گزارش: ریبوت فیلم «ماتریکس» ساخته خواهد شد

در ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ , 20:00:35
Fantastic Four, Keanu Reeves, Michael B. Jordan, شرکت برادران وارنر (Warner Bros)

با توجه به جدیدترین گزارشی که توسط وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر شده، شرکت برادران وارنر به‌دنبال ریبوت فیلم موفق «ماتریکس» (The Matrix) است. در ادامه همراه دنیای بازی باشید.

منابع وب‌سایت هالیوود ریپورتر اعلام کردند که شرکت برادران وارنر در مراحل اولیه‌ی ساخت ریبوت «ماتریکس» قرار دارد. همچنین هالیوود ریپورتر در ادامه‌ی گزارش خود اعلام کرد که «زاک پن» (Zak Penn) که سابقه‌ی کار بر روی عناوینی همچون «گردآوری انتقامجویان» (Avengers Assemble) و «مردان ایکس: آخرین ایستادگی» (X-Men: The Last Stand) را در پرونده‌ی خود دارد، نسخه‌ی اولیه‌ی فیلمنامه را خواهد نوشت.

علاوه بر این، به‌نظر می‌رسد «مایکل بی جردن» (Michael B. Jordan)، ستاره‌ی فیلم‌های «کرید» (Creed) و «چهار شگفت‌انگیز» (Fantastic Four)، نقش اصلی فیلم خواهد بود که این مسئله هنوز نهایی و تایید نشده است. همچنین واچوفسکی‌ها که سه‌گانه‌ی «ماتریکس» را نویسند‌گی و کارگردانی کرده بودند، در حال حاضر نقشی در پروژه ندارند اما با توجه به گزارش‌ها، شرکت برادران وارنر به‌دنبال استفاده از پیشنهادهای آن‌ها برای پیشبرد پروژه است.

تهیه‌ی کننده‌ سه‌گانه‌ی اصلی، «جوئل سیلور» (Joel Silver)، نیز علارغم علاقه‌ی قلبی‌اش برای حضور در این پروژه، در حال حاضر نقشی در آن ندارد. این‌طور که به‌نظر می‌رسد به‌دلیل مشکلاتی که او با واچوفسکی‌ها دارد، شرکت برادران وارنر در اضافه کردن او به پروژه محتاطانه عمل می‌کند.

«کیانو ریوز» (Keanu Reeves)، ستاره‌ی سه‌گانه‌ی اصلی «ماتریکس»، در صحبت‌هایش به یاهو موویز اعلام کرد در صورتی به قسمت جدید «ماتریکس» اضافه خواهد شد که واچوفسکی‌ها در ساخت آن دخیل باشند.


11 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
  1. در بهترین حالت اگه تنها قرار ب دوشیدن از سری هم باشه فقط ادامه (sequel) ممکنه ایده خوبی در بیاد :/

    ۰۰
  2. خب بعد از fantastic four حالا نوبت اینه که نابودش کنن :| لابد ترینیتی رو میدن به اوکتاویا اسپنسر مورفیوس هم بروس ویلیس بازی میکنه مامور اسمیت هم یا دنزل واشنگتون یا ادریس البا
    ——————-
    fu*k political correctness

    ۰۰
    1. چهار شگفت‌انگیز دو قسمت قبل از ریبوتش هم خیلی مالی نبودن. ولی بازم فرسنگ‌ها از اون فاجعه بهترن.
      بزرگترین مشکل این دست ریبوت‌ها اینه که هیچ نیازی بهش ندارن. مثل سری بیگانه که ریبوت نشد، ولی بعد از دو قسمت قدرتمند اولی، تا پرامدعوس صرفا تکرار یک‌سری فرمول جواب پس داده بود و خالی کردن جیب ملت. با سری نابودگر. این ریبوتا هم هیچ فرقی با دنباله‌های تبدیل‌شونده‌ای نداره، ولی اثری، دنباله یا بازسازی، چیز جدیدی رو به کلیت کار اضافه نکنه یا قبل‌تر از اون، اثر هیچ نیازی به این ادامه یا بازسازی نداشته باشه، کیفیت نهاییش هم مشخصه دیگه. این ریبوت ماتریکس شاهکار هم بشه میره بغل دست قسمت اول، که بازم معنی‌دار نیست. فقط زمانی باید این سری ها رو ادامه داد یا بازسازیشون کرد که قرار باشه حرفی جدید درشون گفته بشه.

      ۰۰
    2. خوب یا بد بودن اصل اثر به کنار ولی ریبوت یا ریمیک معمولا موقعی انجام میشه که سری فعلی دیگه گندش در اومده باشه و ضعیف شده باشه یا حالا خیلی از اثر اصلی گذشته و بخوان به خیال خودشون در سری جدید بترکونن و همه چیو بهتر کنن. البته من ک هیچ ریبوتی رو یادم نمیاد که از اصلش بهتر بوده باشه
      مرد عنکبوتی
      گودزیلا
      پلیس آهنی
      حلقه
      چهارشگفت انگیز
      تبدیل شوندگان
      transporter
      the thing
      total recall
      به زودی هم جومانجی
      فیلماییه که من دیدم چ گندی زدن :11:

      ۰۰
    3. اصل گودزیلا رو شما دیدید؟ اگه منظور نسخه ۱۹۹۸ که اون افتضاحه محضه اصا قابل مقایسه با نسخه ۲۰۱۴ نیست. والا گودزیلا یکی بهترین بلاگ باسترای چن سال بوده.

      ۰۰
  3. کاملا موافقم.
    چند وقته تو سینمای امریکا خلاقیت و داستان جدید خیلی کم شده و تا دلت بخواد پر شده از ریبوت یا دنباله فیلم ها .دلیلشم اینه که کمپانی های بزرگی مثل وارنر فقط دنبال پول تضمین شده هستند و برای اثار جدید ریسک نمیکنن .
    واقعا ماتریکس چه نیازی به ریبوت داره ؟؟؟ به احتمال زیاد هم فیلم خوبی نمیشه . :۲۳:

    ۰۰
  4. چرا اخه؟ این سری چه نیازی به ریبوت داره به غیر از اینکه سران وارنر حوس پول بیشتر کردن… :11:
    این ریبوتای این شکلی فقط کلی وقت و هزینه رو برای ساختشون هدر میدن و در نهایت نه تنها کمترین ویژگی به اثر اصلی اضافه نمیکنن، بلکه در کپی کردن و پیست همون اجزای اثار اصلی هم ناموفق و خام باقی میمونن و یه لکه ننگی میشن در نام سری :11:
    موضوع دیگه اینه‌ که سگانه ماتریکس هنوز هم تازه‌است… هنوز هم میشه دیدش و لذت برد.
    بلاک باسترای قهرمانی حسابی به دهن وارنریا مزه کرده :11:

    ۲۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر