بخش‌هایی دیدنی از سریال Resident Evil که هیچ شبکه‌ای حاضر به پخش آن نشد

در ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ , 13:00:06
Resident Evil

سریال «آرک‌لی» (Arklay) که قرار بود در سال ۲۰۱۴ براساس داستان‌ مجموعه Resident Evil ساخته شود را به خاطر می‌آورید؟  حوادث سریال طبق گفته سازندگان باید در «آرک‌لی» یک منطقه کوهستانی در شمال «شهر راکون» اتفاق می‌افتاد. در ادامه با دنیای بازی همراه شوید.

این سریال ترسناک با فیلمنامه‌ی «شان لیبرت» داستان کارآگاهی به نام «جیمز راین‌هارت» را روایت می‌کرد که در شهر راکون گره از راز قتل‌هایی مرموز  می‌گشود. این سریال برای نمایش در سال ۲۰۱۵ برنامه‌ریزی شده بود. «آرک‌لی» عاقبت مورد پسند «منس میدیا» قرار نگرفت، اما این به معنی از دست رفتن همه چیز نیست. به لطف وب‌سایت PCGamesN دقایقی از این سریال در دسترس قرار گرفته که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

در این کلیپ، کارآگاه راین‌هارت را می‌بینیم که به دنبال یک تماس تلفنی به منزل برادرش مراجعه می‌کند. وی درمی‌یابد که برادرش «دیو» دست به خودکشی زده، اما او احساس دیگری دارد، و این تمام چیزی است که کلیپ فاش می‌کند.

قبلاً در شرح داستان سریال آمده بود علاوه بر این‌که قتل‌های پی‌درپی شهر «راکون سیتی» را دربرگرفته، یک ویروس مرگبار هم شیوع پیدا کرده است. راین‌هارت متوجه می‌شود که خود او نیز گرفتار ویروس شده و در پی آن است که درمانی برای آن پیدا کند و پرده از رویدادهای مرموز بردارد. فضای سریال بسیار به «پرونده‌های مجهول» (The X-Files) شبیه است و در صورتی که سر از شبکه‌هایی چون «نتفلیکس» یا «آمازون» درآورده بود، حتماً ارزش امتحان کردن را می‌داشت.


3 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر