«ددپول ۳» و «اکس فورس» دو فیلم مجزا هستند

در ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ , 22:00:53
Deadpool, Deadpool 2, Ryan Reynolds

ساخت فیلم «ددپول ۲» (Deadpool 2) به‌پایان خود نزدیک شده است و سازندگان این عنوان در حال گفت‌وگو برای ساخت فیلمی به اسم «اکس فورس» (X-Force) می‌باشند که شخصیت ددپول نیز در این فیلم هنرنمایی می‌کند. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

نویسنده فیلم «ددپول»، آقای «رت ریز» (Rhett Reese)، تأیید کرده است که طرفداران این سری می‌توانند انتظار «ددپول ۳» را هم داشته باشند. آقای ریز گفته است که فیلم دوم «ددپول» زمینه را برای ساخت فیلم‌های «ددپول ۳» و «اکس فورس» را فراهم می‌کند. وی در این باره گفت:

فکر می‌کنم این فیلم بیشتر به توسعه «اکس فورس» کمک می‌کند، این سری واقعاً بیشتر از یک مجموعه کلی است. این فیلم به ما کمک می‌کند که به فیلم دیگر از «ددپول» و همچنین یک فیلم از «اکس فورس» بسازیم که درواقع متضاد یک دیگر می‌باشند.

درحالی‌که عنوانی از «اکس فورس» مدتی است که در دست‌ ساخت است تاکنون مشخص نبود که آیا این عنوان ددپول سه است یا از آن جدا خواهد بود.

انتظار می‌رود که «ددپول ۲» شامل شخصیت «کابل» (Cable) بشود. یک ماه پیش تهیه‌کننده این سری، آقای «سیمون کینگبرگ» (Simon Kingberg)، تأیید کرد که هم کابل و ددپول در سری «اکس فورس» حضور خواهند داشت.

با حرف‌های عجیبی که آقای «دیوید هاربور» (David Harbour) اخیراً زده‌اند شایعات متعددی پیرامون بازیگر شخصیت کابل وجود دارد.

علاوه بر کابل در «ددپول ۲» شخصیت «دومینو» (Domino) نیز در این فیلم بازی خواهد کرد که خانم «ززی بیتز» (Zazie Beetz) نقش وی را بازی خواهد کرد. علاوه بر این شخصیت‌ها، شخصیت «کلاسس» (Colossus) و «نگاسونیک» (Negasonic) که در ددپول ۱» حضور داشتند نیز در این فیلم بازی می‌کنند.

یکی از نویسندگان این فیلم، آقای «پائول ورنیک» (Paul Wernick)، تأیید کرده است که این عنوان همچنان بر خود ددپول تمرکز می‌کند که آقای «رایان رینولدز» (Ryan Reynolds) نقش آن را بازی می‌کند. وی در این باره گفت:

اول از همه و مهم‌تر از همه این عنوان برای ددپول ساخته می‌شود. شخصیت‌های مکمل و دوست‌داشتنی او که از اول حضور داشتند و شخصیت‌های جدیدی که وارد این دنیا می‌شوند در درجه دوم قرار خواهند گرفت.

ددپول یک شخصیت است، یک رهبر برای خانواده‌ای که نمی‌توانند درست رفتار کنند. افراد جدیدی به این خانواده اضافه خواهند شد و افراد قدیمی این خانواده نیز حضور خواهند داشت. پس بله، این فیلم در عین تعادل داشتن، بیشتر بر شخصیت ددپول تمرکز خواهد کرد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر