بازگشت چهره آشنای سریال Daredevil در فصل سوم

در ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ , 21:00:38
Daredevil

بازی «وینسنت د نوفریو» در نقش «ویلسون فیسک» سردسته جنایتکاران در فصل اول سریال Daredevil یکی از بهترین اتفاقات این سریال بود. اینک خبر می‌رسد که وی برای ایفای مجدد آن نقش در فصل سوم بازخواهد گشت؛ در ادامه همراه دنیای بازی باشید.

«د نوفریو» در فصل آتی سریال که انتظار می‌رود فیلم‌برداری آن در سال ۲۰۱۸ کلید بخورد، مجدداً در نقش فیسک یا «کینگ‌پین» ظاهر می‌شود. علاوه بر این، سریال «بی‌باک» (Daredevil) یک «شورانر» جدید به نام «اریک اولسن» را در کنار خود خواهد داشت، فردی که سریال‌های «پیکان» (Arrow) و The Man in the High Castle را در کارنامه دارد.

«د نوفریو»، بازیگر سابق سریال «نظم و قانون» این خبر را ضمن درج تصویر خود در نقش فیسک در صفحه توئیترش اعلام کرده است. «جوزف لوب» مدیر بخش تلویزیونی مارول در مصاحبه‌ای در این‌باره می‌گوید:

وینسنت یک بازیگر استثنایی است که جدیت خاصی به شخصیت فیسک بخشیده و ما بسیار هیجان‌زده‌ایم تا ببینیم سریال دردویل با خلاقیت شورانر تازه خود چگونه مسیر خود را طی می‌کند.

فصل سوم سریال Daredevil تنها سریال در حال تولید مارول نیست. فصل دوم دو سریال «لوک کیج» (Luke Cage) و «جسیکا جونز» (Jessica Jones) از دیگر پروژه‌های بخش تلویزیونی مارول هستند. فصل جدید «مشت آهنین» (Iron Fist) نیز علی‌رغم نقدهای منفی بی‌شمار به‌زودی آماده نمایش خواهد بود.

اگرچه هنوز تاریخ رسمی انتشار این سریال‌ها اعلام نشده، اما پیش‌بینی می‌شود که دست کم یکی از این آثار تلویزیونی در سال ۲۰۱۸ عرضه شود. سریال «مجازات‌گر» (The Punisher) با بازی «جان برنتال» و «دبورا آن ول» تازه‌ترین محصول مارول هم ماه آینده از طریق «نتفلیکس» منتشر می‌شود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر