فروش داخلی فیلم Black Panther در سه روز نسخت اکران به ۲۰۰ میلیون دلار رسید

در ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ , 17:15:38
Black Panther, مارول استودیوز (Marvel Studios)

شرکت والت دیزنی پیکچرز ساعاتی پیش اعلام کرد که فروش داخلی فیلم Black Panther در سه روز نسخت اکران به ۲۰۰ میلیون دلار رسید؛ در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

فیلم ابرقهرمانی «پلنگ سیاه» (Black Panther) هنرنمایی چادویک بوزمن چند روز پیش به صورت جهانی اکران شد و حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت والت دیزنی پیکچرز (Walt Disney Pictures) اعلام کرده است که فروش داخلی فیلم Black Panther در سه روز نسخت اکران فراتر از انتظار‌ها بوده و توانسته به بیش از ۲۰۰ میلیون برسد.

فیلم ساخته شده توسط استودیو مارول (Marvel Studios) روز یک‌شنبه آخر هفته را در بازار‌های داخلی آمریکا با مبلغ ۶۰.۱ میلیون دلار به پایان رساند و پایین‌تر از فیلم Star Wars: The Force Awakens با ۶۰.۶ میلیون دلار فروش، به دومین فیلم پرفروش‌ تاریخ در روز یک‌شنبه تبدیل شد. با این حساب، فیلم پلنگ سیاه در سه روز نخست اکران خود به فروشی معادل ۲۰۱.۸ میلیون دلار دست یافته که آن را به چهارمین فیلم تاریخ می‌کند که توانسته در سه روز نخست اکران از مرز ۲۰۰ میلیون دلار درآمدزایی عبور کند. استودیو سازنده همچنین انتظار دارد که فیلم امروز نیز ۳۳ میلیون دلار دیگر کسب کرده که میزان درآمد فیلم در چهار روز نخست را به ۲۳۵ میلیون دلار خواهد رساند.

در بازار‌های بین‌المللی، فیلم Black Panther توانسته ۱۶۹ میلیون دلار کسب درآمد کن که مجموع آم با فروش داخلی فیلم، رقم کل فروش فیلم پلنگ سیاه را تاکنون به ۳۷۰.۸ میلیون دلار می‌رساند. در کنار هنرنمایی چادویک بوزمن، بازیگرانی چون مایکل بی جردن، اندی سرکیس، دانای گوریرا، لوپیتا نیونگو، مارتین فریمن، استرلینگ کی براون، آنجلا باست، فارست ویتاکر، دنیل کالویا، وینستون دوک، لتیشیا رایت، جان کانی، سیدل نوئل و فلورنس کاسومبا نیز در فیلم Black Panther حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده «رایان کوگلر» (Ryan Coogler)، کارگردان فیلم‌ چون کرید (Creed)، و کار نوشتن فیلمنامه نیز بر عهده کوگلر و جو رابرت کول بوده است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر