تماشا کنید: اولین کلیپ فیلم Black Panther با هنرنمایی چادویک بوزمن

در ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ , 19:45:28
Black Panther, Chadwick Boseman, مارول استودیوز (Marvel Studios)

شرکت مارول استودیو اولین کلیپ رسمی فیلم Black Panther با هنرنمایی چادویک بوزمن منتشر کرد؛ در ادامه با دنیای بازیهمراه باشید.

شرکت مارول استودیو (Marvel Studios) امروز در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون اولین کلیپ رسمی فیلم Black Panther با هنرنمایی «چادویک بوزمن» (Chadwick Boseman) در قالب شخصیت ابرقهرمانی پلنگ سیاه را منتشر کرد. عصر دیروز چادویک بوزمن در برنامه تلویزیونی الن دی‌جنرس به نام The Ellen DeGeneres Show حاضر شد و هم‌زمان با این امر نیز اولین کلیپ رسمی فیلم در برنامه به نمایش درآمد که حاوی تصاویر جدید می‌شد. در این کلیپ شاهد تعقیب و گریزی اکشن بین پلنگ سیاه و دو دشمن هستیم که تی‌چالا پس از پریدن روی ماشین آن‌ها با قابلیت جالبی که لباسش دارد، اقدام به متوقف کردن ماشین کرد. در ادامه می‌توانید این کلیپ را مشاهده نمایید:

در کنار هنرنمایی چادویک بوزمن در قالب شخصیت پلنگ سیاه، بازیگرانی چون مایکل بی جردن، اندی سرکیس، دانای گوریرا، لوپیتا نیونگو، مارتین فریمن، استرلینگ کی براون، آنجلا باست، فارست ویتاکر، دنیل کالویا، وینستون دوک، لتیشیا رایت، جان کانی، سیدل نوئل و فلورنس کاسومبا نیز در فیلم Black Panther حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده «رایان کوگلر» (Ryan Coogler)، کارگردان فیلم‌ چون کرید (Creed)، و کار نوشتن فیلمنامه نیز بر عهده کوگلر و جو رابرت کول بوده است.

فیلم «پلنگ سیاه» (Black Panther) برای اکران در تاریخ بیست‌و‌هفتم بهمن‌ماه ۱۳۹۶ (شانزده فوریه ۲۰۱۸) برنامه ریزی شده است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر