تماشا کنید: تبلیغ تلویزیونی جدید فیلم Black Panther منتشر شد

در ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ , 08:49:38
Black Panther, Chadwick Boseman, مارول استودیوز (Marvel Studios)

شرکت مارول استدیو تبلیغ تلویزیونی جدیدی از فیلم Black Panther با هنرنمایی «چادویک بوزمن» (Chadwick Boseman) در نقش شخصیت ابرقهرمانی پلنگ سیاه منتشر کرد؛ در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

شرکت مارول استدیو (Marvel Studios) امروز در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تبلیغ تلویزیونی جدیدی از فیلم Black Panther به‌نام King منتشر کرد که حاوی تصاویر جدیدی بوده و در انتهای متن قابل مشاهده است. فیلم «پلنگ سیاه» (Black Panther) داستان زندگی «تی‌چالا» با هنرنمایی «چادویک بوزمن» را روایت می‌کند که پس از مرگ پدرش، سلطان واکاندا، به خانه بازمی‌گردد تا جایگاه حقیقی خود به عنوان پادشاه را بازپس گیرد.

در کنار هنرنمایی «چادویک بوزمن» در قالب شخصیت پلنگ سیاه، بازیگرانی چون مایکل بی جردن، اندی سرکیس، دانای گوریرا، لوپیتا نیونگو، مارتین فریمن، استرلینگ کی براون، آنجلا باست، فارست ویتاکر، دنیل کالویا، وینستون دوک، لتیشیا رایت، جان کانی، سیدل نوئل و فلورنس کاسومبا نیز در فیلم Black Panther حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده «رایان کوگلر» (Ryan Coogler)، کارگردان فیلم‌هایی چون کرید (Creed) و Fruitvale Station، و کار نوشتن فیلمنامه نیز بر عهده کوگلر و جو رابرت کول بوده است. در زیر می‌توانید تبلیغ تلویزیونی جدید King فیلم Black Panther را مشاهده نمایید:

 

فیلم «پلنگ سیاه» (Black Panther) برای اکران در تاریخ ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ (۱۶ فوریه ۲۰۱۸) برنامه ریزی شده است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر