AMC می‌خواهد «مردگان متحرک» را تا ۳۰، ۴۰ یا ۵۰ سال ادامه دهد

در ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ , 21:23:35
AMC, The Walking Dead

«واکینگ دد» هیچ‌گاه تمام نخواهد شد. مانند زامبی‌هایش که بدون هدف در محیط راه می‌روند، AMC هم می‌خواهد سریال را تا مدت زمان بسیار زیادی ادامه دهد. منظور از این حرف سال‌ها نیست، منظور دهه‌هاست. شاید بتوانیم «ریک» را وقتی که به معنای واقعی کلمه پیر شده و در فصل ۴۶ سریال ببینیم. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

به گزارش وبسیات Deadline، «جاش ساپان» (Josh Sapan)، مدیرعامل AMC، وقتی می‌خواهد از آینده‌ی مردگان متحرک صحبت کند عمداً کلمه‌ی فرنچایز را به کار می‌برد. ساپان در این باره گفت:

به سادگی از کلمه‌ی فرنچایز نمی‌گذریم. این یک کلمه‌ی معمولی نیست. ما کاملاً روی آن تحقیق کرده‌ایم. برخی از فرنچایز‌ها دور و بر ۳۰، ۴۰ یا ۵۰ سال عمر دارند. ما این شانس را داریم تا عمر زیادی را در این فرنچایز ببینیم.

البته بعید است که فصل‌های خیلی بیش‌تری را از سریال اصلی (که اکنون در فصل هشتم خود است) ببینیم اما شاهد اسپیناف‌ها و چیزهای دیگری خواهیم بود. فصل سوم «ترس از مردگان متحرک» (Fear The Walking Dead) به‌تازگی تمام شده است و هنوز چیزهای زیادی از این سریال باقی مانده است. ساپان نیز می‌گوید: «فرنچایز در شرایط خوبی قرار دارد و کسانی در آن کار می‌کنند هم انگیزه‌ی زیادی دارند.»

این که یک فرنچایز را برای چند دهه ادامه دهید هیچ مشکلی ندارد و خوب است، اما طرفداران چه؟مردگان متحرک دو سال است که روند افت کردن را به خود گرفته و بازی ویدیویی آن هم به پایان رسیده است. این فرانچایز دیگر کجا می‌خواهد برود؟  زامبی‌ها داستان بسیار جالبی هستند اما شاید زمان آن رسیده که به موضوعات دیگری فکر کرد.


5 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
  1. دیگه مثل اینکه فحش دادن و تخریب شاهکارها برای نویسنده ها و برخی اعضا تبدیل به اپیدمی شده، شاید با این کار احساس بزرگی و شاخ بودن میکنن!! در :11: کل باید برای این موضوع فکری کرد ..‌

    ۰۰
  2. این قضیه برا یاد دادن بعضی از اصطلاحات فارسی که توضیحش برای یه خارجی زبان سخته خیلی خوبه، میگین چطور؟ مثلا اصطلاح “ع.نه چیزی رو دراوردن” رو میشه با این سریال بدون گفتن چیزی کاملا به طرف فهموند :11: :13:
    بسه دیگه ماییدین، مثلا مجموعه ی نغمه ی یخ و آتش با اون وسعت و عظمت و تنوع و قدرت ادبیش سرو تهشو اورد هم، یا مثلا ۵ گانه ی سرزمین میانه، دوتاو تو ۶ تا فیلم خلاصه کرد، اونم چ فیلمایه تاریخی ای، اووخت تویه ع.ن با یه بک گراند ساده ی زامبیه پسا آخرالزمانی دیگه مایییدییییمون… :17:
    دوستان کسی خبر داره مامور ۴۷ برای هر قتل چقدر میگیره؟ :-) ;)

    ۰۰
  3. از وقتی که frank darabont کارگردانی نکرد گند زدن رفت. بنظر من باید توی ۷ فصل سریال رو تموم میکردن، فصل هفت هم باید اینطوری تموم میشد که carl با بچه rick تنها زنده میومندن، حالا یا آخرش یه درمانی پیدا میکردن برا بیماری که دارن یا نمیکردن. همون دو سه فصل اول معرکه بود به قول علی فتح آبادی.

    الان باید بشینی فقط آبگوشت بخوری باش :D

    ۱۱
    1. دقیقا همین نقش رو داره
      العان دوجین سریال دارم که بهشون میگم محصولات غذایی!!! چون فقط موقع صرف غذا قابل تحملن و میبینمشون. با همون نصف حواس هم گه‌گاهی غیرقابل تحمل میشن :11:

      ۰۰
  4. واقعا جای هیچگونه صحبتی باقی نمیمونه :11: :11: همین العانش سریال به خفت افتاده :11:
    دوستانی که هنوز سراغ این سریال نیمدن، سه فصل اول رو ببینید و در دنیای اخرالزمانی و شخصیت‌های دوست داشتنی و ملموسش غرق شوید، فصل چهارم رو در خلاصه‌ای سی دقیقه‌ای از یوتیوب ببینید و فصل پنج رو هم کامل ببینید و سریال رو ببوسید بزارید کنار. فصل شش افتضاحی سراسر ملال است و فصل هفت هم به همون بدی. هشت هم گویا خیلی تفاوتی در این روند رو به سقوط سریال بوجود نیاورده.
    سه فصل اول رو به‌طور جدی پیشنهاد می‌کنم، تجربه دلچسبیست ;)

    ۱۰
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر