کارگردان فیلم The Raid فیلم سینمایی Deathstroke را کارگردانی می‌کند

در ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ , 20:00:35
dc, بتمن (Batman)

پیش از آن‌که «بن افلک» از نویسندگی و کارگردانی فیلم مستقل «بتمن» کناره‌گیری کند، قرار بود شاهد حضور شخصیت «دث‌استروک» (Deathstroke) در آن فیلم باشیم، اما به نظر می‌رسد که باز هم باید منتظر تغییرات دیگری در این پروژه‌ها بود؛ در ادامه همراه دنیای بازی باشید.

«دی سی اینترتینمنت» هفته گذشته اعلام کرد که قصد تولید فیلم سینمایی Deathstroke را دارد، فیلمی که پس از «جوخه انتحار» (Suicide Squad) و «بلک آدام» (Black Adam) سومین فیلم شرکت دی‌سی با محوریت شخصیت‌های شرور است.

طبق آخرین گزارشات، «گرت اونز» کارگردان فیلم «یورش» (The Raid) برای نگارش فیلم‌نامه و همچنین تکیه بر صندلی کارگردانی با دی‌سی درحال مذاکره است. سپتامبر سال ۲۰۱۶ اعلام شده بود که نقش شخصیت اصلی فیلم را «جو مانگانیه‌لو» ایفا خواهد کرد.

کیفیت تأثیر این پروژه بر داستان فیلم بتمن نامعلوم است. تا پیش از  انتخاب «مت ریوز» برای کارگردانی فیلم تازه بتمن، مانگانیه‌لو خود را برای ایفای همین نقش آماده می‌کرد، اما هنگامی که ریوز برای کارگردانی اثر برگزیده شد اعلام کرد که از فیلم‌نامه قبلی استفاده نخواهد کرد.

شخصیت دث‌استروک که با نام «دث استروک نابودگر» نیز شناخته می‌شود، اولین بار در سال ۱۹۸۰ در کتاب‌های کامیک دیده شد. این شخصیت آدم‌کش بعد از آن در چندین جلد از کتاب‌های مصور و همچنین سریال‌های انیمیشن به تصویر کشیده شد. با این حال، این اولین بار نیست که این شخصیت در یک لایو-اکشن ظاهر می‌شود. «منو بنت» در فصل اول سریال «پیکان» (Arrow) یک‌بار این نقش را برعهده گرفته بود.

تاریخ اکران فیلم جدید بتمن و فیلم سینمایی Deathstroke هنوز به صورت رسمی تعیین نشده، اما می‌دانید فیلم «لیگ عدالت» (Justice League) با حضور بتمن، سوپرمن، آکوامن، فلش، واندروومن در تاریخ ۲۶ آبان ماه (۷ ماه نوامبر) روی پرده می‌رود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر