پوستر جدیدی از فیلم Deadpool 2 منتشر شد

در ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ , 12:45:07
20th Century Fox, Deadpool, Deadpool 2, Ryan Reynolds

ساعاتش پیش پوستر جدیدی از فیلم «ددپول ۲» (Deadpool 2) توسط رایان رینولدز (Ryan Reynolds) منتشر شد؛ در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

فیلم «ددپول ۲» (Deadpool 2) یکی از موردانتظار‌ترین فیلم‌های سال ۲۰۱۸ میلادی می‌باشد که به دنبال موفقیت فیلم اول در سال ۲۰۱۶ ساخته شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، رایان رینولدز بازیگر شخصیت اصلی فیلم با نام وید ویلسون ملقب به ددپول، پوستر جدیدی از فیلم Deadpool 2 در صفحه رسمی توییتر خود منتشر کرده است. پیش از این نیز پوستر دیگری توسط شرکت «فاکس قرن بیستم» (۲۰th Century Fox) منتشر شده بود که شخصیت‌های فیلم به مانند نقاشی «نورمن راک‌ول» دور میز جشن روز شکرگزاری گردآمده‌ و ددپول قصد پذیرایی از مهمانان با بوقلمون را داشت، درحالی‌که کیبل پشت سر او قرار گرفته بود.

20th Century Fox, Deadpool, Deadpool 2, Ryan Reynolds

در فیلم Deadpool 2 علاوه بر رایان رینولدز بازیگرانی چون جاش برولین در نقش کیبل ، زازی بیتز در نقش دومینو،‌ استفان کاپیساک در نقش کلاسوس، برایانا هیلدبرند در نقش نگاسونیک، جک کزی در نقش بلک تام، لزلی اوگامس در نقش Blind Al، تی جی میلر در نقش ویزل، مورنا باکرین در نقش ونسا، کارا سانی در نقش دوپیندر در کنار جولیان دنیسون، کوتسونا شیئوری و تری کروس حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی فیلم نیز برعهده دیوید لیچ، یکی از کارگردانان فیلم «جان ویک» (John Wick) که امسال «بلوند اتمی» (Atomic Blonde) را روی پرده داشت، کارگردانی قسمت دوم را برعهده دارد. نوشتن فیلنامه نیز برعهده پاول ورنیک و رت ریس بوده است.

طبق اعلام شرکت فاکس قرن بیستم، فیلم «ددپول ۲» (Deadpool 2) در تاریخ بیست‌و‌هشتم اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۷ (۱۸ می ۲۰۱۸) روی پرده‌های سینما خواهد رفت. لازم به ذکر است که قسمت اول فیلم با نام Deadpool به کارگردانی تیم میلر و با بودجه ۵۸ میلیون دلاری در سال ۲۰۱۶ اکران شد و توانست مبلغی معادل ۷۸۴ میلیون دلار درآمدزایی کند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر