احتمال ساخت قسمت‌های جدید The Hunger Games و Twilight وجود دارد

در ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ , 21:00:19
Fantastic Beasts and Where to Find Them, Lionsgate

اکران فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them در سال گذشته‌ی میلادی نشان داد که ساخت قسمت‌های جدید از یک فرانچایز حتی پس از اتمام خط اصلی داستانی می‌تواند برای سازندگان آن موفقیت آمیز باشد. فرانچایزهای The Hunger Games و Twilight از لحاظ مالی برای استودیو «لاینزگیت» (Lionsgate) بسیار موفق بوده‌اند و اکنون گزارش شده است که احتمال ساخت قسمت‌های جدید از این دو فرانچایز وجود دارد. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

با توجه به گزارشی که وبسایت ورایتی به‌تازگی منتشر کرده است، آقای «جان فلتایمر» (Jon Feltheimer)، مدیر شرکت لاینزگیت، اخیراً درباره‌ی برنامه‌های این استودیو برای ادامه‌ی دو فرانچایز The Hunger Games و Twilight صحبت کرده است. البته او شرط ساخت قسمت‌های جدید را بازگشت نویسنده‌ی Twilight، «استفانی مایر» (Stephenie Meyer) و خالق The Hunger Games، «سوزا کالینز» (Suzanne Collins) اعلام کرده است:

داستان‌های بیشتری برای روایت وجود دارد. زمانی که سازندگان ما آماده‌ی روایت داستان‌ها باشند، ما نیز آماده‌ایم.

نخستین بار نیست که مسئولان استودیو لاینزگیت درباره‌ی ساخت قسمت‌های جدید از فرانچایز The Hunger Games صحبت می‌کنند. در سال ۲۰۱۵، آقای فلتایمر گفته بود که استودیو آن‌ها به‌طور جدی مشغول بررسی ساخت پیش در آمد و دنباله‌ی این سری است. مدتی پس از انتشار این صحبت‌ها در فضای مجازی، نایب رئیس این استودیو، آقای «مایکل برنز» (Michael Burns)، ضمن تایید این صحبت‌ها اعلام کرد که فرانچایز نامبرده به احتمال بسیار با ساخت پیش در آمد‌هایی ادامه خواهد داشت.

در پایان لازم به ذکر است که فرانچایز The Hunger Games در مجموع بیش از ۲.۹ میلیار دلار فروش در سراسر جهان فروش داشته است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر