«دنیل کریگ» در ۰۰۷ بعدی هم حضور خواهد داشت

در ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ , 19:21:45
007, James Bond

صحبت‌ها و شایعات زیادی درباره‌ی فیلم بعدی «جیمز باند» وجود دارد. بحث‌های زیادی پیرامون بازیگر نقش باند هست. حالا به نظر می‌رسد «دنیل کریگ» برای پنجمین بار ایفای این نقش را برعهده خواهد داشت و «ادل»٬ خواننده‌ی مطرح انگلیسی، ممکن است آهنگ این فیلم را بخواند. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

به گفته‌ی سایت Mirror انگلستان، احتمالا دنیل کریگ برای ایفای نقش بیست و پنجمین فیلم جیمز باند به این مجموعه برخواهد گشت. این سایت همچنین نام چند بازیگر که ممکن است برای این نقش انتخاب شوند، از جمله «ادریس البا» (Idris Elba)، «تام هاردی» (Tom Hardy)، «جیمز نورتون» (James Norton) و «آدرین ترنر» (Aidan Turner) را عنوان کرده است.

طبق گزارشات «باربارا بروکلی» (Barbara Broccoli)، تهیه‌کننده‌ی فیلم اعلام کرده که می‌خواهد ادل را برای خواندن ترانه‌ی نسخه‌ی بعدی فیلم برگرداند. ادل با خواندن ترانه‌ی «سقوط آسمان» (Skyfall) در سری‌های قبلی ۰۰۷ موفق شده بود جایزه‌ی گرمی (Grammy) را از آن خود کند.

فیلم Skyfall با فروش بیش از ۱/۱ میلیارد دلار، پرفروش‌ترین فیلم تاریخ جیمز باند است. یک منبع به Mirror اعلام کرده است که کریگ و ادل به همراه هم «یک تیم برنده، انتخاب قاطعانه و باعث جذب درآمد» هستند. این منبع همچنین اعلام کرده است که احتمال بازگشت کریگ به فیلم زیاد است اما در مورد ادل هنوز تردیدهایی وجود دارد.

ادل اخیرا دو ایستگاه آخر از تور بین‌المللی خود را به دلیل آسیب رسیدن به تارهای صوتی‌اش لغو کرده است و بنابر گزارشات او دیگر هرگز تور خوانندگی برگزار نخواهد کرد.

کریگ در اکتبر ۲۰۱۵ اعلام کرد که اگر دوباره نقش باند را باز کند، تنها به‌خاطر پول خواهد بود. یک سال بعد، یک گزارش ادعا می‌کرد که کریگ برای بازی دو فیلم آینده‌ی جیمز باند، یعنی باند ۲۵ و ۲۶، پیشنهاد ۱۵۰ میلیون دلاری دریافت کرده است.

«سم مندز» (Sam Mendes)، کارگردان فیلم‌های Skyfall و Spectre اعلام کرده است که سری بعدی جیمز باند را کارگردانی نخواهد کرد. اخیرا تام هاردی درباره‌ی این فیلم اظهار نظر کرده بود و گفت بود دوست دارد «کریستوفر نولان» (Christopher Nolan) کارگردان ۰۰۷ شود. گزارشات همچنین حاکی از این هستند که «رابرت وید» (Robert Wade) و «نیل پرویس» (Neil Purvis) برای نویسندگی باند ۲۵ استخدام شده‌اند.

سونی هنوز رسماً هیچ حرفی درباره‌ی سری بعدی ۰۰۷ نزده است.


6 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
  1. مرتیکه ولنکه باز ! اصلا خوشم نمیاد ازش.موندم جطور میشه یه ادم دائم خمر که همش دنبال عیش و نوشه اینطور از بس همه جیزو همه کس بر بیاد؟!واقعا مسخرست :۱۲:

    ۰۰
  2. الان دو سه باره بعد هر فیلم ناز میکنه میگه من دیگه بازی نمیکنم باز نظرش عوض میشه . یادمه بعد spectre گفت ترجیح میدم رگم رو بزنم تا یه بار دیگه این نقش رو بازی کنم :20: .
    هر چند جیمز باند خوبیه ( از پیرس برازنان خیلی بهتره ) و از بعضی گزینه هایی که هر چند وقت خبرش میاد خیلی بهتره . به نظر من بهترین گزینه بعد کریگ که یه مدت هم میگفتن ممکنه باند بعدی باشه تام هیدلستونه . تام هاردی …. فکر نکنم انتخاب خوبی برای این نقش باشه .

    ۱۰
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر