عناوین بزرگی از لیست فیلم‌های آینده DC حذف خواهند شد

در ۱۳۹۶/۰۹/۲۴ , 12:15:20
Aquaman, Batgirl, Comic Con, dc, Harley Quinn, Joker, بتمن (Batman)

آیا ممکن است استدیو «برادران وارنر» پس از «لیگ عدالت» تغییراتی بزرگ در ساخت فیلم‌های خود را شروع کند و عناوینی را از برنامه فیلم‌های آینده خود حذف کند؟ در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

این استدیو در رویداد Comic Con و تعطیلات آخر هفته در برزیل، برنامه فیلم‌های بزرگ خود در آینده را به‌نمایش گذاشت که جای برخی عناوین بزرگ میان آن‌ها خالی بود!

بر اساس گزارشی از سایت Collider، در این رویداد که طرفداران بسیاری آن‌را دنبال می‌کردند، فیلم‌هایی از جمله Aquaman، Wonderwoman 2، Suicide Squad 2، Batgirl، The Batman، Shazam، Flashpoint، Green Lantern Crops و Justice League Dark در برنامه آینده «دی‌سی» حضور داشتند؛ با این‌حال جای برخی عناوین بزرگ دیگر در میان آن‌ها خالی بود.

از جمله فیلم‌های حذف شده می‌توان به عناوین Deathstroke، Harley Quinn، Nightwing، Gotham City Sirens و Harley And Joker اشاره کرد که پیش از این، بر این باور بودیم که آن‌ها در برنامه ساخت این شرکت قرار دارند.

Aquaman, Batgirl, Comic Con, dc, Harley Quinn, Joker, بتمن (Batman)

به‌طور قطع این طبیعی است که در بسیاری موارد خیلی از عناوین حذف شده و یا ساخت آن‌ها به زمانی عقب‌تر موکول شود و استدیو برادران وارنر نیز از این قاعده مستثنی نیستند. با توجه به این‌‌که این استدیو عناوین بسیاری را برای ساخت در دستور کار خود قرار داده است، ممکن است به‌صورت حساب شده برخی از عناوین آینده خود را حذف کند تا بتوانند بهتر راه آینده و پیشرفت خود را دنبال کنند.

گفته می‌شود عنوان Justice League Dark بسیار فیلم جذابی خواهد بود، چراکه در کمیک این داستان، شخصیت‌هایی محبوب از قبیل John Constantine، Doctor Mist، Black Orchid، Zatanna و Swamp Thing حضور دارد.

به‌طور کلی تاریخ عرضه عناوین معرفی شده برای این استدیو هنوز اعلام نشده است ولی همان‌طور که شاید بدانید عنوان بعدی Aquaman خواهد بود که در تاریخ بیست و یکم ماه دسامبر ۲۰۱۸، بر روی پرده خواهد رفت.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر