «جوخه‌ی انتحار ۲» وجود دارد

در ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ , 14:00:19
Batman v Superman, Suicide Squad, Suicide Squad 2, شرکت برادران وارنر (Warner Bros)

شرکت «برادران وارنر»‌ به دنبال انتخاب یک کارگردان برای سری دوم از دنباله‌ی «جوخه‌ی انتحار» است و شایعات حاکی از این هستند که احتمالا «مل گیبسون» (Mel Gibson)، منتقد بزرگ فیلم «بتمن در مقابل سوپرمن»، گزینه‌ی اصلی برای کارگردانی این فیلم است. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

گزارشات وبسایت The Hollywood Reporter می‌گویند هنوز پیشنهادی به طور رسمی به مل گیبسون داده نشده است. برادران وارنر کارگردان‌های دیگری مثل «دنیل اسپینوزا» (Daniel Espinosa) که اخیرا فیلم‌هایی مثل «خانه‌ی امن» (Safe House) و «کودک ۴۴» (Child 44) را کارگردانی کرده است را هم در نظر دارند.

مل گیبسون به دلیل کارگردانی فیلم‌های اکشنی مثل «شجاع دل» (Braveheart) و «نشانه‌ها» (Signs) مشهور شده است. او فیلم‌های دیگری مثل «مصائب مسیح» و Hacksaw Ridge را هم کارگردانی کرده است که مورد استقبال منتقدین و مردم قرار گرفته‌اند.

انتخاب گیبسون به عنوان کارگردان یک فیلم سینمایی از DC عجیب به نظر می‌رسد؛ هر چند «دیوید آیر» (David Ayer) که کارگردان سری اول فیلم بود هم انتخاب دور از ذهنی به شمار می‌رفت. جوخه‌ی انتهار به شدت مورد انتقاد قرار گرفت اما با این وجود توانست به فروش ۷۴۵ میلیون دلاری در سراسر جهان دست یابد.

گیبسون اخیرا یکی از فیلم‌های DC، یعنی بتمن در برابر سوپرمن را به باد انتقاد انتقاد گرفته بود و عنوان کرده بود که «این فیلم مفت نمی‌ارزد». او همچنین از خشونت موجود در فیم‌های «مارول» انتقاد کرده بود.

 


2 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
  1. اگه واقعی باشه میشه انتظار یک فیلم قهرمانی خوب رو بعد از مدت ها داشت ( احتمالا ) . البته شخصا فکر میکنم هرگز قبول نمی کنه.
    راستی . گیبسون از خشونت انتقاد کرد :۲۱: ؟؟ ایشون خودش معروفه به استاد کارگردانی صحنه های خشن و کشتار که تو فیلم هاشم واضحه. عجیبه.

    ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر