تماشا کنید: تبلیغ تلویزیونی جدید فیلم Black Panther

در ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ , 10:30:28
Black Panther, Chadwick Boseman, مارول استودیوز (Marvel Studios)

شرکت مارول استودیو تبلیغ تلویزیونی جدیدی از فیلم Black Panther با هنرنمایی چادویک بوزمن منتشر کرد؛ در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

در حالی که کمتر دو هفته به اکران فیلم «پلنگ سیاه» (Black Panther)  باقی‌مانده است، شرکت مارول استودیو (Marvel Studios) در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تبلیغ تلویزیونی جدیدی از آن با هنرنمایی چادویک بوزمن منتشر کشده است که شامل تصاویر جدیدی می‌شود. این تبلیغ که Pray نام دارد در ادامه قابل مشاهده می‌باشد:

فیلم «پلنگ سیاه» (Black Panther) زندگی «تی‌چالا» را روایت می‌کند که پس از مرگ پدرش، سلطان واکاندا، به خانه بازمی‌گردد تا جایگاه حقیقی خود به عنوان پادشاه را بازپس گیرد.

در کنار هنرنمایی چادویک بوزمن در قالب شخصیت پلنگ سیاه، بازیگرانی چون مایکل بی جردن، اندی سرکیس، دانای گوریرا، لوپیتا نیونگو، مارتین فریمن، استرلینگ کی براون، آنجلا باست، فارست ویتاکر، دنیل کالویا، وینستون دوک، لتیشیا رایت، جان کانی، سیدل نوئل و فلورنس کاسومبا نیز در فیلم Black Panther حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده «رایان کوگلر» (Ryan Coogler)، کارگردان فیلم‌ چون کرید (Creed)، و کار نوشتن فیلمنامه نیز بر عهده کوگلر و جو رابرت کول بوده است.

فیلم «پلنگ سیاه» (Black Panther) برای اکران در تاریخ بیست‌و‌هفتم بهمن‌ماه ۱۳۹۶ (شانزده فوریه ۲۰۱۸) برنامه ریزی شده است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر