تام هاردی، بازیگر فیلم Venom با انتشار یک عکس خبر از پایان مرحله تولید آن داد

در ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ , 17:00:04
spider man, Venom, شرکت والت دیزنی (Walt Disney)

فیلم Venom اولین فیلم از سری «مرد عنکبوتی» Spider-Man محسوب می‌شود که براساس شخصیت‌های دنیای کمیک‌بوک‌های Spider-Man ساخته شده است؛ در ادامه با دنیای بازی همراه شوید.

در این فیلم ستاره سینما «تام هاردی» Tom Hardy در نقش «ادی بروک» Eddie Brock ظاهر خواهد شد که برای اکران در ماه اکتبر سال جاری میلادی برنامه‌ریزی شده است و اکنون هاردی با انتشار یک عکس خبر از پایان مرحله تولید این فیلم داد.

هاردی با پست یک عکس از پشت‌صحنه فیلم در صفحه شخصی اینستاگرام خودش و نوشتن عبارت «نسخه‌اش پیچیده شد، زندگی ادامه دارد، خدانگهدار.» خبر از اتمام مرحله فیلم‌برداری این فیلم داد. در زیر می‌توانید این عکس را مشاهده کنید:

spider man, Venom, شرکت والت دیزنی (Walt Disney)

فیلم Venom در تاریخ ۱۳ مهر ۱۳۹۷ اکران خواهد شد و علاوه بر تام‌هاردی، بازیگرهای سرشناسی مانند «میشل ویلیامز» Michelle Williams، «رایز احمد» Riz Ahmed و «وودی هارلسن»  Woody Harrelson در آن بازی خواهند کرد. کارگردان فیلم نیز «روبن فلشر» Ruben Fleischer کارگردان فیلم Zombieland است.

اگرچه «سونی» و «دیزنی» در یک معامله در سال ۲۰۱۵ برای آوردن Spider-Man به دنیای سینمای مارول به توافق رسیدند، اما حقوق شخصیت‌های کمیک این سری هم‌چنان در دستان سونی قرار دارد. فیلم دیگری که قرار است براساس شخصیت‌های کمیک Spider-Man ساخته شود، Silver & Black نام دارد که شخصیت‌های اصلی آن Silver Sable و Black Cat هستند و این فیلم نیز در سال ۲۰۱۹ به روی پرده خواهد رفت.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر